Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149)
Ongoing repair of buildings and structures of SP “Portovik” (іnv. №1110,1149)
Ongoing repair of buildings and structures of SP “Portovik” (іnv. №1110,1149)
Очікувана вартість
5 320 000,00 UAH
UA-2021-05-27-000929-a ● 216951fe654245a99a2f4fdf92cd16f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://yuz-uspa.com.ua |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Ракуленко Олена Ігорівна 380487381765 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бовть Наталія Володимирівна (048)738-17-65 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua Карабанов Костянтин Володимирович (048)738-17-44 Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Волошанюк Наталія Романівна (048)738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
Moshun Nataliia Volodymyrivna 380487381765 Olena.Rakulenko@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Bovt Natalia Vladimirovna (048)738-17-65 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua Karabanov Kostiantyn Volodimirovich (048)738-17-44 Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodimirivna (048)750-73-86 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Voloshaniuk Nataliia Romanivna (048)738-17-86 Nataliia.Voloshaniuk@pf.uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 травня 2021 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 14:06 |
Очікувана вартість: | 5 320 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 травня 2021 11:11 |
Enquiries until: | 22 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 5 320 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 53 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6. Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149). 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Приморська, буд.1 СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 320 000,00 грн. без ПДВ / 6 384 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.07.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: Аванс у розмірі 30% загальної ціни Договору протягом 15 банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок надання Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 4.2.1. Договору. Розрахунки за фактично надані послуги, згідно підписаних відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (по формі КБ-2в та КБ-3) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 02.07.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management 5. Type of procurement: Services. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Other building completion work code DK 021: 2015 - 45450000-6. Ongoing repair of buildings and structures of SP “Portovik” (іnv. №1110,1149). 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Аnnex 5 of Tender Documentation). 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 65481, Odesa Region, Yuzhne, 1 Primorska Str., Sanatorium–preventorium “Portovyk” Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31.12.2021. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 5 320 000,00 excluding VAT / UAH 6 384 000,00 including VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 02.07.2021 at 3:00 p.m. 12. Payment term: - an advance payment of 30% of the total Contract price shall be made within 15 (fifteen) banking days after the receipt of the written application for commencement of the Services, under an invoice issued by the Contractor, through a direct bank transfer to the Contractor’s settlement account., subject to the performance of clause 4.2.1. of the agreement by the Contractor. Progress payment for Services actually rendered is made for each Delivery and acceptance certificate of services rendered (in the form of KB-2v and KB-3) as follows: - within 15 (fifteen) banking days from the date of signing the relevant Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services, on the basis of the invoice issued by the Contractor, 80% of the Certificate amount is paid, except for the amount of prepayment (if available), previously paid in accordance with terms of the Agreement, and accounted for as part of the payment under this Certificate; - within 10 (ten) banking days from the date of receipt of the registered and duly executed tax invoice in the Unified Register of Tax Invoices, on the basis of the invoice issued by the Contractor, 20% of the relevant Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services amount is paid, except for the amount of prepayment (if available), previously paid in accordance with the terms of the Agreement, and accounted for as part of the payment under this Certificate. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 02.07.2021 at 3:00 p.m. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, Южне, Приморська, буд.1 СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Ongoing repair of buildings and structures of SP “Portovik” (іnv. №1110,1149)
CPV: 45450000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс у розмірі 30% загальної ціни Договору протягом 15 банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок надання Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 4.2.1. Договору. | Аванс | 15 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Розрахунки за фактично надані послуги, згідно підписаних відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг (по формі КБ-2в та КБ-3) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2021 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2021 11:08 |
ТД (послуги з поточного ремонту СП Портовик).docx | |
27 травня 2021 11:08 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
27 травня 2021 11:08 |
Оголошення (Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП Портовик).docx | |
27 травня 2021 11:08 |
announcement (Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП Портовик).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дозвільні документи
Дата подання: 03 червня 2021 09:59
Дата відповіді: 08 червня 2021 09:29
Доброго дня!
Відповідно до пункту 3.12.1 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної документації потрібно надати дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки (декларація або дозвіл або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и відповідним(и) найменуванням/и робіт/послуг) на, зокрема:
- зберігання балонів, контейнерів та інших ємностей із стисненим, зрідженим газом (в частині, що необхідна та використовується).
Проте, у постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р (із змінами) зазначено наступне формулювання виду робіт підвищеної небезпеки:
Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.
Просимо уточнити, чи відповідатиме вимогам Тендерної документації дозвільний документ з формулюванням «Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 08.06.2021 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 03.06.2021 о 09:59)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-05-27-000929-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме абзацу 5 пункту 3.12.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагає надати Дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки (декларація або дозвіл або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и найменуванням/и робіт/послуг) на: - зберігання балонів, контейнерів та інших ємностей із стисненим, зрідженим газом (в частині, що необхідна та використовується).
Потенційним учасником процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв. №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 4545000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» було поставлено запитання з проханням уточнити чи відповідатиме вимогам Тендерної документації дозвільний документ у складі тендерної пропозиції з формулюванням : «Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання».
Розглянувши вищезазначене запитання інформуємо, що формулювання дозвільної документації виду робіт підвищеної небезпеки потенційного учасника процедури закупівлі, а саме: «Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання» відповідає вимогам формулювання дозвільної документації згідно абзацу 5 пункту 3.12.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника, а саме: - зберігання балонів, контейнерів та інших ємностей із стисненим, зрідженим газом або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и найменуванням/и робіт/послуг (в частині, що необхідна та використовується).
Затверджено рішенням ТК від 08.06.2021 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 03.06.2021 о 09:59)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-05-27-000929-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме абзацу 5 пункту 3.12.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагає надати Дозвільні документи на роботи підвищеної небезпеки (декларація або дозвіл або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и найменуванням/и робіт/послуг) на: - зберігання балонів, контейнерів та інших ємностей із стисненим, зрідженим газом (в частині, що необхідна та використовується).
Потенційним учасником процедури закупівлі Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв. №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 4545000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» було поставлено запитання з проханням уточнити чи відповідатиме вимогам Тендерної документації дозвільний документ у складі тендерної пропозиції з формулюванням : «Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання».
Розглянувши вищезазначене запитання інформуємо, що формулювання дозвільної документації виду робіт підвищеної небезпеки потенційного учасника процедури закупівлі, а саме: «Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання» відповідає вимогам формулювання дозвільної документації згідно абзацу 5 пункту 3.12.1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника, а саме: - зберігання балонів, контейнерів та інших ємностей із стисненим, зрідженим газом або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и найменуванням/и робіт/послуг (в частині, що необхідна та використовується).
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 07 червня 2021 09:14
Дата відповіді: 10 червня 2021 09:00
Доброго дня! Відповідно до пункту 1.2.1. Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної документації потрібно надати довідку на фірмовому бланку за підписом керівника та печаткою учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: електрогазозварника 2 розряду або вище, машиніста автовишки або водія категорії С (у разі експлуатації автовишки), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
В довідці потрібно зазначити тільки наявність електрогазозварника 2 розряду або вище, машиніста автовишки або водія категорії С (у разі експлуатації автовишки), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі чи всіх працівників, які будуть залучатися до надання послуг, що є предметом закупівлі?
Якщо в довідці потрібно зазначати всіх працівників чи потрібно до довідки додавати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені учасником копії кваліфікаційних документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати, посвідчення, тощо), видані всім працівникам, інформація про яких зазначена у довідці чи тільки електрогазозварнику 2 розряду або вище та машиністу автовишки або водію категорії С (у разі експлуатації автовишки)? ( Відповідно до пункту 1.2.2. Додатку 2 Тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 2
Затверджено рішенням ТК від 10.06.2021 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 07.06.2021 о 09:14)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-05-27-000929-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі – ТД), а саме п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД Замовник вимагає надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: електрогазозварника 2 розряду або вище, машиніста автовишки або водія категорії С (у разі експлуатації автовишки), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД, а також відповідно п. п. 1.2.2 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 До ТД до довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені учасником копії кваліфікаційних документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати, посвідчення, тощо), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці, а саме: електрогазозварнику 2 розряду або вище та машиністу автовишки або водію категорії С (у разі експлуатації автовишки).
Згідно п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 та 1.2.2 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД Замовник зазначає перелік працівників відповідної кваліфікації, необхідних для надання послуг, інформація про яких повинна обов’язково міститись в довідці, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а також щодо яких повинні обов’язково надаватись чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені учасником копії кваліфікаційних документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати, посвідчення, тощо), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці.
Згідно ч. 7 Розділу І Додатку 2 до ТД учасники процедури закупівлі мають право надати у складі своїх тендерних пропозицій інші документи на власний розсуд.
У разі залучення працівників, до надання послуг, що є предметом закупівлі, які не вимагались Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, інформація про них має зазначатися у відповідності до вимог Додатку 4/1 до ТД.
Також, повідомляємо, що згідно Додатку 4/1 до ТД «Учасник процедури закупівлі може зазначити також іншу інформацію, яка стосується підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі».
Надання чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій кваліфікаційних документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати, посвідчення, тощо), видані працівникам, яких учасник планує залучати при наданні послуг з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик», які не вимагались Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, інформація про яких зазначена може бути зазначена у довідці не вимагається Замовником. Але, за власним бажанням учасники процедури закупівлі, можуть надати також у складі своїх тендерних пропозицій кваліфікаційні документи на працівників, яких вони планують залучати при наданні послуг, які не вимагались Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Надання кваліфікаційних документів по працівникам, інформація про яких не вимагалась Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, не буде вважатися невідповідністю та/або підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Затверджено рішенням ТК від 10.06.2021 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 07.06.2021 о 09:14)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-05-27-000929-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі – ТД), а саме п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД Замовник вимагає надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: електрогазозварника 2 розряду або вище, машиніста автовишки або водія категорії С (у разі експлуатації автовишки), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до ТД, а також відповідно п. п. 1.2.2 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 До ТД до довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені учасником копії кваліфікаційних документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати, посвідчення, тощо), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці, а саме: електрогазозварнику 2 розряду або вище та машиністу автовишки або водію категорії С (у разі експлуатації автовишки).
Згідно п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 та 1.2.2 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД Замовник зазначає перелік працівників відповідної кваліфікації, необхідних для надання послуг, інформація про яких повинна обов’язково міститись в довідці, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а також щодо яких повинні обов’язково надаватись чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригінали або завірені учасником копії кваліфікаційних документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати, посвідчення, тощо), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці.
Згідно ч. 7 Розділу І Додатку 2 до ТД учасники процедури закупівлі мають право надати у складі своїх тендерних пропозицій інші документи на власний розсуд.
У разі залучення працівників, до надання послуг, що є предметом закупівлі, які не вимагались Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, інформація про них має зазначатися у відповідності до вимог Додатку 4/1 до ТД.
Також, повідомляємо, що згідно Додатку 4/1 до ТД «Учасник процедури закупівлі може зазначити також іншу інформацію, яка стосується підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі».
Надання чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій кваліфікаційних документів (дипломи, свідоцтва, сертифікати, посвідчення, тощо), видані працівникам, яких учасник планує залучати при наданні послуг з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик», які не вимагались Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, інформація про яких зазначена може бути зазначена у довідці не вимагається Замовником. Але, за власним бажанням учасники процедури закупівлі, можуть надати також у складі своїх тендерних пропозицій кваліфікаційні документи на працівників, яких вони планують залучати при наданні послуг, які не вимагались Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД. Надання кваліфікаційних документів по працівникам, інформація про яких не вимагалась Замовником у п. п. 1.2.1 п. 1.2 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, не буде вважатися невідповідністю та/або підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Аналогічний договір
Дата подання: 08 червня 2021 13:53
Дата відповіді: 10 червня 2021 10:23
Відповідно до абзацу другого пункту 1.3.1. Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг (послуги з поточного ремонту будівель та споруд), що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)).
Просимо уточнити чи достатньо тільки одного позитивного відгуку чи потрібно надати відгук щодо виконання кожного договору, який буде зазначено в Довідці про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 3
Затверджено рішенням ТК від 10.06.2021 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 08.06.2021 о 13:53)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-05-27-000929-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі – ТД), а саме п. п. 1.3.1 п. 1.3 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД Замовник вимагає надати:
Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням найменування та адреси замовника(ів), предмету договору, строку виконання зобов’язань за договором.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг (послуги з поточного ремонту будівель та споруд), що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)).
Згідно ч. 7 Розділу І Додатку 2 до ТД учасники процедури закупівлі мають право надати у складі своїх тендерних пропозицій інші документи на власний розсуд.
На власний розсуд учасника, він може зазначити у довідці про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) більше ніж один аналогічний за предметом закупівлі договір.
Отже, на виконання вимог п. п. 1.3.1 п. 1.3 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати позитивні відгуки щодо кожного аналогічного договору, зазначеного у довідці про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Затверджено рішенням ТК від 10.06.2021 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 08.06.2021 о 13:53)
по відкритим торгам на закупівлю: Послуги з поточного ремонту будівель та споруд СП «Портовик» (інв №1110,1149) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2021-05-27-000929-a.
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі – ТД), а саме п. п. 1.3.1 п. 1.3 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД Замовник вимагає надати:
Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням найменування та адреси замовника(ів), предмету договору, строку виконання зобов’язань за договором.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (зазначеного(их) в довідці) надати не менше одного позитивного відгуку або іншого документу (оригінал або завірена учасником копія) від замовника аналогічних послуг (послуги з поточного ремонту будівель та споруд), що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником процедури закупівлі аналогічного(их) замовлення(ь)).
Згідно ч. 7 Розділу І Додатку 2 до ТД учасники процедури закупівлі мають право надати у складі своїх тендерних пропозицій інші документи на власний розсуд.
На власний розсуд учасника, він може зазначити у довідці про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) більше ніж один аналогічний за предметом закупівлі договір.
Отже, на виконання вимог п. п. 1.3.1 п. 1.3 ч. 1 Розділу І Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати позитивні відгуки щодо кожного аналогічного договору, зазначеного у довідці про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 липня 2021
Найменування закупівельника: | Південна філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2021 11:44
|
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2021 11:46
|
ТОВ БФК Південбудкомплект | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2021 11:50
|
ТОВ "БУД-МАРКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2021 11:53
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" |
4 257 417,00
UAH
|
4 257 417,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ" |
4 495 449,00
UAH
|
4 495 449,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Переможець |
4 257 417,00
UAH
|
03 серпня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:04
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 238-В-ПВФ-21 від 20.08.2021.docx | укладений |
21 січня 2022 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:54
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (1).docx | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:53
|
ду 1 к 238-В-ПВФ-21 від 10.08.2021 ТОВ БУД МАРКА.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 13:43
|
Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи.docx | укладений |
20 серпня 2021 13:34
|
238-В-ПВФ-21 від 20.08.2021 ТОВ БУД МАРКА.pdf | укладений |
20 серпня 2021 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та згідно із пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору Сторони досягли згоди перший абзац п. 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором складає 4 256 460,61 грн. (чотири мільйони двісті п’ятдесят шість тисяч чотириста шістдесят грн., 61 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 851 292,12 грн. (вісімсот п’ятдесят одна тисяча двісті дев’яносто дві грн., 12 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору становить 5 107 752,73 грн. (п’ять мільйонів сто сім тисяч сімсот п’ятдесят дві грн., 73 коп.) та визначена Сторонами у Додатку № 2 – «Договірна ціна», який є невід’ємною частиною цього Договору.». 2. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони домовились Додаток № 1– «Відомість обсягів» та Додаток № 2 – «Договірна ціна» викласти в нових редакціях, що додаються до цієї Угоди та є невід’ємними частинами цього Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 238-В-ПВФ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |