Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі, ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі»
Очікувана вартість
15 354,00 UAH
UA-2021-05-20-003181-c 2574675a4da549bca1a28b2b6a22c185
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бірін Юлія Вікторівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Бірін Юлія Вікторівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Номенклатурна позиція: стіл офісний з тумбою і полицею під клавіатуру 9455 (1650*750*650) (ДК 021:2015 - 39134100-1 "Комп'ютерні столи"), приставний елемент до столу 9455 (800*700*400) (ДК 021:2015 - 39134100-1 "Комп'ютерні столи"), приставний елемент на металевій опорі (700*750*650) (ДК 021:2015 - 39134100-1 "Комп'ютерні столи"). Строк поставки товару: протягом 14 (чотирнадцяти ) робочих днів з дня укладення договору. Місце поставки товару: вул. Маршала Тимошенка, 16, 04205, м. Київ. Кількість товару: 5 одиниць.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 червня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 травня 2021 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МИХАЙЛИК ПЕТРО ІВАНОВИЧ"
#2539802533
Переможець 15 354,00
UAH
20 травня 2021 13:33

Документи

20 травня 2021 13:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 13:36
Договір від 20.05.2021.pdf укладений
20 травня 2021 13:36