Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Technical inspection and testing services (Technical inspection of crossings of gas pipelines through water obstacles (with diving inspection))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Філоненко Сергій Леонідович 380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM |
Додаткові контактні особи: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Filonenko Serhii 380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM |
Additional contacts: |
Azhgireeva Olena 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 13:15 |
Очікувана вартість: | 26 916 233,35 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І Загальної інструкції та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 270000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І Загальної інструкції та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Publication date: | 20 травня 2021 17:55 |
Enquiries until: | 15 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2021 17:30 |
Information
Estimated total value: | 26 916 233 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 270 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | На підставі актів наданих послуг по етапах надання послуг на кожному з об’єктів обстеження | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН-зм_1.pdf | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_6.1_забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_4_Проект договору_н.р.docx | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_2_Перелік інформації_н.р.docx | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_Додаток_1_Технічні характеристики_н.р.docx | |
17 червня 2021 11:19 |
21_0451_п_ТД_зм_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доводимо до Вашого відома те, що встановлення строків поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» відноситься до компетенції Замовника.
Враховуючи відсутність порушень вимог законодавства у сфері закупівель, Вашу вимогу відхилено, тендерна документацію залишено без змін.
Доводимо до Вашого відома те, що на переходах, на яких не передбачається обстеження корозійного стану руслової частини, проводиться обстеження в обсязі згідно Додатком 1 до Тендерної документації за виключенням обстежень передбачених п.4.3.4 (частина 2) та п. 4.3.23. Відповідно в Технічному звіті не вказується інформація щодо корозійного стану газопроводу на відповідних кресленнях та у інших матеріалах.
Доводимо до Вашого відома те, що в Додатку А до Додатку 1 Тендерної документації вказано необхідність проведення ККО та довжини ділянок, на яких необхідно провести дане обстеження. Межі топографічної зйомки вказані у пункті 4.3.15. Додатку 1 та становлять:«Топографічна зйомка виконується в межах наступної ділянки:
– по ширині – по 50 м від осі газопроводу в кожен бік;
– по довжині – 50 м від берегових ліній (урізу води) в напрямку суші»
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас про те, що до Додатку 1 до тендерної документації буде внесено зміни в частині вилучення необхідності визначення захищення засобами ЕХЗ по протяжності газопроводів шляхом вимірювання захисного поляризаційного потенціалу.
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення та переглянуто кінцевий строк надання послуг до 31.12.2022. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. Повідомляємо Вас про те, що до Додатку 1 до тендерної документації буде внесено зміни в частині вилучення необхідності визначення захищення засобами ЕХЗ по протяжності газопроводів шляхом вимірювання захисного поляризаційного потенціалу.
Вимоги до надання послуг будуть встановлені договором, що згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» буде підписаний з переможцем торгів у редакції додатку 4 до тендерної документації. Фахівці сектору діагностування об’єктів магістральних газопроводів підрозділів при апараті ТОВ «Оператор ГТС України» будуть надавати відгук щодо відповідності наданих послуг умовам договору представнику ЛВУМГ. Термін розгляду звітної інформації Замовником та підписання актів здавання-приймання наданих послуг встановлено Розділом 6 Додатку 4 до тендерної документації. До розділу 8 Додатку 1 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення та переглянуто кінцевий строк надання послуг до 31.12.2022. До тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни.
ТОВ «Оператор ГТС України» опрацьовано Ваше звернення. До Тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000090 ● acd68b8e85454f4fae8e9b2934dc8740
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-05-20-003184-a 20.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 10:24:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з технічного огляду та випробовувань (Діагностування переходів газопроводів через водні перешкоди (з водолазним обстеженням)) (ДК 021: 2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-20-003184-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно до вимог п.7.2. розділу I Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» надано довідку від 25.06.2021 № 25/06-5 з інформацією про субпідрядників. В якій вказано, що водолазні роботи, роботи з неруйнівного контролю, методами VT, UT та експертне обстеження будуть виконуватись субпідрядними організаціями, а саме: ТОВ «Дайвфрог», ТОВ «Центрнафтогазпромбуд» та ТОВ «Альянсбудпроект» відповідно.
Крім того, в довідці від 25.06.2021 № 25/06-5 з інформацією про субпідрядників вказані № ліцензій та дозволів, що необхідні для виконання вищезазначених робіт. Також, на підтвердження наявних у субпідрядників ліцензій та дозволів вони надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ».
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» міститься електронний підпис, накладений на пропозицію в цілому.
Пояснити чому учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» було відхилено та чому він не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 12:51:50
Відповідь на запит про надання пояснень ДАСУ Дата: 2021-12-14 10:24:34
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Відповідно до п.1.1 Розділу ІІІ Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів /інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить перелік інформації, що надається учасником у складі його тендерної пропозиції, та вимоги до неї.
У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 7.2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у відповідності до положень абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, Замовником визначено вимогу щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції інформації щодо документів дозвільного характеру, які підтверджують можливість Учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки, а саме:
«7.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
А саме:
Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія дозволу/декларації/дозвільного документу (чинного на кінцеву дату підписання договору) згідно з постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 (зі змінами та доповненнями), що підтверджує право Учасника-Переможця на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристик цього предмету закупівлі, в тому числі:
1.1. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах;
1.2. Випробування (Неруйнівними методами: візуально-оптичний (VT), ультразвуковий (UT). Руйнівними методами: контроль якості ізоляційного покриття), експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - технологічного устатковання та його елементів магістральних газопроводів.
1.3. Водолазні роботи.»
Тобто, тендерною документацією Замовника вимагалося підтвердження права саме учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» у своїй тендерній пропозиції надано тільки копію дозволу учасника № 1020.17.63 на виконання робіт «газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах». При цьому, виходячи з переліку робіт, що виконуються при обстеженні підводних переходів, даний дозвіл не надає право Виконавцю виконувати роботи з обстеження підводного переходу, а лише дозволяє працювати у вибухопожежонебезпечних зонах. Тобто, за відсутності дозвільних документів на водолазні роботи та на роботи з випробування, Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» фактично не може виконувати роботи з обстеження підводних переходів.
Таким чином, Замовник вважає, що учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» не виконано вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження можливості учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки.
Оскільки учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» електронний підпис накладено на тендерну пропозицію 09.07.2021 07:08, під час виконання вимоги замовника про усунення невідповідностей – замовником констатовано відсутність накладення КЕП на тендерну пропозицію станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 25.06.2021 17:30).
Слід зазначити, що накладення КЕП на документи пропозиції учасника не відносяться до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, Замовник не мав права звертатись до ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ «ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ» з вимогою про усунення невідповідностей в частині накладення КЕП на тендерну пропозицію.
Дане рішення прийняте Замовником з урахуванням правової позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначеної рішенням від 27.11.2020 № 22068-р/пк-пз.
Додатки:
1. Копія рішення АМКУ від 27.11.2020 № 22068-р/пк-пз на 10 арк. в 1 прим.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-003184-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 12:37:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з технічного огляду та випробовувань (Діагностування переходів газопроводів через водні перешкоди (з водолазним обстеженням)) (ДК 021:2015 – 71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-05-20-003184-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 13:00:59
Відповідь на запит про надання пояснень ДАСУ Дата: 2021-12-14 12:37:35
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги і якісні характеристики предмету закупівлі були сформовані у відповідності вимог НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», НДТОВ 01-001-2021 «Технічна експлуатація газотранспортної системи» та НДТОВ 01-003-2019 «Технічне обслуговування та ремонтування переходів магістральних газопроводів». Обсяги та види робіт, не є унікальними – є типовими, для такого виду обстежень, сформовані на основі багаторічного досвіду експлуатації магістральних газопроводів та є мінімально достатніми для визначення технічного стану переходів і забезпечення надійної і безпечної експлуатації газотранспортної системи.
Визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів Товариства, які розроблені у відповідності до методик, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 з наступними змінами).
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини 4 статті Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині 1 цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України".
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-003184-a
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 21.12.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-003184-a Згідно Висновку від 21.12.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020№ 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії. З цього приводу зазначаємо наступне. Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 № 227, визначено порядок реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022. Пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Тендерна документація процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-003184-a складена та розміщена в електронній системі закупівель у відповідності до законодавства України, яке дозволяє використання УЕП замість КЕП в перехідному періоді до 05.03.2022, що, в свою чергу, відображає основну мету Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 № 227, підписання тендерної документації удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті не суперечить вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», Отже, ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на тендерну документацію накладено саме удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить положенням чинного законодавства України. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 21.12.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-003184-a Висновок від 21.12.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-05-20-003184-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Додатки: 1. Протокол створення та перевірки КЕП/УЕП ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на 1 арк. в 1 прим.
2021-12-28 15:16:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що Замовником порушено пункт 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.) • усунуто
Порушення усунуто
2021-12-29 11:35:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Інжинірингові технології" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "ЕНЕРГОЮЖСПЕЦСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2021 18:00
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Інжинірингові технології" |
22 475 000,00
UAH
|
16 899 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" |
24 000 000,00
UAH
|
16 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Інжинірингові технології" #30116797 |
Переможець |
16 899 999,00
UAH
|
20 липня 2021 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 17:17
|
Дод_угода 3 від 07.12.2022р. до договору 2108000030 від 09.08.2021р.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 19:21
|
Дод_угода 2 від 29.03.2022р. до договору 2108000030 від 09.08.2021р.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 19:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2022 11:19
|
Дод_угода 1 від 27.01.2022р. до договору 2108000030 від 09.08.2021р.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 17:30
|
Договір 2108000030 від 09.08.2021р.pdf | укладений |
09 серпня 2021 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 2108000030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Електронний документообіг. |
Номер договору про закупівлю: | 2108000030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 2108000030 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |