Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання додаткових робіт по будівництву: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря з житлом) вул. Миру, буд. 2а, с. Орлівка, Ясинуватського району, Донецької області - будівництво (коригування)».
Очікувана вартість
486 390,49 UAH
UA-2021-05-28-006055-b 71d8dc3ba06f427a85e880a48946da18
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Єніна

+380957417388 dokpbud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель"
Код ЄДРПОУ: 38770166
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Площа Миру, 2
Контактна особа: Анжела Єніна
+380957417388
dokpbud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
По об’єкту будівництва: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря з житлом) вул. Миру, буд. 2а, с. Орлівка, Ясинуватського району, Донецької області – будівництво» за результатами процедури відкритих торгів, між комунальним підприємством «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС" було укладено Договір підряду № 07/10/20-25 від 07.10.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря з житлом) вул. Миру, буд. 2а, с. Орлівка, Ясинуватського району, Донецької області – будівництво». В процесі виконання робіт, згідно основного договору виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не незазначені у початковому проекті. Додаткові будівельні роботи внесено до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та перезатверджена в установленому порядку, відповідно до Експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря з житлом) вул. Миру, буд. 2а, с. Орлівка, Ясинуватського району, Донецької області – будівництво (коригування) ». Без виконання додаткових будівельних робіт, закінчені роботи з будівництва об'єкту: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря з житлом) вул. Миру, буд. 2а, с. Орлівка, Ясинуватського району, Донецької області – будівництво (коригування)» і введення об’єкта в експлуатацію не є можливим, додаткові роботи технічно пов’язані з роботами по основному договору. Враховуючи зазначене вище, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 13:31
Оскарження наміру укласти договір: 08 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання додаткових робіт по будівництву: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря з житлом) вул. Миру, буд. 2а, с. Орлівка, Ясинуватського району, Донецької області - будівництво (коригування)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021  —  10 серпня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 30 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 травня 2021 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС"
#42885400
Переможець 486 390,49
UAH з ПДВ
28 травня 2021 13:31

Документи

28 травня 2021 13:31
Електронний підпис
28 травня 2021 13:29
Протокол №22.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 13:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС"
#42885400
486 390,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2021 13:31
Електронний підпис
28 травня 2021 13:29
Протокол №22.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 15:37
Протокол №28.PDF зміни до договору
10 червня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 08:33
Договір.PDF укладений
10 червня 2021 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних (механічних) помилок.
Номер договору про закупівлю: 10/06/21-25Д-2
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML