Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення складу за адресою: м. Вінниця, площа Привокзальна, 2 (заміна вікон та відновлення віконних укосів)
Очікувана вартість
49 999,20 UAH
UA-2021-05-27-001283-a 85cc994dec1643acbeb62f7a4e0bcfbb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зозуля-Савіцька Ольга Петрівна

380506508925 zozulya-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІННИЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 20116650
Вебсайт: http://www.ukrposhta.com/www/upost_vinnica.nsf
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 59
Контактна особа: Зозуля-Савіцька Ольга Петрівна
380506508925
zozulya-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2021 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2021 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2021 12:05
Очікувана вартість: 49 999,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт приміщення складу за адресою: м. Вінниця, площа Привокзальна, 2 (заміна вікон та відновлення віконних укосів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21004, Україна, Вінницька область, Вінниця, площа Привокзальна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконаних робіт. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції АТ «Укрпошта», код згідно з ЄДРПОУ: 20116650, Місцезнаходження: 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2021 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2021 11:57
Вимоги до предмета (склад заміна вікон).docx
27 травня 2021 11:57
Вимоги до предмета (склад заміна вікон).docx.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2021 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 43 500,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Ефект" 44 320,00
UAH з ПДВ
42 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕКТОР ПРОФІ БУД 48 648,00
UAH з ПДВ
42 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2021 11:44
Електронний підпис
10 червня 2021 11:41
= Megaline 600 6-k 2i.zip

Публічні документи

09 червня 2021 18:01
Електронний підпис
09 червня 2021 18:00
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2021 18:00
Статут ТОВ БК Ефект.pdf
09 червня 2021 18:00
Протокол засновників.pdf
09 червня 2021 18:00
Проект договору.pdf.p7s.zip
09 червня 2021 18:00
Проект договору.pdf
09 червня 2021 18:00
Опис документів Ефект.pdf
09 червня 2021 18:00
Відомоті про учасника.pdf
09 червня 2021 18:00
Витяг з ЄДР червень.pdf

Публічні документи

09 червня 2021 14:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

ТОВ "Будівельна компанія "Ефект"

ТОВ ВЕКТОР ПРОФІ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
Переможець 42 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 18:54

Документи

15 червня 2021 18:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 18:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 18:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 09:57
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 17:26
Dohovir Budivelna kompaniia Piramid KORP 2.zip укладений
05 липня 2021 17:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 000,00 UAH)