Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
5 686,20 UAH
UA-2021-05-19-009855-b 884b23a08e214420889608c5777461bd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Ковальчук

+380503774556 tesmz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Тернопільській області"
Код ЄДРПОУ: 08734552
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Олени Кульчицької, 3
Контактна особа: Юрій Ковальчук
+380503774556
tesmz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Якість товару повинаа відповідати стандартам, технічним умовам, встановленим для товарів цього виду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Журнал реєстрації довіреностей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 штуки
Журнал фактично отриманих і використаних лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Медична карта стаціонарного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Інформаційно-добровільна згода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Листок лікарських призначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Направлення на МСЕК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк атестації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Направлення на COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Інформаційна згода на діагностику COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Інформаційна згода ф.№063 2/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. О.Кульчицької, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 травня 2021 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР"
#30249832
Переможець 5 686,20
UAH з ПДВ
19 травня 2021 15:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:33
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 15:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал реєстрації довіреностей 1 штуки 47,00
UAH з ПДВ
Журнал фактично отриманих і використаних лікарських засобів 1 штуки 225,20
UAH з ПДВ
Медична карта стаціонарного хворого 300 штуки 9,47
UAH з ПДВ
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару 300 штуки 0,46
UAH з ПДВ
Інформаційно-добровільна згода 300 штуки 0,46
UAH з ПДВ
Листок лікарських призначень 300 штуки 2,99
UAH з ПДВ
Направлення на МСЕК 100 штуки 1,25
UAH з ПДВ
Бланк атестації 1000 штуки 0,60
UAH з ПДВ
Направлення на COVID-19 500 штуки 0,62
UAH з ПДВ
Інформаційна згода на діагностику COVID-19 500 штуки 0,24
UAH з ПДВ
Інформаційна згода ф.№063 2/о 500 штуки 0,49
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 686,20
UAH (в тому числі ПДВ 947,70 UAH)