Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення фасадів Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва на вул. Курнатовського, 7-А
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2021-05-28-001055-b d3c69c64d7ef4a63b3b330412bb4bec0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергєєва Олена Юріївна

380669296472
380982707856
dtcsop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 37500733
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, Курнатовського, 7а, ІІІ корпус
Контактна особа: Сергєєва Олена Юріївна
380669296472,380982707856
dtcsop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2021 14:00
Початок аукціону: 09 червня 2021 12:30
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт з утеплення фасадів Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва на вул. Курнатовського, 7-А (ДСТУ Б.Д.1.1:2013 (ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утеплення фасадів Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва на вул. Курнатовського, 7-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А, 3 корпус
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2021 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 09:24
Оголошення Курнатовського.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-28-001055-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Київське будівельно-монтажне управління"Приладбудмонтаж", Код ЄДРПОУ:05414918
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва
ЄДРПОУ:37500733
02125, м. Київ, вул. Курнатовського, 7а, корп. ІІІ Засоби зв’язку: +380445120035
Електронна адреса: dtcsop@ukr.net

Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж»
01135, м. Київ, вул. Пестеля,11А
Код ЄДРПОУ 05414918
Телефон: +38 (044) 236-50-36
Електронна адреса: prilad-budmontag@ukr.net

Ідентифікатор закупівлі: Закупівля:UA-2021-05-28-001055-b /на ProZorro/на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2021-05-12-001864-a
ID закупівлі: d3c69c64d7ef4a63b3b330412bb4bec0

Плата за подання скарги: 2400 грн.


СКАРГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупки»)

28.05.2021 Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва опублікував умови закупівлі та оголосив процедуру закупівлі: ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи – «Капітальний ремонт з утеплення фасадів Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва на вул. Курнатовського, 7-А. (ДСТУ Б.Д.1.1:2013) з очікуваною вартістю робіт – 800000,00 грн.
Розкриття тендерний пропозицій учасників відбулось 09.06.2021.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Приватне акціонерне товариство «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж» - 65800,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" – 799708,09 грн. з ПДВ.
Проте, незважаючи на очевидну перевагу пропозиції Суб’єкта оскарження, протоколом № 67 від 11.06.2021 уповноважена особа Замовника вирішила відхилити пропозицію ПрАТ «КМБУ «Приладбудмонтаж» за надуманими підставами.
Суб’єкт оскарження вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне:
Підстави за якими відхилена пропозиція Суб’єкта оскарження є надуманими.

1. Фінансова звітність підприємства-учасника не підтверджена проведеним аудитом сертифікованого бухгалтера.
Вимога про надання фінансової звітності підтвердженої проведеним аудитом не зазначена в оголошенні Замовника. В п. 4.5 оголошення мова йде про надання копії фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копії квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
4.5.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.5.2. Копія звіту про рух грошових коштів за 2019, 2020 роки (у разі наявності) з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.5.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
Відповідно до вимог чинного законодавства про бухгалтерський облік та звітність приватне акціонерне товариство не входить до переліку юридичних осіб, які підлягають обов'язковому аудиту.
Зокрема ст.14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Порядок подання фінансової звітності, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 визначають вичерпний перелік підприємств, діяльність яких підлягає обов'язковому аудиту та оприлюдненню:
• підприємства, що становлять суспільний інтерес ССІ (крім великих підприємств, які не є емітентами цінних паперів);
• публічні акціонерні товариства;
• суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку;
• суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях;
• великі підприємства, які не є емітентами цінних паперів;
• середні підприємства.
• інші фінансові установи, що належать до мікропідприємств та малих підприємств.
• державні, комунальні підприємства.
2. Не надано технологічної карти утеплення фасаду.
Технологічна карта утеплення фасаду за технологію CEREZIT, що визначена замовником по даному об’єкту, є незміною для усіх будівельних організацій і не є особистою для підприємства. Контроль за виконанням робіт здійснює технагляд замовника.

3. Не надано Сертифікат ISO 9001:2015.
У складі пропозиції Суб’єкта оскарження Сертифікат ISO 9001:2015 завантажений в електронну систему закупівель окремим файлом у вигляді кольорової скан-копії у форматі pdf.

4. Не надано договір з спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів.
Дані відходи вивозяться на виробничу базу для попереднього складування, після накопичення в достатньої кількісті вони вивозяться підприємством Київспецтранс, яке має ліцензію. Вивіз здійснюється 20 кубовими ємностями.

5. Не надано сертифікатів якості на матеріальні ресурси.
Сертифікати якості на матеріальні ресурси надаються замовнику в процесі погодження матеріалів або їх аналогів на кожну отриману партію. Попередньо надані сертифікати – це зразки з інтернету.
6. Не надано скан-копії оригіналу ліцензії АВК-5
Кошторисна документація виконується в версії АВК-5, для цього нами використовується ліцензійний фахівець з ліцензією на програму. Переможець повинен виконати експертизу кошторисної документації, яка нами виконується відповідною організацією.
7. Не надано розрахунок вартості проектних робіт, а також попередній розрахунок класу наслідків (відповідності) по даному об’єкту, виконаний сертифікованим інженером-проєктувальником.
Розрахунок надається переможцем на стадії подання на будівельну експертизу і виконується сертифікованими інженерами-проєктувальниками.
Підсумовуючи наведене можна сказати, що уповноважена особа діє явно в інтересах іншого учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ".
Також звертаємо вашу увагу, що згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, пунктом № 9 обсягів робіт з капітального ремонту фасадів передбачено ремонт покрівлі у площею 13,6 кв. м. Наступним учасником - ТОВ «БК «Мега Стайл» який оголошено переможцем, у розділі локальний кошторис на будівельні роботи в пункті 12 передбачено ремонт 73,28 кв. м заміст 13,6 кв. м, що не передбачено умовами оголошення про проведення закупівлі. Завдяки завищенню обсягу робіт буде нанесено шкоду бюджету м. Києва в розмірі близько 350 тис. гривень.
Враховуючи наведене, прийняте рішення порушує права Приватного акціонерного товариства «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері закупівель, у т.ч. принципів закупівель. Суб’єкт оскарження вважає, що його права можуть бути шляхом зобов’язання Замовника здійснити певні дії.
Керуючись ст. 2, 17, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом № 67 від 11.06.2021 про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи - Приватне акціонерне товариство «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж», як такого, що прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, яким визнати Приватне акціонерне товариство «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж» переможцем спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи.
Додатки:
1. Копія протоколу № 67 від 11.06.2021.
2. Копія оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи. Капітальний ремонт з утеплення фасадів Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва на вул. Курнатовського, 7-А.
3. Копія Сертифіката ISO 9001:2015 у складі тендерної документації.

Голова правління Сергій Іванович Смірнов
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 червня 2021 11:13
Причина: Заміна
Номер вимоги: UA-2021-05-28-001055-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Київське будівельно-монтажне управління"Приладбудмонтаж", Код ЄДРПОУ:05414918
Дата подання: 15 червня 2021 11:51
ВИМОГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
ВИМОГА
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупки»)

28.05.2021 Територіальний центр соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва опублікував умови закупівлі та оголосив процедуру закупівлі: ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи – «Капітальний ремонт з утеплення фасадів Територіального центру соціального обслуговування Дніпровського району м. Києва на вул. Курнатовського, 7-А. (ДСТУ Б.Д.1.1:2013) з очікуваною вартістю робіт – 800000,00 грн.
Розкриття тендерний пропозицій учасників відбулось 09.06.2021.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- Приватне акціонерне товариство «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж» - 65800,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" – 799708,09 грн. з ПДВ.
Проте, незважаючи на очевидну перевагу пропозиції ПрАТ «КБМУ «Приладбудмонтаж» протоколом № 67 від 11.06.2021 уповноважена особа Замовника вирішила відхилити пропозицію ПрАТ «КМБУ «Приладбудмонтаж» за надуманими підставами.
ПрАТ «КБМУ «Приладбудмонтаж» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне:
Підстави за якими відхилена пропозиція ПрАТ «КБМУ «Приладбудмонтаж» є надуманими.

1. Фінансова звітність підприємства-учасника не підтверджена проведеним аудитом сертифікованого бухгалтера.
Вимога про надання фінансової звітності підтвердженої проведеним аудитом не зазначена в оголошенні Замовника. В п. 4.5 оголошення мова йде про надання копії фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копії квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
4.5.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.5.2. Копія звіту про рух грошових коштів за 2019, 2020 роки (у разі наявності) з відміткою про прийняття відповідного органу.
4.5.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу.
Відповідно до вимог чинного законодавства про бухгалтерський облік та звітність приватне акціонерне товариство не входить до переліку юридичних осіб, які підлягають обов'язковому аудиту.
Зокрема ст.14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Порядок подання фінансової звітності, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 визначають вичерпний перелік підприємств, діяльність яких підлягає обов'язковому аудиту та оприлюдненню:
• підприємства, що становлять суспільний інтерес ССІ (крім великих підприємств, які не є емітентами цінних паперів);
• публічні акціонерні товариства;
• суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку;
• суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях;
• великі підприємства, які не є емітентами цінних паперів;
• середні підприємства.
• інші фінансові установи, що належать до мікропідприємств та малих підприємств.
• державні, комунальні підприємства.
2. Не надано технологічної карти утеплення фасаду.
Технологічна карта утеплення фасаду за технологію CEREZIT, що визначена замовником по даному об’єкту, є незміною для усіх будівельних організацій і не є особистою для підприємства. Контроль за виконанням робіт здійснює технагляд замовника.

3. Не надано Сертифікат ISO 9001:2015.
У складі пропозиції ПрАТ «КБМУ «Приладбудмонтаж» Сертифікат ISO 9001:2015 завантажений в електронну систему закупівель окремим файлом у вигляді кольорової скан-копії у форматі pdf.

4. Не надано договір з спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів.
Дані відходи вивозяться на виробничу базу для попереднього складування, після накопичення в достатньої кількісті вони вивозяться підприємством Київспецтранс, яке має ліцензію. Вивіз здійснюється 20 кубовими ємностями.

5. Не надано сертифікатів якості на матеріальні ресурси.
Сертифікати якості на матеріальні ресурси надаються замовнику в процесі погодження матеріалів або їх аналогів на кожну отриману партію. Попередньо надані сертифікати – це зразки з інтернету.
6. Не надано скан-копії оригіналу ліцензії АВК-5
Кошторисна документація виконується в версії АВК-5, для цього нами використовується ліцензійний фахівець з ліцензією на програму. Переможець повинен виконати експертизу кошторисної документації, яка нами виконується відповідною організацією.
7. Не надано розрахунок вартості проектних робіт, а також попередній розрахунок класу наслідків (відповідності) по даному об’єкту, виконаний сертифікованим інженером-проєктувальником.
Розрахунок надається переможцем на стадії подання на будівельну експертизу і виконується сертифікованими інженерами-проєктувальниками.
Підсумовуючи наведене можна сказати, що уповноважена особа діє явно в інтересах іншого учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ".
Також звертаємо вашу увагу, що згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, пунктом № 9 обсягів робіт з капітального ремонту фасадів передбачено ремонт покрівлі у площею 13,6 кв. м. Наступним учасником - ТОВ «БК «Мега Стайл» який оголошено переможцем, у розділі локальний кошторис на будівельні роботи в пункті 12 передбачено ремонт 73,28 кв. м заміст 13,6 кв. м, що не передбачено умовами оголошення про проведення закупівлі. Завдяки завищенню обсягу робіт буде нанесено шкоду бюджету м. Києва в розмірі близько 350 тис. гривень.
Враховуючи наведене, прийняте рішення порушує права Приватного акціонерного товариства «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері закупівель, у т.ч. принципів закупівель. ПрАТ «КБМУ «Приладбудмонтаж» вважає, що його права можуть бути шляхом зобов’язання Замовника здійснити певні дії.
Керуючись ст. 2, 17, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО: Скасувати рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом № 67 від 11.06.2021 про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи - Приватне акціонерне товариство «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж», як такого, що прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, яким визнати Приватне акціонерне товариство «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж» переможцем спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45443000-4 - Фасадні роботи.
Додатки:
1. Копія Сертифіката ISO 9001:2015 у складі тендерної документації.
Голова правління Сергій Іванович Смірнов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2021 12:06
Відповідь на вимогу Приватного акціонерного товариства «Київське будівельно-монтажне управління «Приладбудмонтаж»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

15 червня 2021 10:41
Протокол № 67.PDF

Документи подані скаржником

Документи

16 червня 2021 12:05
Протокол № 70.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2021 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Київське будівельно-монтажне управління"Приладбудмонтаж" 658 000,00
UAH з ПДВ
658 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 799 708,09
UAH з ПДВ
799 708,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2021 13:25
Електронний підпис
08 червня 2021 13:22
Електронний підпис
08 червня 2021 13:21
Електронний підпис
08 червня 2021 13:14
угоди працівники 2.PDF
08 червня 2021 13:14
ДОСВІД Кошторис.PDF
08 червня 2021 13:14
Договір страхування.PDF
08 червня 2021 13:14
штатний розпис.PDF
08 червня 2021 13:14
ДОСВІД Відгук .PDF
08 червня 2021 13:14
ВИТЯГ.pdf
08 червня 2021 13:14
ДОСВІД фото 3.jpg
08 червня 2021 13:14
ДОСВІД фото 4.jpg
08 червня 2021 13:14
Фінансовий звіт за 2020р.pdf
08 червня 2021 13:14
Довідки.PDF
08 червня 2021 13:14
Довідка банк залишок.pdf
08 червня 2021 13:14
протокол комісії №14.PDF
08 червня 2021 13:14
ДОСВІД фото 2.jpg
08 червня 2021 13:14
Проект договору.PDF
08 червня 2021 13:14
Цінова пропозиція.PDF
08 червня 2021 13:14
Довідка банк рахунок.pdf
08 червня 2021 13:14
угоди працівники 1.PDF
08 червня 2021 13:14
ДОСВІД Договір.PDF
08 червня 2021 13:14
ДОСВІД фото 1.jpg
08 червня 2021 13:14
наказ антикоруп.pdf
08 червня 2021 13:14
протокол комісії №13.PDF
08 червня 2021 13:14
дипломи персонал.pdf
08 червня 2021 13:14
страховка авто.PDF
08 червня 2021 13:14
наказ охорона праці.PDF
08 червня 2021 13:14
Довідка реквізити.PDF
08 червня 2021 13:14
наказ мед огляд.PDF

Публічні документи

08 червня 2021 12:53
Електронний підпис
08 червня 2021 12:52
29 Технологічна карта.pdf
08 червня 2021 12:52
28.1 Наглядовий аудит ISO.pdf
08 червня 2021 12:52
28 Сертификат ISO 9001-2015.pdf
08 червня 2021 12:52
20.1 Проект договору.pdf
08 червня 2021 12:52
9.1 Інформаційна модель.rar
08 червня 2021 12:52
6.1 Ліцензія з додатком.pdf
08 червня 2021 12:52
4.14.3 Штатний розпис.pdf
08 червня 2021 12:52
4.10 Цінова пропозиція.pdf
08 червня 2021 12:52
4.8 Довідка офшори.pdf
08 червня 2021 12:52
4.4.3 Опис.pdf
08 червня 2021 12:52
4.2 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Київське будівельно-монтажне управління"Приладбудмонтаж"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Київське будівельно-монтажне управління"Приладбудмонтаж"
#05414918
Відхилено 658 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2021 12:21
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 799 708,09
UAH з ПДВ
14 червня 2021 16:07

Документи

11 червня 2021 12:20
Електронний підпис
11 червня 2021 12:19
Протокол № 67.PDF

Документи

14 червня 2021 16:06
Електронний підпис
14 червня 2021 16:06
Протокол № 69.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
799 708,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2021 16:06
Електронний підпис
14 червня 2021 16:06
Протокол № 69.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 14:35
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 11:54
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
15 липня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 15:50
Договір № 36.PDF укладений
24 червня 2021 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі позитивного експертного звіту
Номер договору про закупівлю: № 36
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни та викласти в наступній редакції п.3.1 Договору: "3.1. Договірна ціна визначена в Додатку 2, що є невід'ємною частиною Договору, розрахована відповідно до державних будівельних норм, є твердою та складає 784447,66 грн. (сімсот вісімдесят чотири тисячі чотириста сорок сім грн. 66 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 130741,28 грн. (сто тридцять тисяч сімсот сорок одна грн. 28 коп)".
Номер договору про закупівлю: № 36
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 784 447,66
UAH (в тому числі ПДВ 130 741,28 UAH)