Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці та відновленню картриджів до принтерів
Очікувана вартість
17 995,00 UAH
UA-2021-05-26-001229-a c017ec09f4ec4940b4318ddfbf3a39a5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовченко Наталія Олексіївна

380955629212 nat2003an@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛОБОЖАНСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43332958
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 16Б
Контактна особа: Вовченко Наталія Олексіївна
380955629212
nat2003an@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по заправці і відновленню картриджів до принтерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги по заправці і відновленню картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, Короленка,16-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Замовником здійснюється по договірній ціні у відповідності до специфікації, що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною, на підставі актів наданих послуг Виконавця протягом 5 банківських днів з дати фактичного надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

26 травня 2021 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Орлов О.В.
#3022411795
Переможець 17 995,00
UAH
26 травня 2021 11:41

Документи

26 травня 2021 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2021 11:42