Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20847537 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36 |
Контактна особа: |
Кушляк Данило Володимирович 380322546604 kushlyak89@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 5 793 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків від вартості договору за результатами Аукціону. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на розрахунковий рахунок Замовника з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові (коригування)» за наступними реквізитами: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради 79000, м. Львів, вул. Ф. Ліста, 1 р/р UA978201720355139012088022115 Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172, ЄДРПОУ 20847537. У випадку неперерахування переможцем коштів забезпечення виконання договору про закупівлю у зазначений строк, Замовник відповідно до абзацу 4 підпункту 3 пункту 1 статті 31 відхиляє тендерну пропозицію переможця. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання робіт у повному обсязі, згідно з умовами укладеного Договору, що підтверджується підписанням Сторонами актів наданих послуг (виконаних робіт), внесені кошти повертаються учаснику – переможцю (Сторона Договору) протягом 5 банківських днів (за умови проведення платежів фінансовими органами або органами державної казначейської служби). У випадку невиконання чи неналежного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, а підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за цим Договором здійснюється шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Учасника у національній валюті України протягом 30 календарних днів з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Учасником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2, довідки за формою №КБ-3 та відомості залишків обсягів робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2021 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2021 14:04 |
Зміни_ТД.doc | |
06 липня 2021 13:56 |
Том 7 ОВНС.pdf | |
06 липня 2021 13:56 |
Том 6 ПОБ.pdf | |
06 липня 2021 13:56 |
Том 5 зовнішні мережі водопостачання та каналізації.pdf | |
06 липня 2021 13:55 |
Том 4 зовнішнє освітлення.pdf | |
06 липня 2021 13:55 |
Том 3.5 заземлення.pdf | |
06 липня 2021 13:55 |
Том 3.4 електротехнічні рішення фонтану.pdf | |
06 липня 2021 13:55 |
Том 3.3 технологія фонтану.pdf | |
06 липня 2021 13:55 |
Том 3.1, Том 3.2 конструкції фонтану.pdf | |
06 липня 2021 13:54 |
Том 1, Том 2 ПЗ, АР.pdf | |
06 липня 2021 13:54 |
Тендерна_Документація_нова_редакція.doc | |
06 липня 2021 13:53 |
Додаток_4_Технічне_завдання.docx | |
06 липня 2021 13:52 |
Додаток 3_Проєкт_договору.docx | |
06 липня 2021 13:51 |
Додаток 2_Пропозиція.doc | |
06 липня 2021 13:49 |
Додаток 1_Перелік_документів.docx | |
21 травня 2021 14:19 |
Зміни_ТД.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 02 червня 2021 17:56
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000044 ● 1ee044ae80b14bbba536c1dc31e1af6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2021 № 526
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2021 №526
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-05-19-005816-c 19.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-06 11:58:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” - ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція - Реконструкція фонтану «Кульбаба» на пл. Галицькій у м. Львові (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-19-005816-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 16:15:54
На ваш Запит «Про надання пояснень» від 06.12.2021 відповідно до здійснення моніторингу UA-M-2021-12-03-000044 від 06.12.2021 надаємо пояснення:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 “Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування”, затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі проектно-кошторисної документації затвердженої розпорядженням голови Галицької районної адміністрації «Про затвердження проєктної документації» від 17.05.2021 року №114, позитивним експертним звітом ДП «Західний експертно-технічний центр держпраці» «Щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція фонтану "Кульбаба" на пл. Галицькій у м. Львові (коригування)» від 12.05.2021 №213.3198.21.2504.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повністю відповідають проектно-кошторисній документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням (ухвала Львівської міської ради від 29.12.2020 №29 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік», ухвала Львівської міської ради від 11.03.2021 №313 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік»).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Львівської міської ради 20.05.2021 року о 09:35 за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/halytska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку від 17.12.2021 UA-M-2021-12-03-000044 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби в Сумській області, Галицька районна адміністрація повідомляє: Листом від 23.12.2021 № 31-вих-122592 районна адміністрація повідомила директора ПП «Патронат» Куземську Світлану щодо необхідності укладення додаткової угоди про розірвання до договору № 228 від 28.08.2021 за згодою сторін. У випадку незгоди на розірвання договору за згодою сторін, договір № 228 від 28.08.2021 буде розірвано Галицькою районною адміністрацією в односторонньому порядку з 10.01.2022 року. Згаданий лист 23.12.2021 скерований на електронну скриньку ПП «Патронат» та рекомендованим листом засобами поштового зв’язку (копію листа та фіскального чеку ПАТ «Укрпошта» додаємо). Тендерним комітетом враховано зауваження Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та вжито заходи щодо недопущення таких порушень у майбутньому.
2021-12-23 16:51:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2021 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ПАТРОНАТ |
5 677 777,46
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
5 490 000,00
UAH з ПДВ
|
5 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ CОЛГІЗ |
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
5 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ПАТРОНАТ #23967667 |
Переможець |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 16:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2021 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:08
|
ДУ_228_3_Кульбаба_Патронат.pdf | укладений |
09 січня 2023 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 16:30
|
Додаткова_угода№228_2_Кульбаба.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 16:28
|
Додатко_угода№228_1_Кульбаба_Патронат.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 15:25
|
Договірна_Кульбаба.pdf | укладений |
28 серпня 2021 15:23
|
Договір№228_Кульбаба_Патронат.pdf | укладений |
28 серпня 2021 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 228/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 228/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 972 947,70
UAH (в тому числі ПДВ 328 824,62 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за згодою сторін на виконання висновку від 17.12.2021 UA-M-2021-12-03-000044 про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби в Сумській області |