Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
60 873,12 UAH
UA-2021-05-26-001312-a 3113c51669624e15bde3d6131afce51e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жубінська Ніна Миколаївна

+380457663707 nina240206@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення та праці виконавчого комітету Березанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42016510
Місцезнаходження: 07541, Україна , Київська обл., Березань, Набережна,4
Контактна особа: Жубінська Ніна Миколаївна
+380457663707
nina240206@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2021 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 60 873,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07541, Україна, Київська область, м. Березань, вул. Набережна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Післяоплата Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 27 травня 2021 10:18
Дата відповіді: 27 травня 2021 16:00
Доброго дня. Чи може прийняти участь у тендері юридична особа зареєстрована нарикінці 2020 року, подавши аналгогічний договір укладений у 2021 рік, але виконання якого ще триває. Дякую.
Відповідь: Одним із кваліфікаційних критерій процедури закупівлі згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто учасником спрощеної закупівлі не може бути юридична, фізична особа, яка не має наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
площа прибирання
Дата подання: 28 травня 2021 10:06
Дата відповіді: 28 травня 2021 14:50
вкажіть будь-ласка площу з прибирання службових приміщень та прибудинкової території та вірний номер контактного телефону, так як в оголошенні вказаний невірний.
Відповідь: Загальна площа для прибирання службових приміщень – 518,71 кв.м.
Площа прибудинкової території для прибирання – 158,04 кв. м. (з них площа прибудинкової території для сапання (клумби)105,99 кв.м.).

Телефон уповноваженої особи (04576) 6-37-07.
Згода з умовами проєкту договору
Дата подання: 31 травня 2021 16:33
Доброго дня. Замовник вимагає від Учасника лист-згоду з умовами проєкту договору (згідно додатку № 1 до оголошення), проте в Додатку № 1 до проєкту договору Замовник зазначив власну щомісячну вартість послуг та загальну вартість Договору. При цьому, при подачі документів Учасник може ставити іншу, відмінну від запропонованої Замовником ціну договору (нижчу). Як в такому випадку погоджуватися з проєктом договору і встановленою в ньому вартістю, якщо така буде змінюватися в ході аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ" 56 199,00
UAH з ПДВ
56 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2021 13:47
Електронний підпис
03 червня 2021 13:44
44082763_2473817712_DU210405104333.ZS2
03 червня 2021 13:44
Статут.pdf
03 червня 2021 13:44
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2021 13:44
Виписка.pdf
03 червня 2021 13:44
Порошок 3.jpg
03 червня 2021 13:44
Порошок 2.jpg
03 червня 2021 13:44
Порошок 1.jpg
03 червня 2021 13:44
Засіб миючий Лотос М.PDF
03 червня 2021 13:44
Висновок.pdf
03 червня 2021 13:44
Висновок засоби мийні.jpg
03 червня 2021 13:44
Висновок експертизи.PDF
03 червня 2021 13:44
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ"
#44082763
Переможець 56 199,00
UAH з ПДВ
09 червня 2021 14:15

Документи

09 червня 2021 14:14
Електронний підпис
09 червня 2021 14:04
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ"
#44082763
56 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2021 14:14
Електронний підпис
09 червня 2021 14:04
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 11:50
Додаткова угода _ 1 (38).pdf зміни до договору
15 грудня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:10
договір укладений
01 липня 2021 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Домовились зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 53 664,50
UAH (в тому числі ПДВ 8 940,73 UAH)