Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування ліфтів у м. Запоріжжя
Очікувана вартість
84 480,00 UAH
UA-2021-05-21-013195-b 9a28583db5cc41068027b31f95c8056f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлю по предмету Технічне обслуговування ліфтів у м. Запоріжжя згідно коду ДК 021-2015 - 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів було двічі відмінено у зв’язку з поданням до участі менше двох пропозицій (ідентифікатор закупівлі 1-UA-2021-02-04-008401-a, ідентифікатор закупівлі 2-UA-2021-03-03-006556-c). Керуючись п.1, ч.2, ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право застосувати переговорну процедуру. При цьому, предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації неуспішних процедур.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
- Річний план закупівель на 2021 рік;
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-02-04-008401-a від 04.02.2021;
- Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-03-006556-c від 03.03.2021;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-04-008401-a;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-03-006556-c.
Враховуючи вище викладене встановлена наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі та вирішено застосувати переговорну процедуру закупівлі на закупівлю: Технічне обслуговування ліфтів у м. Запоріжжя згідно коду ДК 021-2015 - 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів на підставі п.1, ч.2, cт. 40 Закону - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2021 16:12
Оскарження наміру укласти договір: 01 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "УКРПОШТА" в особі ЗАПОРІЗЬКОЇ ДИРЕКЦІЇ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 20509800. Місцезнаходження Закупівельника: 69005, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 133. Застосовані критерії оцінки - ціна. Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника, з яким проведено переговори - юридична адреса: 69000, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 99, кв. 33; поштова адреса: 69000, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 42; тел. 061-224-01-25.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Технічне обслуговування ліфта (ліфт пасажирський ПП-400А, рік випуску - 1989, зав. №13789, реєстраційний номер 71563)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр. Соборний, 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
10 послуга
Технічне обслуговування ліфта (ліфт вантажний ПГ - 359, рік випуску - 1980, зав. №936, реєстраційний номер 66313)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69004, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
10 послуга
Технічне обслуговування ліфта (ліфт вантажний ПГ - 359, рік випуску - 1980, зав. №935, реєстраційний номер 66314)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69004, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг До 5-го числа наступного за місяцем надання Послуг місяця Виконавець надає Замовнику на підпис Акти із зазначенням в них виду та вартості наданих Послуг. На підставі підписаних Сторонами первинних документів Замовник оплачує фактично отримані Послуги не пізніше п’ятнадцятого числа наступного місяця. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "УКРПОШТА" в особі ЗАПОРІЗЬКОЇ ДИРЕКЦІЇ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 20509800. Місцезнаходження Закупівельника: 69005, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 133. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

21 травня 2021 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2021 16:10
OBHRUNT zastos perehov protsedury.zip
21 травня 2021 16:10
UA-2021-03-03-006556-c-report.pdf
21 травня 2021 16:10
UA-2021-03-03-006556-c-open.pdf
21 травня 2021 16:10
UA-2021-02-04-008401-a-report.pdf
21 травня 2021 16:10
UA-2021-02-04-008401-a-open.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТСЕРВІС 5"
#31806300
Переможець 64 000,00
UAH
21 травня 2021 16:12

Документи

21 травня 2021 16:12
Електронний підпис
21 травня 2021 16:11
Rishennia UO 216.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 16:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТСЕРВІС 5"
#31806300
64 000,00
UAH
Документи

Документи

21 травня 2021 16:12
Електронний підпис
21 травня 2021 16:11
Rishennia UO 216.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2022 19:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:24
Додаткова 1 договір 05-973.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:06
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 12:35
05-973 lifty.pdf укладений
02 червня 2021 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.10.3. Договору №05-973 від 02.06.2021 сторони домовились продовжити термін дії Договору на термін,достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022р в обсязі,що не перевищує 20% ціни Договору.А саме збільшити суму договору на 12800,00 грн.без ПДВ (загальна сума Договору з урахування збільшення 76800,00 грн. без ПДВ), кількість послуг збільшити на 6 (загальна кількість послуг з урахуванням збільшення 36),продовжити термін дії Договору до 31.03.2022р
Номер договору про закупівлю: 05-973
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 76 800,00
UAH