Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
195 635,70 UAH
UA-2021-05-18-012313-b af77791b93fa4a5ba6f7182c01c40a08
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Атаманенко

+380976886331 torgi-vomsktas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ АГРОНОМІЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43909249
Місцезнаходження: 23227, Україна , Вінницька обл., Вінницький р-н, село Агрономічне , вул. Мічуріна, будинок 12
Контактна особа: Борис Атаманенко
+380976886331
torgi-vomsktas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно п.1 ч.2 статті 40 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» враховуючи результати проведених торгів за процедурою «Відкриті торги» товар, Молоко (ДК021-2015: 15510000-6 Молоко та вершки) на суму 205546,00 грн. з ПДВ (ID: UA-2021-04-12-002639-c, UA-2021-03-25-004936-b), які набули в електронній системі закупівель статусу «Закупівля не відбулась»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 17:55
Оскарження наміру укласти договір: 29 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6543 кілограми
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється після поставки Товару Постачальником на підставі підписаної сторонами накладної/або акту прийому-передачі Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання документів з поставки Товару. Днем отримання товару вважається день підписання видаткової накладної та/або акту прийому-передачі товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 травня 2021 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИР-ПРОДУКТІВ"
#37085074
Переможець 195 635,70
UAH з ПДВ
18 травня 2021 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2021 17:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИР-ПРОДУКТІВ"
#37085074
195 635,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 13:50
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 14:36
ДУ 01 д73_Мир-Продуктів дод уг 07-06-21.pdf зміни до договору
08 червня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 19:20
73_Мир-Продуктів 195 635,7 молоко 31-05-21.pdf укладений
02 червня 2021 19:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору становить 195635,70грн (з ПДВ) і складається із вартості (ціни) окремих партій Товару ,що підлягають поставці за цим Договором , з них за рахунок бюджетних коштів 195635,70грн (з ПДВ),за рахунок відшкодування субспоживачів 0,00грн(з ПДВ) та внести зміни в реквізити сторін:
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 104 436,24
UAH (в тому числі ПДВ 17 406,04 UAH)