Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці картриджів для офісної техніки
Очікувана вартість
22 880,00 UAH
UA-2021-05-19-001031-a deb08b5eafe1468fa66b513b9758a371
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богатирець Ігор

+380665941773 r79@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мангушське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42171919
Місцезнаходження: 87400, Україна , Донецька обл., МАНГУШ, вул.Тітова, буд.72-А
Контактна особа: Богатирець Ігор
+380665941773
r79@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


В межах кошторисних призначень; вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; категорія замовника: органи соціального страхування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 штуки
Ціна за одиницю: 130UAH без ПДВ
Послуги по заправці картриджів для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підставою для вимог на оплату є підписаний сторонами акт виконанних робіт по виду, обсягу і вартості наданих послуг. "Виконавець" надає "Замовнику" рахунок на суму виконаних послуг і акт виконаних послуг у двох примірниках. Оплата наданих послуг здійснюється "Замовником" протягом п'яти банківських днів після підписання актів виконаних послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

19 травня 2021 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП саєнко Володимир Володимирович
#2970906392
Переможець 22 880,00
UAH
19 травня 2021 11:12

Документи

19 травня 2021 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 11:13
37.pdf укладений
19 травня 2021 11:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги по заправці картриджів для офісної техніки 176 штуки 130,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 880,00
UAH