Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 184,12 UAH
UA-2021-05-28-002220-c fc18b8133ea9469d8be821e023a776e4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоришин Ігор Павлович

+380986619579 lab.vet.star@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старокостянтинівська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби
Код ЄДРПОУ: 33582990
Місцезнаходження: 31100, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул. 1Травня, 26
Контактна особа: Сидоришин Ігор Павлович
+380986619579
lab.vet.star@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Старокостянтинівська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби, ЄДРПОУ 33582990, 31100, Хмельницька обл., м. Старокостянтинів, вул.1 Травня,26. Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Ціна за одиницю: 182.01UAH без ПДВ
Канцелярські товари (папір офісн, швидкозшивачі, коректори, маркери і ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, м.Старокостянтинів, вул. 1Травня, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

28 травня 2021 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 19:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рябчун Анатолій Іванович
#2424518752
Переможець 2 184,12
UAH
28 травня 2021 20:21

Документи

28 травня 2021 20:21
Електронний підпис
28 травня 2021 20:20
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
28 травня 2021 20:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (папір офісн, швидкозшивачі, коректори, маркери і ін.) 12 найменувань 182,01
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 184,12
UAH