Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вакуумно - плазмове покриття нітридом титану металевих зубних протезів
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2021-05-20-003635-b fd80be13a6e04bc9903b0162c3a20ea3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлия Щедрина

+380982319030 stomat2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983950
Місцезнаходження: 49017, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Івана Мазепи, буд. 47
Контактна особа: Юлия Щедрина
+380982319030
stomat2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2021 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2021 14:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85130000-9: Стоматологічні та супутні послуги


Категорія Замовника відповідно п.п.3 п.1ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об'єднаннями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є одержувачем бюджетних коштів.
Вся інформація та технічні характеристики зазначені в документації (оголошення).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вакуумно - плазмове покриття нітридом титану металевих зубних протезів (ДК 021:2015 за кодом CPV – 8513000-9 – стоматологічні та супутні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49017, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Івана Мазепи, буд. 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85130000-9 — Стоматологічні та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі послуги за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИНЧУК МАРИНА ЮРІЇВНА" 65 000,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2021 10:10
Електронний підпис
29 травня 2021 10:04
Витяг.pdf
29 травня 2021 10:04
ДовідкаПроУчасника.pdf
29 травня 2021 10:04
ДовідкаПроОбладнання.pdf
29 травня 2021 10:04
ДовідкаПроНепов.pdf
29 травня 2021 10:04
ДовідкаПроНенадання.pdf
29 травня 2021 10:04
ДовідкаЗБанку.pdf
29 травня 2021 10:04
ТУ.pdf
29 травня 2021 10:04
ВисновокДержСан.pdf
29 травня 2021 10:04
СвидетельствоЕН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИТВИНЧУК МАРИНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИТВИНЧУК МАРИНА ЮРІЇВНА"
#2263501008
Переможець 65 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2021 14:02

Документи

02 червня 2021 14:02
Електронний підпис
02 червня 2021 14:01
протокол 8.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2021 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИНЧУК МАРИНА ЮРІЇВНА"
#2263501008
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2021 14:02
Електронний підпис
02 червня 2021 14:01
протокол 8.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 13:06
Литвинчук.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 13:05
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 16:19
Договор Литвинчук.pdf укладений
08 червня 2021 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 21/3/1-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/3/1-П/СП2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 008,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв`язку з реорганізацією підприємства з припиненням як юридичної особи, шляхом приєднання до Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради