Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Золочівська міська рада Золочівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04055908 |
Вебсайт: | https://zlmr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. М.Шашкевича,22 |
Контактна особа: |
Петрунів Оксана Дмитрівна +380326542227 mail@zlmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2021 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2021 17:13 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 2 379 898,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 798,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить платіж за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 13:15 |
ТД відкриті торги вул. Тернопільська з уточненням.doc | |
25 травня 2021 17:09 |
Проєкт договору.doc | |
25 травня 2021 17:09 |
Додаток _ 3 Тендерна пропозиція.docx | |
25 травня 2021 17:09 |
Додаток 2 технічне завдання Тернопільська.doc |
26 травня 2021 13:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
26 травня 2021 13:15 |
ТД відкриті торги вул. Тернопільська з уточненням.doc
|
||||
25 травня 2021 17:09 |
Проєкт договору.doc
|
||||
25 травня 2021 17:09 |
Додаток _ 3 Тендерна пропозиція.docx
|
||||
25 травня 2021 17:09 |
Додаток 2 технічне завдання Тернопільська.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-30-000017 ● 8820dbef09c1439eae68f9694fffbe3c
- Статус: вирішено ● Дата: 11 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 12:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 № 420
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 № 420.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-25-003547-a, 25.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку моніторингу закупівлі UA-2021-05-25-003547-a, UA-M-2021-06-30-000017 Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі товарів: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь уповноважена особа Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області: 1. Щодо накладення замовником електронного підпису. Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України « Про електронні довірчі послуги» застосовувати виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі) мають: органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону. У той же час, відповідно до Листа Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 надано чітке роз’яснення, в чому полягає відмінність між удосконаленим та кваліфікованим електронним підписом? Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Тобто, станом на сьогодні Замовник може використовувати як кваліфікований електронний підпис так і удосконалений електронний підпис. 2. Щодо неподання Учасником гарантійного листа Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні кваліфікації Учасника ми також керувались практикою Антимонопольного Комітету України, а саме Рішенням від 14.05.2021 № 10637. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОЛОЧІВСТАРБУД", у складі пропозиції була подана довідка № 49-98 від 28.05.2021 р., якою Учасник надає свою згоду з усіма вимогами тендерної документації, що вимагались у формі довідок, листів та ін. Враховуючи зміст даного листа, Учасник погодився з вимогою, що під час участі у аукціоні він зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно або неправдиво занижувати (демпінгувати) свої ціни. Таким чином, в Замовника відсутні підстави для відхилення Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОЛОЧІВСТАРБУД" в цій частині. 3. Щодо завантаженого договору не в повному обсязі Замовником під час оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі «Prozorro» стався технічний збій, а саме оприлюднено не усі сторінки договору з додатками, у зв’язку з чим договір не був оприлюднений в повному обсязі. Процедура закупівлі знаходиться на стадії « Завершення ». У зв’язку з цим замовником прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю « Покращення якості предмета закупівлі , за умови , що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».Договір про закупівлю №96 від 07.07.2021 року долучено в повному обсязі . Крім цього, запевняємо Вас, що під час проведення даної процедури уповноважена особа Золочівської міської ради Львівської області жодним чином не мала на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель , у тому числі під час завантаження угоди та оприлюднення необхідної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та керувалася виключно нормами Закону. Беру на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати Ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
2021-07-19 17:24:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082) • усунуто
Договір розірвано
2021-11-11 18:20:57
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0175/21пр |
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
06 серпня 2021 16:04
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13/0176/21пр |
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
06 серпня 2021 16:05
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОЛОЧІВСТАРБУД" |
2 140 467,00
UAH з ПДВ
|
2 140 467,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Ремдор" |
2 303 534,00
UAH з ПДВ
|
2 303 534,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОЛОЧІВСТАРБУД" #41222684 |
Переможець |
2 140 467,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2021 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 16:06
|
додаткова угода на розіовання | укладений |
13 серпня 2021 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 16:12
|
додаткова угода1 від 06.08.2021 кап.ремонт дороги вул. Тернопіл..pdf | зміни до договору |
09 серпня 2021 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 10:44
|
Договір 96 від 07.07.2021р. капрем тер..pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 17:38
|
план фінансувань.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 17:25
|
підписаний контракт | укладений |
07 липня 2021 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з технічних причин виникла помилка, при завантаженні договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | договір 96 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |