Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) САНАТОРІЙ "АРКАДІЯ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01982092 |
Місцезнаходження: | 65058, Україна , Одеська обл., Одеса, ФРАНЦУЗЬКИЙ БУЛЬВАР, будинок 40 |
Контактна особа: |
Черніков Юрій 380504944447 chernikov@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2021 13:22 |
Очікувана вартість: | 394 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 15 кг. - 2000кг.
Огірки: (Код CPV ДК 021:2015: 03221270-9 – «Огірки»).
Плоди свіжі, цілі, здорові, чисті, не деформовані, без механічних пошкоджень, з плодоніжкою чи без неї, одного ботанічного і товарного сорту за формою, розміром і забарвленням, допускаються злегка вигнуті плоди для довго плідних і середньо плідних огірків. Без стороннього запаху та смаку. Розмір плодів, см: довжина, не більше ніж; 15,0; найбільший поперечний діаметр, не більше ніж 5,5;
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 15 кг. Без ГМО - 2000кг
Кабачки: (Код CPV ДК 021:2015: 03221250-3 – «Кабачки»).
Повинні бути не пошкодженими, з плодоніжкою, чистими, свіжими, з нормальною вологістю поверхні, без стороннього запаху і присмаку. Не допускається продукція з ознаками гнилі і псування. Плоди повинні бути твердими, без порожнин, без тріщин, відповідного ступеня стиглості, але без перестиглого насіння, з ніжною не грубою шкірою, форма та колір властивий ботанічному сорту. Розмір плоду по найбільшому поперечному діаметру, см, не більше 8.
Наявність плодів в’ялих, з механічним пошкодженням, пошкодження шкідниками та хворобами Не допускається.
Запах і смак: властиві даному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Без ГМО
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 10 кг. - 1000кг.
Баклажани: (Код CPV ДК 021:2015:03221200-8 – «Баклажани»).
Плоди свіжі, чисті, цілі, здорові, не зів’ялі, типової для ботанічного сорту форми і забарвлення, технічного ступеня зрілості, з плодоніжкою. Внутрішня будова м’якуші плода пружна, без пустот, насіннєве гніздо з недорозвиненим білим насінням.
Довжина без плодоніжки 15-20 см
Без ГМО
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 15 кг. - 2000кг.
Перець солодкий: (Код CPV ДК 021:2015:03221230-7-«Перець овочевий»).
Плоди повністю сформовані з м'ясистими стінками, непошкоджені, чисті, свіжі, з плодоніжками. Плоди повинні бути однакового ступеню стиглості. Поверхня плодів повинна бути гладкою без глибоких западин у плодоніжки і на вершині плода, шкірочка тонка і ніжна. Смак солодкий, зі специфічним ароматом і слабкою гостротою, але без пекучого присмаку. Не допускаються пошкодження сільськогосподарськими шкідниками, механічні пошкодження, зайва вологість, пошкодження сонячними опіками, підгнилість, зів’ялість. Без ГМО
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 15 кг. - 2000кг.
Кріп: (Код CPV ДК 021:2015 03221100-7- «Кріп»).
Молода рослина з черешками чи без черешків, свіжий, чистий. Довжина від шийки кореня до кінчиків верхніх листочків, см, не більше ніж 25,0;
Насичено-зеленого кольору, без стороннього запаху і присмаку, непошкоджений шкідниками і хворобами, упакований у харчову плівку по 1 кг. Без ГМО - 100кг.
Петрушка: (Код CPV ДК 021:2015 03221100-7–«Петрушка»). Розетка свіжих, молодих, зелених, чистих, соковитих, не пошкоджених листків петрушки з черешками. Довжина основної маси листків (від шийки коренеплоду), см, не менше ніж 10,0.
Свіжа, насичено-зеленого кольору, без стороннього запаху і присмаку, непошкоджена шкідниками і хворобами, упакована у харчову плівку по 1кг. Без ГМО - 100кг.
Персики: (Код CPV ДК 021:2015: 03222332-9 – «Персики»). Зовнішній вигляд- відбірні плоди, типові за формою і забарвленню для цього біологічного сорту. Наявність плодоніжки не обов'язкова. За відсутності плодоніжки шкірка плоду біля місця прикріплення до плодоніжки має бути цілою, не відірваною від м'якуша. Плоди однорідні по мірі зрілості, але не зелені і не перезрілі. Розмір по найбільшому поперечному діаметру 5-6 см з вагою (120-140) гр. Механічні ушкодження і наявність гнилих утворень на поверхні не допускається. Ушкодження шкідниками і хворобами не допускається. Без ГМО
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 10 кг - 800кг.
Сливи: (Код CPV ДК 021:2015: 03222334-3 – «Сливи»).
Зовнішній вигляд- відбірні плоди, типові за формою і забарвленню для цього біологічного сорту. Наявність плодоніжки не обов'язкова. За відсутності плодоніжки шкірка плоду біля місця прикріплення до плодоніжки має бути цілою, не відірваною від м'якуша. Плоди однорідні по мірі зрілості, але не зелені і не перезрілі. Розмір по найбільшому поперечному діаметру 3-4 см . Механічні ушкодження і наявність гнилих утворень на поверхні не допускається. Ушкодження шкідниками і хворобами не допускається. Без ГМО
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 10 кг. - 500кг.
Виноград:( Код CPV ДК 021-2015 03222340–8 – «Виноград»). столових сортів , свіжий , достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками, шкірка тонка, без розтріскувань. М'якоть м'ясисто-соковита або соковита; - колір відповідно до сорту, без плям. Вага гроні 300-500 гр. Без ГМО
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики вмістом від 5 – до 7 кг.- 800кг.
Груші: (Код CPV ДК 021:2015 03222322-6 – «Груши»).
Плоди повинні бути розвиненими, цілими, чистими, здоровими, без зайвої зовнішньої вологи, без стороннього запаху та присмаку. Плоди типові за формою, для даного сорту з добре вираженим забарвленням. Розмір плодів у найбільшому поперечному діаметрі не менше 50 мм. Без ГМО
Розфасовка: у картонні харчові коробки або пластмасові харчові ящики або вмістом від 5 – до 20 кг.- 800кг.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом семи банківських днів з моменту поставки згідно зведених накладних Учасника, згідно п.1 ст.49 БКУ від 08.07.10 № 2456-VI.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 14:27 |
Додаток до протоколу №17.docx | |
09 червня 2021 14:27 |
ПРОТОКОЛ 17.docx | |
09 червня 2021 14:27 |
ТД Овочі фрукти та горіхи НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
25 травня 2021 15:33 |
Протокол №16 щодо приняття рішення проведення процедури відкритих торгів.docx | |
25 травня 2021 15:33 |
ТД Овочі фрукти та горіхи.docx |
09 червня 2021 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 червня 2021 14:27 |
Додаток до протоколу №17.docx
|
||||||
09 червня 2021 14:27 |
ПРОТОКОЛ 17.docx
|
||||||
09 червня 2021 14:27 |
ТД Овочі фрукти та горіхи НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
25 травня 2021 15:33 |
Протокол №16 щодо приняття рішення проведення процедури відкритих торгів.docx
|
||||||
25 травня 2021 15:33 |
ТД Овочі фрукти та горіхи.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-04-000046 ● 5740cb958d8242cf96aa20c7042a4577
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2021 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2021 Одеса № 290
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2021 та доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 04.06.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2021 № 290
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-05-25-011407-b 25.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжито заходи щодо внесення змін до тендерної документації до підпункту 5.5 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (виложено у нової редакції), оприлюдненно через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2021-06-09 14:29:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2021-06-09 15:03:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2021 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Безкорованюк Тетяна Володимирівна |
389 200,00
UAH з ПДВ
|
387 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бобін І.П. |
391 600,00
UAH з ПДВ
|
389 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Безкорованюк Тетяна Володимирівна #2734819407 |
Переможець |
387 230,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 11:50
|
ПРОТОКОЛ №74 доп.угода зменьшення обсягів.docx | зміни до договору |
18 листопада 2021 11:49
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 14:45
|
ПРОТОКОЛ №62 доп.угода зменьшення обсягів.docx | зміни до договору |
01 листопада 2021 14:43
|
Додаткова угода№4 до договору №44.docx | зміни до договору |
01 листопада 2021 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 16:07
|
ПРОТОКОЛ №57 доп.угода зменьшення обсягів.docx | зміни до договору |
25 жовтня 2021 16:06
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2021 12:45
|
Доп.угода №3 договір №44.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2021 16:59
|
ПРОТОКОЛ №32 доп.угода зменьшення ціни.docx | зміни до договору |
09 серпня 2021 16:58
|
Додаткова №2 до договору №44.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2021 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 12:57
|
ПРОТОКОЛ №23 доп.угода зменьшення ціни.docx | зміни до договору |
09 липня 2021 12:36
|
Додаткова угода №1 до договору №44 в.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 10:46
|
Договір № 44.pdf | укладений |
02 липня 2021 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.п. 5, пункту 5 , ст. 41 Розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі», сторони погодили зміни ціни на овочі в договорі про закупівлю в бік зменшення, без зміни кількості (обсягу) та якості товарів. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.п. 5, пункту 5 , ст. 41 Розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі», сторони погодили зміни ціни на овочі в договорі про закупівлю в бік зменшення, без зміни кількості (обсягу) та якості товарів. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення обсягів закупівлі відповідно пункту 1.3. Договору поставки №44 від 02.07.2021 ( згідно спуціфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |