Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з технічного обслуговування (ТО) копіювально-множувальних апаратів (КМА), багатофункціональних пристроїв (БФП) і принтерів (далі оргтехніки)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-05-27-003348-b 63eac307d281477981c6beb4bef5fed0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Лихвар

+380958153804 nataliia.lykhvar@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент правового забезпечення Запорізької міської рада
Код ЄДРПОУ: 37611396
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 206
Контактна особа: Наталія Лихвар
+380958153804
nataliia.lykhvar@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Виконання робіт з технічного обслуговування (ТО) копіювально-множувальних апаратів (КМА), багатофункціональних пристроїв (БФП) і принтерів (далі оргтехніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання робіт з технічного обслуговування (ТО) копіювально-множувальних апаратів (КМА), багатофункціональних пристроїв (БФП) і принтерів (далі оргтехніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2021  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 травня 2021 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ЛІБРА-ЛАЙН"
#34268369
Переможець 7 000,00
UAH
27 травня 2021 10:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 10:05
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 10:51
Scan.pdf укладений
27 травня 2021 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 000,00
UAH