Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015 - 34210000-2 - Кузови транспортних засобів( запасні частини для автомобілів)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-05-20-008992-b 23c25a0fae9a4d77b443490db73e5d36
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донюк Юрій Володимирович

+380978399550 km_ambulance@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26514713
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пілотська 1
Контактна особа: Донюк Юрій Володимирович
+380978399550
km_ambulance@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34210000-2: Кузови транспортних засобів


Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Кузови транспортних засобів( запасні частини для автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34210000-2 — Кузови транспортних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки проводяться протягом 15 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

20 травня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Янюк Олена Іванівна
#2745921140
Переможець 10 000,00
UAH
20 травня 2021 15:16

Документи

20 травня 2021 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 15:24
Дог_ЯнюкО.І_42від20.05.2021.pdf укладений
20 травня 2021 15:22