Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення передрейсового (післярейсового) медичного огляду водія
Очікувана вартість
7 560,00 UAH
UA-2021-05-28-002617-a ba2ba9b06d0349798e2ce8c9a1fe8f3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ширяєва Ольга Миколаївна

+380442840939 tel0674046655@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інформаційно-довідковий департамент ДПС
Код ЄДРПОУ: 44143621
Вебсайт: https://tax.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Ширяєва Ольга Миколаївна
+380442840939
tel0674046655@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 7 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення передрейсового (післярейсового) медичного огляду водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок здійснюється шляхом оплати Замовником у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту, після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2021 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 18:05
Оголошення (спрощена) медогляд водія 2.rtf
28 травня 2021 18:05
Проєкт договору (медогляд) та додатки до нього.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ" 4 032,00
UAH з ПДВ
4 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2021 17:59
Електронний підпис
04 червня 2021 17:44
Електронний підпис
04 червня 2021 17:44
Електронний підпис
04 червня 2021 17:43
Витяг 06_10_20.pdf.p7s
04 червня 2021 17:43
Витяг 06_10_20.pdf
04 червня 2021 17:43
Наказ Директор.pdf.p7s
04 червня 2021 17:43
Наказ Директор.pdf
04 червня 2021 17:43
Медична сестра.pdf.p7s
04 червня 2021 17:43
Медична сестра.pdf
04 червня 2021 17:43
Договір.pdf.p7s
04 червня 2021 17:43
Договір.pdf
04 червня 2021 17:43
Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 червня 2021 17:43
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ"
#41343093
Переможець 4 032,00
UAH з ПДВ
08 червня 2021 15:00

Документи

08 червня 2021 14:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 червня 2021 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ"
#41343093
4 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2021 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 15:37
ДУ 2.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 15:28
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 15:56
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
11 червня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 15:42
Договір укладений
11 червня 2021 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну Договору на суму 84,00 грн. (вісімдесят чотири гривні 00 копійок). Внести зміни до п. 3.1 Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг, які надаються за цим Договором, відповідно до Специфікації (Додаток 1 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору) та Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 2 до Договору, який є невід’ємною частиною цього Договору), складає 3948,00 грн. (три тисячі дев’ятсот сорок всім гривень 00 копійок), з ПДВ (звільнені від оподаткування згідно зі статтею 197.1.5 Податкового кодексу України)».
Номер договору про закупівлю: 11-06-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до частини першої статі 651, статті 654 Цивільного кодексу України, пункту 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 8.3 і 9.6 Договору про надання послуг з проведення щоденного передрейсового (післярейсового) медичного огляду водія від 11.06.2021 № 11-06-2021 (далі – Договір) уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Сторони домовились зменшити ціну Договору на суму 1008,00 грн. (одна тисяча вісім гривень 00 копійок). Внести зміни до п. 3.1 Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг, які надаються за цим Договором, відповідно до Специфікації (Додаток 1 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору) та Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 2 до Договору, який є невід’ємною частиною цього Договору), складає 2940,00 грн. (дві тисячі дев’ятсот сорок гривень 00 копійок), з ПДВ (звільнені від оподаткування згідно з підпунктом 197.1.5 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України)».
Номер договору про закупівлю: 11-06-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 940,00
UAH