Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення огляду, організації та контролю за проведенням обробки та фумігації (знезараження) об’єкта за адресою: м.Дніпро, вул. Гаванська, 11
Очікувана вартість
2 129,80 UAH
UA-2021-05-21-002775-c 185e9ff0752b48ccbeb2e15f9e8c336b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

+380676829422 kp.linkina.i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
+380676829422
kp.linkina.i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Згідно з договором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення огляду, організації та контролю за проведенням обробки та фумігації (знезараження) об’єкта за адресою: м.Дніпро, вул. Гаванська, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гаванська,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем послуг проводиться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту прийняття наданих послуг за наявності Рахунку Виконавця на оплату. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

21 травня 2021 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пилипенко Олена Іванівна
#2044514428
Переможець 2 129,80
UAH
21 травня 2021 18:31

Документи

21 травня 2021 18:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 18:46
Договір укладений
21 травня 2021 18:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 129,80
UAH