Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кліше для печатки, печатка
Очікувана вартість
1 050,00 UAH
UA-2021-05-19-008640-b 1edd983df98044d78ccd04c1b80f1f46
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Отроцюк

+380977571869 rivne103@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26353256
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
Контактна особа: Олена Отроцюк
+380977571869
rivne103@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кліше для печатки 58х22 мм; Печатка автоматична 58х22 мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Кліше для печатки 58х22 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
1 штуки
Печатка автоматична 58х22 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 травня 2021 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТІТЕЧКО ПАВЛО ХАРИТОНОВИЧ
#3293506895
Переможець 1 050,00
UAH
19 травня 2021 14:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 15:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Кліше для печатки 58х22 мм 4 штуки 150,00
UAH
Печатка автоматична 58х22 мм 1 штуки 450,00
UAH