Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень в будівлі Михайлівської ЗШ І-ІІІ ст. комунального закладу «Михайлівське НВО» Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Олександрівський район, с. Михайлівка, вул. Пушкіна, 1»
Очікувана вартість
466 000,00 UAH
UA-2021-05-26-010935-b ● 92082f02827c48c7bf239272835d12d1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44104488 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 |
Контактна особа: |
Надія Шишка +380524232286 vos_alex27300@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2021 15:15 |
Очікувана вартість: | 466 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень в будівлі Михайлівської ЗШ І-ІІІ ст. комунального закладу «Михайлівське НВО» Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області, що розташована за адресою: Кіровоградська область, Олександрівський район, с. Михайлівка, вул. Пушкіна, 1»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27340, Україна, Кіровоградська область, Михайлівка, Пушкіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кінцеві розрахунки проводяться протягом 15 днів з дня підписання акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 15:08 |
ТД_Михайлівка - нова версія 28.05.2021.doc | |
28 травня 2021 15:08 |
перелік змін до тендерної документації 03.02.2021.doc |
28 травня 2021 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2021 15:08 |
ТД_Михайлівка - нова версія 28.05.2021.doc
|
|||
28 травня 2021 15:08 |
перелік змін до тендерної документації 03.02.2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-26-010935-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 26 травня 2021 16:49
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, Ваша тд містить вимогу - Для визначення об’єму робіт Учасник повинен у період уточнень, визначеного електронною системою закупівель, ознайомитись у Замовника з наявним робочим проектом після виїзду та обстеження об’єкту. ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ. Ознайомтесь з рішеннями АМКУ, ЇХ ВЖЕ ПРОСТО БЕЗЛІЧ щодо оскарження огляду саме в період уточнення. Внесіть зміни до вимоги, в іншому випадку, ми будемо її оскржувати в АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 15:02
Шановний учасник! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону.
Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно ст.5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Крім того, вимога Замовника щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417.
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень (у тому числі робіт протипожежного призначення) обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд будівель. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення робіт протипожежного призначення, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію.
Також відповідно по умов Технічного завдання для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен розробити та надати у складі пропозиції кошторисну документацію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Станом на 25.05.2021 року всі регіони України та Київ мають “жовтий” рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої распіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Таким чином вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційною є інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Крім того, відповідно до ч.4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник може проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону.
Крім того, Закон не забороняє Замовнику запрошувати на закупівлі потенційних постачальників, це може допомогти Замовнику отримати більш вигідну ціну. Адже, чим більше постачальників бере участь у закупівлі, тим вище між ними конкуренція. Тому, Ваше звинувачення щодо порушення Замовником права Учасника на конфіденційність інформації та щодо наявності корупційної складової є безпідставним та нікчемним. Замовник дотримався принципів публічних закупівель згідно ст.5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Крім того, вимога Замовника щодо обстеження об’єкту потенційним Учасником застосована з метою отримання Учасником повної та розгорнутої картини щодо обсягу надання послуг, їх складності та специфіки. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Правил пожежної безпеки в Україні, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417.
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень (у тому числі робіт протипожежного призначення) обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд будівель. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення робіт протипожежного призначення, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію.
Також відповідно по умов Технічного завдання для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен розробити та надати у складі пропозиції кошторисну документацію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. На сторінці закупівлі в електронній системі закупівель зазначено прізвище, ім’я та телефон контактної особи, яка уповноважена здійснювати зв’язок із учасниками.
Станом на 25.05.2021 року всі регіони України та Київ мають “жовтий” рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. У зв’язку з ситуацією яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої распіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Таким чином вимога щодо обстеження об’єкта не порушує права Учасників, оскільки Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-26-010935-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 26 травня 2021 16:57
Товар
Згідно пункту 8 розділу 3 документації вказано: 8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Оскільки предметом закупівлі є товар, дана вимога не застосовується.
Предмет закупівлі товар? Чи послуги? Внесіть зміни та виключте дтискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки предметом закупівлі є товар, дана вимога не застосовується.
Предмет закупівлі товар? Чи послуги? Внесіть зміни та виключте дтискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2021 15:03
Шановний Учаснику! Будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2021-05-26-010935-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 26 травня 2021 17:07
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Замовику, Ви просите надати - Копії чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Кропивницький та/або в Кропивницькій області. Це дискримінаційна вимога, видаліть її з документації. АМКУ вже надавав відповідні рішення щодо наявніості приміщень у певних містах/областях. Інакше, ми знову будемо оскаржувати таку вимогу в амку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 15:04
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля розташована за адресом Кіровоградська область, Олександрівський район, с. Михайлівка, вул. Пушкіна, 1. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в Кропивницький та/або в Кропивницькій області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в Кропивницький та/або в Кропивницькій області. Придбати у власність, орендувати, взяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою. Враховуючи дану відповідь у Замовника відсутня необхідність у внесенні змін до документації закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-26-010935-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 26 травня 2021 17:12
ВІЙСЬКОВИЙ транспорт
Відповідно до вимог Вашої документації: Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі, на підтвердження даної інформації надати на авто копію Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ім’я Учасника та довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку та копію протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу. Вимога лише власного траспорту - є незаконною та дискримінаційною вимогою. Свідоцтво про реєстрацію на Учасника- також дискримінація. А військовий облік транспорту буде новою підставою для оскарження Ваших протизаконних вимог. .Видаліть вимогу, прописану під Вашого вже обраного переможця) , бо дуже вже кидається в очі Ваша корупція. В іншому випадку ми звернемося за захистом своїх прав до АМКУ, Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2021 15:04
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі послуг з Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень. Вимога про надання «Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі, на підтвердження даної інформації надати на авто копію Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ім’я Учасника та довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку та копію протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу.» з думки замовника є доречною, оскільки слугуватиме відповідністю можливості надання кваліфікованих послуг Учасником. Однак враховуючи ваші побажання, вами можуть надані всі підтверджуючі документи на орендоване авто, зі строком чинності до 31 серпня 2021 року включно з відповідним роз’ясненням та посиланням на дану вимогу та відповідь на неї. Враховуючи дану відповідь у Замовника відсутня необхідність у внесенні змін до документації закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
462 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
464 843,00
UAH з ПДВ
|
464 843,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" #37961573 |
Переможець |
462 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 11:51
|
д.у 1.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 15:20
|
договір 159.pdf | укладений |
02 липня 2021 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |