Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування офісної техніки, у тому числі заправка картриджів
Очікувана вартість
5 800,00 UAH
UA-2021-05-20-005740-c 91aec1e11a9c46339c16db25831baaf0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сачава Марина Олегівна

380632503752
memory_fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Чернігівський обласний пошуковий науково-редакційний центр" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 34018762
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Миру, буд. 14
Контактна особа: Сачава Марина Олегівна
380632503752,
memory_fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 місяць
Послуги з заправки та відновлення картриджів, поточний ремонт принтерів і БПФ з використанням матеріалів замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Миру, буд. 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

20 травня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНГРЕСС ЛАЙН"
#31378711
Переможець 5 800,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 16:58

Документи

20 травня 2021 16:57
Електронний підпис
20 травня 2021 16:57
ПРОТОКОЛ_4.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 14:33
010703.pdf укладений
20 січня 2022 14:32
020802.jpg укладений
20 січня 2022 14:32
011105.jpg укладений
20 січня 2022 14:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 16:49
Скан_договору_Інгрес 06_05.jpg зміни до договору
28 грудня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 14:07
img168.jpg зміни до договору
16 листопада 2021 13:54
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 17:01
Дог_06_05-2021.pdf укладений
20 травня 2021 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність потреби
Номер договору про закупівлю: 06/05-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність потреби
Номер договору про закупівлю: 06/05-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з заправки та відновлення картриджів, поточний ремонт принтерів і БПФ з використанням матеріалів замовника 10 місяць 131,49
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 314,97
UAH (в тому числі ПДВ 219,16 UAH)