Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03327090 |
Вебсайт: | http://www.melvoda.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100 |
Контактна особа: |
Мелкумян Наталя Олегівна +380684985741 NATA.MELKUMYAN.86@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2021 11:38 |
Очікувана вартість: | 837 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 185,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2021 13:55 |
Тендерна документація.docx | |
24 травня 2021 13:55 |
Протокольне рішення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-23-000025 ● 90f304effd044f56b000beeedd386ee4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2021 15:52 |
НАКАЗ
23.06.2021 № 323
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 23.06.2021 № 323
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2021-05-24-001616-c, Плити перекриття та бетонні блоки (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали), яка проводиться КП «Водоканал» Мелітопольської міської ради Запорізької області
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-12 16:04:41
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Плити перекриття та бетонні блоки» (код ДК 021:2015: 44110000-4: Конструкційні матеріали), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-24-001616-c), яка проводиться КП «ВОДОКАНАЛ» Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 16.06.2021 уповноваженою особою Замовника прийнято протокольне рішення № 534/21 щодо визначення переможцем відкритих торгів – ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «ХІМІМПЕКС» та укладення з ним договору про закупівлю.
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Проте, на даний час (12.07.2021) договір про закупівлю з учасником-переможцем не укладено.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення, чому Замовником станом на 12.07.2021 не укладено договір з ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «ХІМІМПЕКС».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний державний аудитор Надія СЕЛЯВІНА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-13 15:36:28
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На Ваш запит від 12.07.2021р. щодо не укладання договору з ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «ХІМІМПЕКС» пояснюю, що при розгляді тендерних пропозицій стосовно предмету закупівлі Плити перекриття та бетонні блоки, код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали уповноваженою особою було відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «БВП «ОЛТАК».
16.06.2021 уповноваженою особою прийнято протокольне рішення № 534/21 щодо визначення переможцем відкритих торгів – ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «ХІМІМПЕКС» та укладення з ним договору про закупівлю.
Станом на 06.07.2021 договір на закупівлю товарів з ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «ХІМІМПЕКС» не підписаний. Учасник-переможець мотивує це тим, що не має рішення щодо моніторингу, а також в телефонній розмові переможець повідомив, що ціна на товар згідно предмету закупівлі Плити перекриття та бетонні блоки, код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, істотно зросла, тобто учасник ТОВ «Спільне українсько-латвійське підприємство «ХІМІМПЕКС» і не відмовлявся укласти договір, але й не укладав його, мотивуючи це тим, що необхідно провести моніторинг цін на продукцію.
У зв’язку з тим, що Замовнику необхідна продукція для сталої діяльності підприємства, а оголошувати новий тендер за предметом закупівлі Плити перекриття та бетонні блоки, код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, мною було прийняте рішення про продовження строку для укладення договору про закупівлю на 10 днів, тобто до 16.07.2021.
Згідно з частиною 6 статті 33 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Законом не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю. Тому Замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх.
Також в Законі України «Про публічні закупівлі» не зазначено, що Замовник має опублікувати дану інформацію в системі. Крім того у системі Прозорро не передбачений даний функціонал.
З огляду на зазначене, на даний час договір про закупівлю з учасником-переможцем не укладено.
Уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору на закупівлю товарів №570/21 від 06.07.2021.
Копія протокольного рішення додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком від 14.07.2021 15:45 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, відмінити торги згідно предмету закупівлі Плити перекриття та бетонні блоки, код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію. У зв’язку з тим що всі строки для внесення змін до Тендерної документації пройшли, і в системі Прозорро не має можливості щось змінити, Уповноваженою особою прийнято рішення щодо відміни тендера.
2021-07-15 13:18:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2021 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛТАК" |
836 998,68
UAH з ПДВ
|
828 414,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" |
836 784,00
UAH з ПДВ
|
832 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " |
837 000,00
UAH з ПДВ
|
837 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛТАК" #41481324 |
Відхилено |
828 414,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 14:31
|
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" #14345702 |
Очікує рішення |
832 440,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 13:01
|
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" #14345702 |
Рішення скасоване |
832 440,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 13:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 13:07 |
Кінець періоду оскарження: | 26 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 липня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Висновком від 14.07.2021 15:45 управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме, відмінити торги згідно предмету закупівлі Плити перекриття та бетонні блоки, код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію. |
15 липня 2021 13:07
|
Електронний підпис |
15 липня 2021 13:06
|
Протокольне рішення щодо усунення порушень.pdf |
15 липня 2021 13:06
|
Протокольне рішення про відміну торгів.pdf |