Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Універсальні послуги поштового зв"язку з пересилання поштових карток, листів, бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку про оплату
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2021-05-20-002476-c cd973013a52e47699bfd56795262e12d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РСЦ ЖИТОМИР

380674108983
380677655975
rsczt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: РСЦ ЖИТОМИР
380674108983,380677655975
rsczt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» (зі змінами) виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Акціонерне товариство «Укрпошта». Згідно з Законом України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 року №2759-ІІІ (далі – Закон України «Про поштовий зв’язок»), національний оператор поштового зв’язку – це оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв'язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку.
Універсальні послуги поштового зв’язку визначені в Законі України «Про поштовий зв’язок» як набір послуг поштового зв'язку загального користування встановленого рівня якості, які надаються усім користувачам на всій території України за тарифами, що регулюються державою. Відповідно до пункту 9 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 р. № 270, до універсальних поштових послуг належить: - пересилання простих та рекомендованих поштових карток, листів, бандеролей, відправлень для сліпих - простих та рекомендованих, - посилок без оголошеної цінності масою до 10 кілограмів.
Таким чином, зазначені вище послуги поштового зв’язку можуть бути надані тільки Акціонерним товариством «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта» яке забезпечує: 1) у технічному плані: найпотужнішу та найрозгалуженішу в Україні мережу поштового зв’язку; здійснення поштових відправлень та супроводу документів; відсилання згрупованих реєстрованих поштових відправлень; якісний та надійний поштовий зв’язок; 2) в економічному плані: надання послуг за граничними тарифами на універсальні послуги поштового зв’язку, що встановлюються державою.
Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відсутність конкуренції з технічних причин, є підстави для проведення переговорної процедури закупівлі з учасником – Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2021 15:23
Оскарження наміру укласти договір: 31 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 місяць
Універсальні послуги поштового зв"язку з пересилання поштових карток, листів, бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку про оплату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 3.3. Замовник оплачує надання Послуг, передбачених цим Договором, шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 100% суми, що забезпечує відправку однієї або декількох груп Поштових відправлень впродовж певного періоду (місяця), за діючими на момент надання Послуг Граничними тарифами та Тарифами, на поточний рахунок Виконавця, вказаний в розділі «Місцезнаходження та реквізити Сторін» цього Договору. При відсутності попередньої оплати за надання Послуг за цим Договором, в розмірі достатньому для пересилання відповідних Поштових відправлень, Виконавець не приймає зазначені Поштові відправлення від Замовника. Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 травня 2021 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 15:12
ДОГОВІР послуги.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЖИТЛОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АТ "УКРПОШТА"
#22046132
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2021 15:23

Документи

20 травня 2021 15:22
Електронний підпис
20 травня 2021 15:19
Рішення наміри.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 15:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЖИТЛОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АТ "УКРПОШТА"
#22046132
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2021 15:22
Електронний підпис
20 травня 2021 15:19
Рішення наміри.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:21
ДУ послуги.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 11:33
ДОГОВІР послуги.pdf укладений
07 червня 2021 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору про надання універсальних послуг поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів, бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку про оплату №41 від 04.06.2021 (далі Договір) та викласти його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість послуг за цим Договором на момент його укладання на період з 01.06.2021р. по 31.12.2021р. складає 5 698,20грн. (п'ять тисяч шістсот дев’яносто вісім грн. 20 коп.) у т.ч. ПДВ (20%) 949,70 грн.».
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 698,20
UAH (в тому числі ПДВ 949,70 UAH)