Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лавки з монтажем
Очікувана вартість
18 750,00 UAH
UA-2021-05-20-004186-c 224777077dd44142ae8e9014b3b8fee0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савченко Ольга Борисівна

+380685443356 Gilcentr32164135@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖКП "Житло "Центр"
Код ЄДРПОУ: 32164135
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Зелінського, 17
Контактна особа: Савченко Ольга Борисівна
+380685443356
Gilcentr32164135@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2021 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 18 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Лавки з монтажем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Згідно дислокації ЖКП "ЖИТЛО "ЦЕНТР"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту здачі-приймання виконаних робіт (видаткової накладнаї). У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи (поставлений товар) здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій