Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту: "Капітальний ремонт вул. Заводська (від ж/б № 9 до перехрестя з вул. Т.Боровця) в м. Ковель Волинської області"
Очікувана вартість
48 750,00 UAH
UA-2021-05-27-002304-b 831b6c024fec41c195cc61e2768ff1e9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Дудка

+380335261742
+380978107048
komunkovel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Сергій Дудка
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Здійснення технічного нагляду по об'єкту: "Капітальний ремонт вул. Заводська (від ж/б № 9 до перехрестя з вул. Т.Боровця) в м. Ковель Волинської області"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду по об'єкту: "Капітальний ремонт вул. Заводська (від ж/б № 9 до перехрестя з вул. Т.Боровця) в м. Ковель Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Заводська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

27 травня 2021 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОНДАРУК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2901409056
Переможець 48 750,00
UAH
27 травня 2021 10:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 18:12
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 09:55
ДУ ТН №2.pdf зміни до договору
02 січня 2023 09:49
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:55
ДУ № 1 К.р вул.Заводська(перехр Т.Боровця) тех.нагляд.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:54
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 37 162,37
UAH