Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Бутенко Надія Леонідівна 380459749706 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2021 14:45 |
Очікувана вартість: | 47 064 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 470 645,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка скріплена КЕП гаранта. Гарантія повинна бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України, «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 235 322,93 (двісті тридцять п’ять тисяч триста двадцять дві грн. 93 коп.) не більше 0,5% від очікуваної вартості (визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону); Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 235322.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Графіку виконання робіт (Додаток до цього Договору) протягом 5 банківських днів після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. Фінансування робіт за виконані роботи здійснюється на підставі актів здачі-приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки за формою № КБ-3 з усіма підтверджуючими документами (копіями накладних, сертифікатів на матеріали і обладнання тощо), розрахунками загальновиробничих і адміністративних витрат тощо. Експлуатація машин і механізмів та вартість матеріалів в розрахунках за виконані роботи враховується по фактичним витратам з наданням підтверджуючих документів Підрядником (відповідних розрахунків, накладних тощо). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2021 15:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2021 15:12 |
перелік_змін_до_тендерної_документації.docx | |
04 червня 2021 15:12 |
ТД_.docx | |
04 червня 2021 15:12 |
Додаток_1 (2).docx | |
04 червня 2021 15:12 |
Додаток_3 (2).docx | |
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_5 (2).docx | |
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_6 (3).docx | |
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_2 (2).docx | |
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_4 (2).docx |
04 червня 2021 15:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 червня 2021 15:12 |
перелік_змін_до_тендерної_документації.docx
|
||||||
04 червня 2021 15:12 |
ТД_.docx
|
||||||
04 червня 2021 15:12 |
Додаток_1 (2).docx
|
||||||
04 червня 2021 15:12 |
Додаток_3 (2).docx
|
||||||
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_5 (2).docx
|
||||||
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_6 (3).docx
|
||||||
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_2 (2).docx
|
||||||
04 червня 2021 15:11 |
Додаток_4 (2).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000043 ● 29347163239e42ed83e395b9fbf43df4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-05-24-012585-b 24.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 14:16:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з будівництва спортивного блоку в комплексі з будівлями загальноосвітньої школи № 2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча (Залишки). Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-05-24-012585-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 11:06:57
Щодо надання пояснень
1. Роботи «Будівництво спортивного блоку в комплексі з будівлями загальноосвітньої школи №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча (Залишки). Коригування» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень. Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»; Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
2. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису на 2021 рік, становить 47 064 586,00 грн.
3. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт та залишкову вартість даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті Бучанської міської ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 16.06.2021 № 111 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Класика комфорту» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства тому, що учасник не надав відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а витяг з реєстру платників податку на додану вартість, що міститься в складі тендерної пропозиції датовано 13.09.2019р. Зазначаємо, що «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» не є публічним документом та видається лише органом статистики. Крім того, в тендерній документації міститься вимога: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів». Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Класика комфорту» відсутнє будь – яке пояснення щодо ненадання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України чи пояснення щодо дати формування витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Відсутність документа, що вимагався умовами тендерної документації чи невірна на документі не відносяться до формальних помилок, а тому тендерна пропозиція ТОВ «Класика комфорту» була правомірно відхилена Замовником як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2021-08-27 14:14:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
42 357 957,07
UAH з ПДВ
|
42 357 957,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
44 711 355,42
UAH з ПДВ
|
44 711 355,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
42 357 957,07
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 15:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
44 711 355,42
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 14:16
|
ДУ №2 до Д525.PDF | зміни до договору |
20 липня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 16:26
|
EPSON003.PDF | зміни до договору |
09 липня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 17:17
|
Д 525.pdf | укладений |
29 червня 2021 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 525 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |