Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів для Орлівського психоневрологічного інтернату за адресою: Чернігівська область, Корюківський район с. Дачне вул.. Світла, 3 (код за ЄЗС ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
430 866,00 UAH
UA-2021-05-27-006795-b feecdc69e5d14e819903247e098f820e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Макаренко

+380465725749 kmakarenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03189908
Місцезнаходження: 15332, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, с.Дачне, Корюківський р-н, Чернігівська обл.
Контактна особа: Тетяна Макаренко
+380465725749
kmakarenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2021 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2021 16:00
Початок аукціону: 14 червня 2021 13:11
Очікувана вартість: 430 866,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 308,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні, якісні та кількісні характеристики більш детально в документації торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів для Орлівського психоневрологічного інтернату за адресою: Чернігівська область, Корюківський район с. Дачне вул.. Світла, 3 (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  15 липня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 15:35
протокол 343 (2).pdf
02 червня 2021 12:15
Оголошення блискавозахист (2).doc
02 червня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2021 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2021 15:35
протокол 343 (2).pdf
02 червня 2021 12:12
протокол 343.pdf
02 червня 2021 12:15
Оголошення блискавозахист (2).doc
27 травня 2021 12:57
Оголошення блискавозахист.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Робоча документація
Дата подання: 31 травня 2021 15:26
Дата відповіді: 31 травня 2021 16:24
Чи має Замовник розроблену та затверджену у втановленому порядку проектно-кошторисну документацію на зазначений об'єкт?
Відповідь: На який саме об'єкт? Будь-ласка поставте питання коректно! Дякую!
Чому
Дата подання: 31 травня 2021 16:03
Дата відповіді: 31 травня 2021 16:43
ЗУ "Про публічні закупівлі" Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Надайте будь-ласка роз'яснення, яким чином Ваша вимога щодо попереднього огляду об'єкту та складання відповідного акту, спияє додержанню принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5, зокрема: максимальна економія, ефективність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, якщо цією вимогою Ви ПО-ПЕРШЕ, змушуєте ВСІХ учасників понести суттєві витрати робочого часу та коштів, пов'язаних з організацією такого огляду, які не будуть відшкодовані нікому з учасників. Де ж тут ЕКОНОМІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ? ПО-ДРУГЕ, Ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою і ставите їх у нерівні умови: (звісно що витрати учасника наприклад з Корюківки будуть СУТТЄВО нижчими, ніж Чернігова або з Київа. Хібе це не ДИСКРИМІНАЦІЯ? В наш погляд та на думку АМКУ (див. рішення) в чистому вигляді! Тож поясніть будь-ласка учасникам Вашу позицію з цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше: економія і ефективність для Замовника в частині використання бюджетних коштів. Учасники, для подання своєї цінової пропозиції, повинні мати уявлення про об'єм робіт. Замовник встановивши вимогу має намір надати Учаснику можливість ознайомитись з обсягом та специфікою даного виду робіт на цьому об'єкті, таким чином убезпечити себе недобросовісних Учасників, які під час аукціону знижують ціну на виконання робіт до неможливого мінімуму, а потім або не підписують договір, або не виконують його, або після підписання надсилають листи на підвищення ціни на виконання робіт.
По-друге: Учасник оглянувши об'єкт може об'єктивно оцінити всі витрати, які понесе при виконанні даного виду робіт, яку техніку буде залучати. Матиме можливість заміряти всі об'єми для більш точного визначення своєї цінової пропозиції.

А ЩО ТУТ НЕ ЗРОЗУМІЛО?
Дата подання: 01 червня 2021 13:37
Дата відповіді: 01 червня 2021 13:47
ЗАГОЛОВОК ПИТАННЯ "Питання по номенклатурі "Реконструкція системи захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів для Орлівського психоневрологічного інтернату за адресою: Чернігівська область, Корюківський район с. Дачне вул.. Світла, 3 (кошти місцевого бюджету)" ЗМІСТ ПИТАННЯ : "Чи має Замовник розроблену та затверджену у втановленому порядку проектно-кошторисну документацію на зазначений об'єкт?" Відповідь Організатора: "На який саме об'єкт? Будь-ласка поставте питання коректно! Дякую!" ЩО ВАМ НЕ ЗРОЗУМІЛО? ВИ ПРОВОДИТЕ ЗАКУПІВЛЮ НА КІЛЬКА ОБ'ЄКТІВ (ЛОТІВ)??? Радимо не займатися відписками і затягуванням часу, а швиденько дати відповідь по суті запитання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В Додатку №1 Орієнтований обсяг робіт зазначено декілька об'єктів, тому і спитали. Проектно-кошторисна документація є. Вибачте за незручності!
об'єкт будівництва
Дата подання: 02 червня 2021 15:32
Дата відповіді: 02 червня 2021 15:37
об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури; (абзац восьмий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 10.08.2015 р. N 190). У Вашому випадку об'єкт будівництва складається з 10 систем блискавкозахисту (10 будівель).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-27-006795-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОМАШНІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:39156686
Дата подання: 29 травня 2021 21:57
Огляд об’єкту
Доброго дня!

Однією із вимог тендерної документації є огляд об’екту

Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 10:53
Шановний Учаснику! Зауважимо, що вимога щодо огляду об’єкту дозволяє учасникам на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, та відповідно мати можливість скласти свою цінову пропозицію до потреб закупівлі і не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що замовник формує умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2021 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РЕЙДЕР" 369 668,40
UAH з ПДВ
365 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ-ЕНЕРГО" 425 365,98
UAH з ПДВ
368 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2021 13:41
Електронний підпис
11 червня 2021 13:40
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2021 13:40
Проект договору.pdf
11 червня 2021 13:40
Ліцензія.pdf
11 червня 2021 13:40
Копія паспорту та ІПН.pdf
11 червня 2021 13:40
Копія ліцензії АВК-5.pdf
11 червня 2021 13:40
Копія виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 червня 2021 09:59
Електронний підпис
11 червня 2021 09:59
Електронний підпис
11 червня 2021 09:59
Витяг ПДВ.pdf.p7s
11 червня 2021 09:59
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2021 09:59
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf.p7s
11 червня 2021 09:59
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2021 09:59
OBO_Bettermann_GmbH_ISO_9001_2015_en.pdf
11 червня 2021 09:59
OBO_Bettermann_GmbH_ISO_14001_2015_en.pdf
11 червня 2021 09:59
FS-sertyficate-2020.pdf
11 червня 2021 09:59
FS-deklaratsiya-vidpovidnosti-02-01042021.pdf
11 червня 2021 09:59
FS-deklaratsiya-vidpovidnosti-01-01042021.pdf
11 червня 2021 09:59
Ліцензія.pdf.p7s
11 червня 2021 09:59
Ліцензія.pdf
11 червня 2021 09:59
Договор Б2 подписанный.pdf
11 червня 2021 09:59
Договор А2 подписанный.pdf
11 червня 2021 09:59
Договір.pdf.p7s
11 червня 2021 09:59
Договір.pdf
11 червня 2021 09:59
77_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf.p7s
11 червня 2021 09:59
77_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
11 червня 2021 09:59
77_ДЦ_ИВР.pdf.p7s
11 червня 2021 09:59
77_ДЦ_ИВР.pdf
11 червня 2021 09:59
77_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
11 червня 2021 09:59
77_ДЦ_ДЦ_3.pdf

Публічні документи

11 червня 2021 11:20
Електронний підпис
11 червня 2021 11:19
7. ЛІЦЕНЗІЇ ДІОРО.rar
11 червня 2021 11:19
3. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РЕЙДЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ-ЕНЕРГО"

ТОВ "ДІОРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
Переможець 365 200,00
UAH з ПДВ
18 червня 2021 13:15

Документи

18 червня 2021 13:15
Електронний підпис
18 червня 2021 13:14
протокол 390.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕЙДЕР"
#30320090
365 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2021 13:15
Електронний підпис
18 червня 2021 13:14
протокол 390.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:23
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 11:57
Додаткова угода № 4до Договору №42072021.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 11:56
Додаток №5 графік зі змінами.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 12:53
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 липня 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 11:48
додаткова угода №1 до договору№42072021.pdf зміни до договору
15 липня 2021 11:48
додаток №5 зі змінаами.pdf зміни до договору
15 липня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 15:59
додаток №5 графік виконання робіт.pdf укладений
07 липня 2021 15:58
додаток №4 договірна ціна.pdf укладений
07 липня 2021 15:58
додаток №3 локальний кошторис.pdf укладений
07 липня 2021 15:58
додаток №2 зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
07 липня 2021 15:58
додаток №1 дефектний акт.pdf укладений
07 липня 2021 15:58
договір 42072021 реконструкція блискавозахист.pdf укладений
07 липня 2021 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4, частини 5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі та пунктами 2.4, 12.1 Договору у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені договором, уклали дану Додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 42/07/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди зменшити ціну договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. ціна договору становить 364099грн. 60коп.Решта умов договору залишається незмінною
Номер договору про закупівлю: 42/07/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 42/07/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 364 099,60
UAH (в тому числі ПДВ 60 683,26 UAH)