Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пластмасові вироби(вироби з полістиролу)
Очікувана вартість
304 000,00 UAH
UA-2021-05-20-001787-a ● c1790c080ec547fa8ff4885f12edd5c3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999655 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а |
Контактна особа: |
Шерстюк Ганна Анатоліївна +380532580341 1mkl_byh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2021 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2021 13:43 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 304 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 уп
Пробірка вакуумна з гелем та активатором згортання, 3,5 мл, 100/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
220 уп
Пробірка вакуумна з цитратом натрію (3,2%), 2,7 мл, 100/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
100 уп
Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
200 шт
Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40/уп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Олеся Гончара27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2021 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2021 13:39 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-20-001787-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 21 травня 2021 11:18
Вимога на умови закупівлі
20.05.2021 року Замовник оголосив закупівлю: код ДК 021:2015: 19520000-7 Пластмасові вироби (19521000-4 Вироби з полістиролу) (без поділу на лоти).
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційних учасників, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з вимогами до них - позиція №3 “Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40/уп” (саме в частині: “...40 шт/уп”), яку, враховуючи сукупні вимоги до даної позиції, може запропонувати лише ОДИН виробник DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина). Крім того, медичні вироби за позицією №4 “Комплект для забору та транспортування біологічних зразків” НЕ МОЖЕ запропонувати жоден виробник ОДРАЗУ РАЗОМ з іншими позиціями№1-3, з огляду саме на сукупні вимоги до даної позиції №4. Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиції №3 з такими сукупними вимогами до неї), яку МОЖЕ запропонувати ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК, а щодо позиції №4 - взагалі відсутні виробники), є дискримінацією та фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби лише за всіма іншими позиціями (№1-3, однак з іншими характеристиками саме до позиці№3: саме наявність упаковки 40-100 шт.), однак ОКРІМ позиції №4 (так як не є виробниками даних медвиробів за даною позицією) та за умови внесення відповідних змін до позиції №3.
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 2) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації:
Вимоги до Позиції №3 змінити та викласти в наступній редакції: “Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40-100/уп” (саме в частині: “...40 — 100 шт/уп”). В іншій частині дану позицію залишити без змін.
Позицію №4 “Комплект для забору та транспортування біологічних зразків” виокремити в окремий лот.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Розгорнути
Згорнути
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації (Медико-технічні вимоги) наведений перелік медичних виробів з вимогами до них, які закуповуються Замовником. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права потенційних учасників, що вбачається з нижченаведеного.
Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, та включив до загального переліку медичні вироби з вимогами до них - позиція №3 “Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40/уп” (саме в частині: “...40 шт/уп”), яку, враховуючи сукупні вимоги до даної позиції, може запропонувати лише ОДИН виробник DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина). Крім того, медичні вироби за позицією №4 “Комплект для забору та транспортування біологічних зразків” НЕ МОЖЕ запропонувати жоден виробник ОДРАЗУ РАЗОМ з іншими позиціями№1-3, з огляду саме на сукупні вимоги до даної позиції №4. Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі медичних виробів (позиції №3 з такими сукупними вимогами до неї), яку МОЖЕ запропонувати ЛИШЕ ОДИН ВИРОБНИК, а щодо позиції №4 - взагалі відсутні виробники), є дискримінацією та фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки на сьогоднішній день існують виробники, які можуть запропонувати медичні вироби лише за всіма іншими позиціями (№1-3, однак з іншими характеристиками саме до позиці№3: саме наявність упаковки 40-100 шт.), однак ОКРІМ позиції №4 (так як не є виробниками даних медвиробів за даною позицією) та за умови внесення відповідних змін до позиції №3.
Вищезгадані ВИМОГИ Замовника (які зазначені у тендерній документаці: Додатку 2) є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ вже неодноразово приймав рішення щодо недопустимості дискримінаційних умов у тендерній докуметації !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації:
Вимоги до Позиції №3 змінити та викласти в наступній редакції: “Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40-100/уп” (саме в частині: “...40 — 100 шт/уп”). В іншій частині дану позицію залишити без змін.
Позицію №4 “Комплект для забору та транспортування біологічних зразків” виокремити в окремий лот.
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (встановлення дискримінаційних умов).
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2021 11:04
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що додаток 2 до тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника. Технічна завдання (ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, викладені у додатку 2 до тендерної документації) містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Також у Додатку 2 міститься примітка, відповідно до якої у разі, якщо дані Медико-технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Медико-технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі містять вираз «або еквівалент», відповідно до ст. 23 Закону.
Окрім цього, зазначаємо, що згідно аналізу ринку, вироби медичного призначення, які перелічені у додатку № 2 до тендерної документації можуть постачати декількома іноземними виробниками та вітчизняними виробниками.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником було включено до тендерної документації вимогу щодо позиції №3 “Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40/уп” та позицію №4 “Комплект для забору та транспортування біологічних зразків” відповідно до власної потреби. Попередньо було проаналізовано ринок та встановлено наявність декількох виробників, які можуть постачати аналогічну продукцію. Можливість постачання одним виробником усієї групи товарів, не є основною цілю під час складання тендерної документації.
Додатком №2 до тендерної документації зазначено:
«Документи, що не передбачені законодавством, не подаються у складі тендерної пропозиції. Учасник, у складі своєї пропозиції, надає пояснення в довільній формі, про неможливість подання таких документів.»
Повідомляємо, що додаток 2 до тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника. Технічна завдання (ЗАГАЛЬНІ та МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, викладені у додатку 2 до тендерної документації) містить опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Також у Додатку 2 міститься примітка, відповідно до якої у разі, якщо дані Медико-технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Медико-технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі містять вираз «або еквівалент», відповідно до ст. 23 Закону.
Окрім цього, зазначаємо, що згідно аналізу ринку, вироби медичного призначення, які перелічені у додатку № 2 до тендерної документації можуть постачати декількома іноземними виробниками та вітчизняними виробниками.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником було включено до тендерної документації вимогу щодо позиції №3 “Пробірка для капілярної крові з КЗ ЕДТА, з капіляром, 0,2 мл, 40/уп” та позицію №4 “Комплект для забору та транспортування біологічних зразків” відповідно до власної потреби. Попередньо було проаналізовано ринок та встановлено наявність декількох виробників, які можуть постачати аналогічну продукцію. Можливість постачання одним виробником усієї групи товарів, не є основною цілю під час складання тендерної документації.
Додатком №2 до тендерної документації зазначено:
«Документи, що не передбачені законодавством, не подаються у складі тендерної пропозиції. Учасник, у складі своєї пропозиції, надає пояснення в довільній формі, про неможливість подання таких документів.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Подолякін Кирило Миколайович |
299 960,00
UAH з ПДВ
|
299 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Нестеренко Ольга Олегівна |
303 800,00
UAH з ПДВ
|
303 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Подолякін Кирило Миколайович #3253416154 |
Відхилено |
299 960,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 10:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Нестеренко Ольга Олегівна #3312810184 |
Відхилено |
303 800,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 10:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 червня 2021 10:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі