Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УГПГФ 21П-081 Ремонт нежитлової будівлі літ. ІІІ-1 (ближнього боксу) в м. Харків, вул. Драгомирівська, 3. 45430000-0 – Покривання підлоги та стін за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
UGPGF 21P-081 Repair of a non-residential building letter III-1 (near box) Kharkiv, st. Drahomyrivska, 3. 45430000-0 - Floor and wall covering work to DK 021:2015.
UGPGF 21P-081 Repair of a non-residential building letter III-1 (near box) Kharkiv, st. Drahomyrivska, 3. 45430000-0 - Floor and wall covering work to DK 021:2015.
Очікувана вартість
9 702 108,41 UAH
UA-2021-05-20-011353-b ● f474bdc359b94b3a9d48f0fe42cbea9e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Укргазпромгеофізика |
Код ЄДРПОУ: | 21236681 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 |
Контактна особа: |
Яна Лобігер +380577019788 yana.lobiger@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Оксана Підгайко +380577019785 oksana.pidgajko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | "Ukrgazvydobuvannia" v osobi filii "Ukrgazpromgeofizyka |
National ID: | 21236681 |
Contact point: |
Yana Lobiger +380577019788 yana.lobiger@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Оксана Підгайко +380577019785 oksana.pidgajko@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 9 702 108,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 194 046,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору |
Publication date: | 20 травня 2021 16:24 |
Enquiries until: | 19 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 червня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 9 702 108 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 194 046 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Scope of the procurement
45430000-0 – Покривання підлоги та стін за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
5430000-0 - Floor and wall covering work to DK 021:2015. Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45432000-4 - Монтаж і покривання підлоги, покривання та обклеювання шпалерами стін (Ремонт нежитлової будівлі літ. ІІІ-1 (ближнього боксу) м. Харків, вул. Драгомирівська, 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61031, Україна, Харківська область, м.Харків, вулиця Драгомирівська, 3
ДК 021:2015: 45432000-4 — Монтаж і покривання підлоги, покривання та обклеювання шпалерами стін
45432000-4 - Floor-laying and covering, wall-covering and wall-papering work (Renovation of a non-residential building letter ІІІ-1 (near box) Kharkiv, street Drahomyrivska, 3)
CPV: 45432000-4
Період постачання:
по 30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 12:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2021 12:57 |
УГПГФ 21П-081 зміни до ТД.docx | |
15 червня 2021 12:57 |
Додаток 4 - Проект договору надання послуг (зі змінами).docx | |
15 червня 2021 12:57 |
Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики зі змінами.docx | |
15 червня 2021 12:57 |
УГПГФ 21П-081 зі змінами.docx | |
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 4 Проект договору надання послуг.docx | |
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx | |
20 травня 2021 16:24 |
Оголошення 081.xlsx | |
20 травня 2021 16:24 |
УГПГФ 21П-081.docx |
15 червня 2021 12:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2021 12:57 |
УГПГФ 21П-081 зміни до ТД.docx
|
|||
15 червня 2021 12:57 |
Додаток 4 - Проект договору надання послуг (зі змінами).docx
|
|||
15 червня 2021 12:57 |
Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики зі змінами.docx
|
|||
15 червня 2021 12:57 |
УГПГФ 21П-081 зі змінами.docx
|
|||
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
|||
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 4 Проект договору надання послуг.docx
|
|||
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls
|
|||
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
|||
20 травня 2021 16:24 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx
|
|||
20 травня 2021 16:24 |
Оголошення 081.xlsx
|
|||
20 травня 2021 16:24 |
УГПГФ 21П-081.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати план приміщень
Дата подання: 04 червня 2021 16:25
Дата відповіді: 08 червня 2021 17:09
Для розробки проекту візуалізації об’єкту ремонту (тривимірної графічної моделі конструктивних та дизайнерських рішень по кожному типу приміщення) просимо надати план приміщень адміністративної будівлі з експлікацєю приміщень. Або видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на ваше питання: на етапі подання пропозиції від учасника вимагається лише підтвердження наявності штатних (або залучених) працівників, які можуть розробити візуалізацію результату ремонту приміщення для можливості детального узгодження кольорових рішень вже на етапі безпосереднього виконання робіт. Цим підтвердженням і є надання візуалізації приміщення після ремонту. Отже, дотримання розмірів приміщення на картинці не є критичним. Обов’язковим є лише надання візуалізації по кожному типу приміщення (кабінет, коридор, санвузол, сходова клітка тощо) із зрозумілим графічним відображенням матеріалів, що будуть застосовані (види робіт та матеріали зазначені в Додатку 3 до тендерної документації).
У відповідь на ваше питання: на етапі подання пропозиції від учасника вимагається лише підтвердження наявності штатних (або залучених) працівників, які можуть розробити візуалізацію результату ремонту приміщення для можливості детального узгодження кольорових рішень вже на етапі безпосереднього виконання робіт. Цим підтвердженням і є надання візуалізації приміщення після ремонту. Отже, дотримання розмірів приміщення на картинці не є критичним. Обов’язковим є лише надання візуалізації по кожному типу приміщення (кабінет, коридор, санвузол, сходова клітка тощо) із зрозумілим графічним відображенням матеріалів, що будуть застосовані (види робіт та матеріали зазначені в Додатку 3 до тендерної документації).
клас наслідків
Дата подання: 08 червня 2021 17:39
Дата відповіді: 10 червня 2021 08:00
Який клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва?
Відповідь: Доброго дня. Повідомляэмо, що класс наслідків об’єкту ремонту зазначений в п. 1.6 Додатку 3 до тендерної документації і становить «СС 1»
кошторисні розрахунки
Дата подання: 09 червня 2021 10:12
Дата відповіді: 09 червня 2021 10:39
Чи правильно ми зрозуміли, що кошторисний розрахунок договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 надає лише переможець ? Учасник не зобов'язаний до кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажити відповдні розрахунки?
Відповідь: Доброго дня! Так, ви все правильно розумієте. Дякуємо за питання.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 червня 2021 10:50
Дата відповіді: 11 червня 2021 13:33
Просимо видалити з тендерної документації вимогу Замовника стосовно наявності сертифікату системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління". Дана вимога є дискримінаційною, так як дана закупівля не має ніякого відношення до його застосування. Цією вимогою Замовник зменшує коло потенційних учасників.
Відповідь: Доброго дня.
Згідно інформації із офіційного Інфобоксу «Prozorro», постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг АМКУ відмовляє в задоволенні скарг в частині вилучення вимоги щодо наявності сертифікату ISO 14001 (як приклад, рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р.)
До того ж, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання сертифікату ISO 14001:2015. Наявність у підприємства відповідного сертифікату згідно вимог ISO 14001 – це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати екологічну безпеку при проведенні робіт протягом усього часу їх виконання; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів в сфері екологічного управління.
Нагадуємо, що в п. 7.3.5 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається, що на території ГУ «Укргазпромгеофізика» діє «Порядок управління (взаємодії з) підрядними організаціями в галузі охорони навколишнього середовища, затверджений наказом АТ «Укргазвидобування» від 05.09.2018 р. № 583, згідно п. 3.2 якого «…підрядник повинен співпрацювати з замовником та виконувати доручення, вказівки, розпорядження, інструкції… для забезпечення запобігання та мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище… та аварійних ситуацій, які можуть призвести до завдання шкоди навколишньому середовищу». Першочерговим підтвердженням можливості потенційного підрядника виконувати необхідні роботи відповідно до вимог положення є наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління".
Отримати сертифікат може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 14001. Водночас, наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного і безпечного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня безпеки при проведенні робіт є підтвердження відповідності матеріально-технічної бази Учасника в частині предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001, діючого в Україні, не містить жодних дискримінаційних елементів.
Дякуємо.
Згідно інформації із офіційного Інфобоксу «Prozorro», постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг АМКУ відмовляє в задоволенні скарг в частині вилучення вимоги щодо наявності сертифікату ISO 14001 (як приклад, рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р.)
До того ж, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання сертифікату ISO 14001:2015. Наявність у підприємства відповідного сертифікату згідно вимог ISO 14001 – це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати екологічну безпеку при проведенні робіт протягом усього часу їх виконання; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів в сфері екологічного управління.
Нагадуємо, що в п. 7.3.5 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається, що на території ГУ «Укргазпромгеофізика» діє «Порядок управління (взаємодії з) підрядними організаціями в галузі охорони навколишнього середовища, затверджений наказом АТ «Укргазвидобування» від 05.09.2018 р. № 583, згідно п. 3.2 якого «…підрядник повинен співпрацювати з замовником та виконувати доручення, вказівки, розпорядження, інструкції… для забезпечення запобігання та мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище… та аварійних ситуацій, які можуть призвести до завдання шкоди навколишньому середовищу». Першочерговим підтвердженням можливості потенційного підрядника виконувати необхідні роботи відповідно до вимог положення є наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління".
Отримати сертифікат може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 14001. Водночас, наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного і безпечного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня безпеки при проведенні робіт є підтвердження відповідності матеріально-технічної бази Учасника в частині предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001, діючого в Україні, не містить жодних дискримінаційних елементів.
Дякуємо.
невідповідність в обсягах робіт
Дата подання: 09 червня 2021 15:51
Дата відповіді: 11 червня 2021 13:36
У Додатку 3 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ" в розділі № 16.7 Інші роботи позиція 1419. Навантаження сміття вручну 16,92 т не відповідає позиції 1420. Перевезення сміття 1692,0 т. Просимо внести роз'яснення.
Відповідь: Доброшго дня .
Повідомляємо, що в Додатку 3 "Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю" в розділі № 16.7 в позиції 1420 допущено арифметичну помилку при проведенні розрахунку. Обсяги по позиції 1420 «Перевезення сміття» такі самі, як і обсяги по позиції 1419 «Навантаження сміття вручну» (тобто слід читати «16,92 т»).
Дякуємо.
Повідомляємо, що в Додатку 3 "Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю" в розділі № 16.7 в позиції 1420 допущено арифметичну помилку при проведенні розрахунку. Обсяги по позиції 1420 «Перевезення сміття» такі самі, як і обсяги по позиції 1419 «Навантаження сміття вручну» (тобто слід читати «16,92 т»).
Дякуємо.
невідповідність в обсягах робіт
Дата подання: 15 червня 2021 18:27
Дата відповіді: 17 червня 2021 14:18
Повідомляємо, що в Додатку 3 "Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю" виявлено невідповідність в об'ємах, а саме площі стель ряду приміщень не відповідають площі підлоги тих самих приміщень, наприклад: приміщення 1.1.: Sстелі=35 м.кв., а Sпідлоги=42 м.кв; приміщ. 1.2: Sст=53м.кв - Sп=42м.кв; приміщ.1.4.: Sст=97,2м.кв. - Sп=69,1м.кв; приміщ.1.5.: Sст=95,4м.кв - Sп=67,7м.кв; приміщ.1.6.: Sст=204,2м.кв - Sп=143.4 м.кв; приміщ.1.7.: Sст=21м.кв - Sп=25,6м.кв; приміщ.1.8.: Sст=18,2м.кв - Sп=22.8м.кв; приміщ.1.9.: Sст=18,2 м.кв - Sп=22,8м.кв; приміщ.1.10.: Sст=527,2м.кв - Sп=358,5м.кв.; приміщ.1.16-1.20.: Sст=23,4м.кв. - Sп=28м.кв.; приміщ.2.4.: Sст=126,8м.кв. - Sп=86м.кв; приміщ.2.5.: Sст=97,2м.кв. - Sп=72м.кв. і т.д. Просимо роз'яснити на що орінтуватися і чому така розбіжність?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що різниця між площами підлоги та стелі викликана тим, що стелі приміщень будівлі боксу не є гладкими, оскільки плити перекриття мають ребра жорсткості, а в деяких приміщеннях плити перекриття розташовані на залізобетонних фермах, поверхня яких теж потребує відповідної обробки згідно переліку послуг (Додаток 3). Отже, в обсяги поверхонь «стель» включено обсяги розгортки конструкційних елементів, що обробляються, тому слід читати їх саме так, як зазначено в Додатку 3 "Технічні вимоги і якісні характеристики та основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю". Дякуємо.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 липня 2021
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Укргазпромгеофізика |
Код ЄДРПОУ: | 21236681 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТТ 2006" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Ремтехналадка | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
9 599 435,02
UAH з ПДВ
|
9 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Ремтехналадка |
9 603 000,00
UAH з ПДВ
|
9 214 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
9 702 000,00
UAH з ПДВ
|
9 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" #41718792 |
Переможець |
9 210 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2023 16:04
|
947 09 21 ТОВ БК Вертикаль-Плюс ДУ 3.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2022 16:21
|
ДУ 2 договір 947.pdf | зміни до договору |
02 червня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 17:10
|
ДУ 947.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 08:28
|
947 09 21 ТОВ Вертикаль Плюс частина 1.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:21
|
947 09 21 ТОВ Вертикаль Плюс частина 2.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:21
|
947 09 21 ТОВ Вертикаль Плюс частина 3.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:21
|
947 09 21 ТОВ Вертикаль Плюс частина 4.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:21
|
947 09 21 ТОВ Вертикаль Плюс частина 5.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:21
|
947 09 21 ТОВ Вертикаль Плюс частина 6.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:21
|
947 09 21 ТОВ Вертикаль Плюс частина 7.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг до 31.03.2022 р., терміну дії договору до 30.06.2022 р., затвердження графіку надання послуг в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | УГПГФ 947/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань до 31.12.2022 р., строку дії договору до 28.02.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | УГПГФ 947/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору № УГПГФ 947/09-21 від 25.08.2021 р. з ТОВ «Будівельна Компанія «Вертикаль Плюс», а саме зменшення обсягів закупівлі відповідно до п.1, ч. 5. Ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | УГПГФ 947/09-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |