Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 358,42 UAH
UA-2021-05-22-000041-b 4fc3e5c262574e3a85c836c5843f2d13
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Батиль Сергій Сергійович

+380617879484 uobatyl@zp.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 38625593
Вебсайт: https://zp.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65
Контактна особа: Батиль Сергій Сергійович
+380617879484
uobatyl@zp.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
на авторизованому електронному майданчику на електронній системі закупівель були розміщені оголошення від 26.02.2021 (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-26-002199-b) та від 16.03.2021 (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-16-002912-a) щодо проведення за процедурою відкритих торгів закупівлі за предметом: ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів). Вищезазначені відкриті торги не відбулись з причин недостатньої кількість поданий пропозицій. Як зазначено, у п.1 ч. 2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2021 10:27
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


90513100-7 Послуги з утилізації побутових відходів (послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Усі документи, що входять до складу пропозиції учасника мають бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6.93 м.куб
Послуга з вивезення (у т. ч. захоронення) твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71001, Україна, Запорізька область, смт. Більмак, вул. Запорізька, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Споживачем повинна здійснюватися на розрахунковий (поточний) рахунок Виконавця не пізніше ніж протягом останнього дня місяця, що настає за розрахунковим, на підставі рахунку та акту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 травня 2021 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2021 10:07
ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір 2.pdf
22 травня 2021 10:07
РIШЕННЯ про тарифи.pdf
22 травня 2021 10:07
Рішення ТВО Комаровський.pdf
22 травня 2021 10:07
Кваліфікація ст. 17 (без довідки ДПС).pdf
22 травня 2021 10:07
Довідка с налоговой.pdf
22 травня 2021 10:07
Кваліфікація ст. 16.pdf
22 травня 2021 10:07
Протокол переговорів.pdf
22 травня 2021 10:07
Протокол УО РП.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" БІЛЬМАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛЬМАЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
#33579794
Переможець 1 358,42
UAH з ПДВ
22 травня 2021 10:27

Документи

22 травня 2021 10:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2021 10:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" БІЛЬМАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛЬМАЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
#33579794
1 358,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2021 10:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2022 09:35
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 14:45
сканирование0034.pdf зміни до договору
16 червня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:26
Протокол укладений
02 червня 2021 09:24
Договір укладений
02 червня 2021 09:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 липня 2021 11:15
113,20 UAH UA538201720343131001200085702
ГУ ДСНС України у Запорізькій області
UA943808050000000026009601248
КП"Благоустрiй"Бiльмацької селищ. ради
Оплачений
07 грудня 2021 10:23
7,54 UAH UA538201720343131001200085702
ГУ ДСНС України у Запорізькій області
UA943808050000000026009601248
КП"Благоустрiй"Бiльмацької селищ. ради
Оплачений
28 грудня 2021 11:16
792,42 UAH UA538201720343131001200085702
ГУ ДСНС України у Запорізькій області
UA943808050000000026009601248
КП"Благоустрiй"Бiльмацької селищ. ради
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 358,42
UAH (в тому числі ПДВ 226,40 UAH)