Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення експертизи протипожежного стану приміщення служби у справах дітей (ДК 021:2015 – 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Очікувана вартість
1 600,00 UAH
UA-2021-05-20-007045-b 0841dce21102436681f9a0886eb4a48e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Селієвська

+380681941848 selievska.zakupivli@semenivka-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Семенівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062009
Місцезнаходження: 15400, Україна , Чернігівська обл., м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6
Контактна особа: Тетяна Селієвська
+380681941848
selievska.zakupivli@semenivka-gromada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Проведення експертизи протипожежного стану приміщення служби у справах дітей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення експертизи протипожежного стану приміщення служби у справах дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

20 травня 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД"
#42409385
Переможець 1 600,00
UAH
20 травня 2021 13:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 13:54