Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петрівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359620 |
Вебсайт: | https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська,171 |
Контактна особа: |
Василець Марія Леонідівна +380459645366 zakupki.novi.p@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 112 203 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 122 030,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 560 000,00 грн. (п’ятсот шістдесят тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном категорія гаранта мається на увазі банк. Під терміном категорія принципала мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою у полі категорія принципала зазначається – відсутня. Під терміном категорія бенефіціара мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 ¬¬¬¬¬¬¬Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Органи місцевого самоврядування. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 560000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після підписання Сторонами акту про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2021 13:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2021 13:38 |
Додаток 7.doc | |
20 травня 2021 13:38 |
Тендерна документація.doc | |
20 травня 2021 13:38 |
Додаток 6.doc | |
20 травня 2021 13:38 |
Додаток 5.doc | |
20 травня 2021 13:38 |
Додаток 4.doc | |
20 травня 2021 13:38 |
Додаток 3.doc | |
20 травня 2021 13:38 |
Додаток 2.doc | |
20 травня 2021 13:38 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-05-000016 ● ad602081fdbf49cd882dbc4300ca172f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 11:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2021 № 401
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2021 № 401
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-05-20-006777-b 20.05.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 15:10:55
Запит про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Петрівською сільською радою здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 14:42:53
Пояснення
Частина території села Нові Петрівці Вишгородського району Київської області загальною площею понад 90 гектарів знаходиться в зоні підтоплення ґрунтовими водами, у зв’язку з чим зазнають підтоплення близько 400 домогосподарств. В 2008 році на замовлення Київської обласної державної адміністрації проведено будівництво першої черги дренажного колектору.
В 2020 Петрівською сільською радою за власні кошти розроблено проєктну документацію по об’єкту «Проведення заходів з захисту від підтоплення і затоплення території (земель), направлених на запобігання розвитку небезпечних геологічних процесів по вул. Свято-Покровська, Ново-Київська, Польова, Івана Кудрі, Козацька, Каневська, провулку Каневському в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (нове будівництво)» та отримала позитивний Експертний звіт від 24.12.2020р. №01-1307-20/ЕП/КО 08.07.2020 (додається), виданий ТОВ «Експертиза Груп» на зазначену проектну документацію. Вказаним проєктом передбачене комплексне вирішення проблеми підтоплення та затоплення територій ґрунтовими, дощовими та талими водами на зазначені вище території села Нові Петрівці, що зумовлено змінами клімату та геологічною будовою гранту на цій території. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ua/osxfile/pg/140219568829751_s_2o/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-12 14:38:42
Запит про надання пояснення
За яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено договір від 29.06.2021 № 57/06/21 та строки виконання робіт по зазначеному договору до 31.12.2022 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-15 17:02:40
Пояснення
У зв’язку з отриманням офіційного Висновку від фінансового управління Петрівської сільської ради «Про обсяг перевиконання дохідної частини загального фонду сільського бюджету станом на 01.07.2021 року» було отримано інформацію про те, що перевиконання загального фонду бюджету Петрівської сільської територіальної громади (додається) склало лише 15 911 739 грн. 09 коп., що значно менше, ніж розраховувалося на момент підготовки Тендерної документації, щодо закупівлі робіт Проведення заходів із захисту від підтоплення і затоплення територій (земель), направлених на запобігання розвитку небезпечних геологічних процесів по вул. Свято-Покровська, Ново-Київська, Польова, Івана Кудрі, Козацька, провулку Каневському в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (нове будівництво), 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Відповідно до статті 78 Бюджетного Кодексу України першочергові видатки здійснюються на фінансування соціально-економічного розвитку (галузі освіти, охорони здоров’я, культури та спорту).
Тому зважаючи на вищевикладене Петрівською сільською радою прийнято рішення про направлення коштів перевиконання Петрівської сільської територіальної громади на першочергові заходи соціально-економічного розвитку Петрівської сільської територіальної громади. А для виконання умов договору підряду № 57/06/21 від 29.06.2021 року Замовником та Підрядником було прийнято рішення перенести виконання робіт за договором на 2022 рік на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, про що було укладено Додаткову угоду №1 від 07.07.2021 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно розглянувши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-20-006777-b, повідомляємо наступне: Петрівською сільською радою Вишгородського району Київської області 20.05.2021 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів по об’єкту «Проведення заходів із захисту від підтоплення і затоплення територій (земель), направлених на запобігання розвитку небезпечних геологічних процесів по вул. Свято-Покровська, Ново-Київська, Польова, Івана Кудрі, Козацька, провулку Каневському в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (нове будівництво)». 09 червня 2021 року, розглянувши тендерні пропозиції учасників, визначено переможцем ТОВ «ГК Інжиніринг» (Протокол №45/ВТ від 09.06.2021 року). В ході розгляду документів тендерної пропозиції даного учасника, тендерним комітетом встановлено, що учасником завантажено файли «6. Інформація та критерії відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Аналогічний договір) ч. 1.pdf», «6. Інформація та критерії відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Аналогічний договір) ч. 2.pdf», «6. Інформація та критерії відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Аналогічний договір) ч. 3.pdf» та «6. Інформація та критерії відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (Аналогічний договір) ч. 4.pdf», які містять інформацію та документи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Зокрема, учасником подано Довідку вих. №2505/22 від 03.06.2021 року, в якій зазначено, що ним виконувались будівельні роботи по об’єкту «Будiвництво каналiзацiйних мереж, каналiзацiйної насосної станцiї в с. Холодновiдка Пустомитiвського району Львiвської областi (Кориryвання)», на підтвердження яких завантажено Договір №43-04/20 вiд 29 квiтня 2020 р. із додатками, та акти форми КБ-2в, КБ-3. Вимогами тендерної документації було встановлено у тому числі кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (у відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Додатком 6 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт, учасниками подається довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ; П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати оригінал чи копію виконаного аналогічного договору з усіма додатками, зазначеного ним у довідці, з оригіналом (оригіналами) чи із копією (копіями) акту (актів) прийому-передачі послуг (виконаних робіт) тощо, що свідчить (свідчать) про повне виконання договору. Варто зауважити, що Замовник визначив у тендерній документації, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, схожий за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Уважно вивчивши завантажені учасником Договір №43-04/20 вiд 29 квiтня 2020 р. із додатками, та акти форми КБ-2в, КБ-3 – тендерний комітет дійшов до переконливого висновку, що будівельні роботи, які виконувало ТОВ «ГК Інжиніринг» за цим договором, є схожими із обсягами будівельних робіт, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації. В свою чергу, за своїм змістом, предметом та правовою природою Договір №43-04/20 вiд 29 квiтня 2020 р. із додатками є схожим із проектом договору (Додаток 5 до тендерної документації), а отже – може вважатись аналогічним в розумінні вимог тендерної документації по об’єкту «Проведення заходів із захисту від підтоплення і затоплення територій (земель), направлених на запобігання розвитку небезпечних геологічних процесів по вул. Свято-Покровська, Ново-Київська, Польова, Івана Кудрі, Козацька, провулку Каневському в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (нове будівництво)». Звідси – тендерний комітет дійшов правильного висновку про відповідність учасника ТОВ «ГК Інжиніринг» вимогам ст. 16 Закону, та прийняв правильне та обґрунтоване рішення щодо можливості укладення із цим учасником договору про закупівлю за результатами торгів. Таким чином, з огляду на викладене вище, вважаємо, висновки Північного офісу держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-20-006777-b в частині наявності порушень безпідставними, а зобов’язання щодо усунення цих порушень – таким, що не відповідає вимогам закону.
2021-07-23 09:34:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТІМУС ВІА" |
101 407 725,79
UAH з ПДВ
|
99 147 725,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГК Інжиніринг |
100 757 694,30
UAH з ПДВ
|
99 152 725,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
107 840 000,00
UAH з ПДВ
|
100 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТІМУС ВІА" #41509632 |
Відхилено |
99 147 725,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 10:44
|
ТОВ ГК Інжиніринг #43284171 |
Переможець |
99 152 725,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 16:21
|
додаткова угода 5_.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:13
|
Додаткова угода _4 | зміни до договору |
17 жовтня 2022 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:18
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 16:42
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 14:51
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2021 08:29
|
Договір | укладений |
01 липня 2021 08:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити строк виконання робіт, у зв’язку з затримкою фінансування і п. 10.1., 10.4., 16.1. та Додатки «Календарний план виконання робіт по об’єкту», «Календарний план фінансування робіт» до Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 57/06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягу фінансування на 2021 рік та відповідно внесення змін в додаток Календарний план фінансування робіт та Календарний план виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 57/06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились продовжити строк виконання робіт, у зв’язку з затримкою фінансування і п. 10.1., 10.4., 16.1. та Додатки «Календарний план виконання робіт по об’єкту», «Календарний план фінансування робіт» до Договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 57/06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт у зв'язку з надзвичайними, невідтворними та об'єктивними обставинами, а саме військовою агресією рф |
Номер договору про закупівлю: | 57/06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 57/06/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |