Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Заправка картриджів, заміна фотобарабана, магнітноговалу, налаштування робочої станції, профілактичне обслуговування ноутбука
Очікувана вартість
7 695,60 UAH
UA-2021-05-21-001371-a 2a1a7828ae664a488ae69e5372dea8a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топольницька Марина Миколаївна

+380961053407 topmar1909@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Новоушицький центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 38072476
Місцезнаходження: 32600, Україна , Хмельницька обл., смт Нова Ушиця, вул Гагаріна,36
Контактна особа: Топольницька Марина Миколаївна
+380961053407
topmar1909@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 7695.6UAH без ПДВ
заправка картриджів, заміна фотобарабана, заміна магнітного валу, профілактичне обслуговування принтерів та ноутбуків, налаштування робочої станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32600, Україна, Хмельницька область, смт Нова Ушиця, вул.Котовського, 6/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

21 травня 2021 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ковальський Олександр Петрович
#3197016878
Переможець 7 695,60
UAH
21 травня 2021 12:07

Документи

21 травня 2021 12:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 12:12
87.PDF укладений
21 травня 2021 12:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
заправка картриджів, заміна фотобарабана, заміна магнітного валу, профілактичне обслуговування принтерів та ноутбуків, налаштування робочої станції 1 послуга 7 695,60
UAH