Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний огляд і повірка лічильника тепла (СВТУ-11RР ДУ 50мм; СВТУ -11TRP ДУ 80мм; EEM-C/Q11 ДУ 25мм; ICBTУ-11 Е(RP) ДУ 50мм; SONOCA L EEM-C ДУ 50 мм)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-05-18-007411-b 579ddbad790b41c0a62d4eda7e290f26
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Семенцова

+380574251768 tender.2vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Олена Семенцова
+380574251768
tender.2vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2021 14:00
Початок аукціону: 02 червня 2021 11:25
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний огляд і повірка лічильника тепла (СВТУ-11RР ДУ 50мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Технічний огляд і повірка лічильника тепла (СВТУ -11TRP ДУ 80мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Технічний огляд і повірка лічильника тепла (EEM-C/Q11 ДУ 25мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Технічний огляд і повірка лічильника тепла (ICBTУ-II Е(RP) ДУ 50мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1 послуга
Технічний огляд і повірка лічильника тепла (SONOCA L EEM-C ДУ 50 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює за фактом їх надання протягом 7 банківських днів з дати отримання Акту наданих (виконаних) послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7- ми банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад послуги
Дата подання: 18 травня 2021 18:25
Дата відповіді: 19 травня 2021 08:11
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи повинен Виконавець у складі послуги здійснити демонтаж та монтаж приладів обліку води, чи ці роботи Замовник виконує самостійно?
Відповідь: Доброго ранку! Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Демонтаж та монтаж приладів обліку Замовник виконує самостійно.
Транспортування
Дата подання: 18 травня 2021 18:25
Дата відповіді: 19 травня 2021 08:59
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи можливо буде здійснювати транспортування приладів обліку води на повірку та з повірки за допомогою перевізника "Нова Пошта", чи Виконавцю необхідно буде приїздити по лічильники особисто?
Відповідь: Доброго ранку! Шановний учаснику, дякуємо за запитання.Транспортування приладів обліку на повірку та з повірки здійснює Виконавець.
Склад послуги
Дата подання: 19 травня 2021 10:42
Дата відповіді: 19 травня 2021 11:48
Доброго дня. Всі прилади будуть передаватися на повірку одночасно, чи по одинично у різні строки?
Відповідь: Доброго дня! Шановнний учасник, дякуємо за запитання. Всі прилади будуть передаватися на повірку одночасно.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2021 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАССТЕПЛОПРОЕКТ" 28 800,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПАЛЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ" 28 100,00
UAH з ПДВ
21 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2021 17:05
Електронний підпис
28 травня 2021 17:05
Проект договору.pdf.p7s
28 травня 2021 17:05
Проект договору.pdf
28 травня 2021 17:05
Відгук контрагента.pdf.p7s
28 травня 2021 17:05
Відгук контрагента.pdf
28 травня 2021 17:05
1. Пропозиція.pdf.p7s
28 травня 2021 17:05
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2021 17:38
Електронний підпис
31 травня 2021 17:09
Цінова пропозиція.PDF.p7s
31 травня 2021 17:09
Цінова пропозиція.PDF
31 травня 2021 17:09
Проект договору.PDF.p7s
31 травня 2021 17:09
Проект договору.PDF
31 травня 2021 17:09
Калькуляція.PDF.p7s
31 травня 2021 17:09
Калькуляція.PDF
31 травня 2021 17:09
Статут.pdf.p7s
31 травня 2021 17:09
Статут.pdf
31 травня 2021 17:09
Ліцензія ДАБІУ.PDF.p7s
31 травня 2021 17:09
Ліцензія ДАБІУ.PDF
31 травня 2021 17:09
Витяг з реєстру ПДВ.PDF.p7s
31 травня 2021 17:09
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
31 травня 2021 17:09
Виписка ЄДРПОУ.PDF.p7s
31 травня 2021 17:09
Виписка ЄДРПОУ.PDF
31 травня 2021 17:09
Цінова Пропозиція.PDF.p7s
31 травня 2021 17:09
Цінова Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАССТЕПЛОПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПАЛЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАССТЕПЛОПРОЕКТ"
#33792227
Відхилено 15 000,00
UAH з ПДВ
08 червня 2021 13:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПАЛЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#39193492
Переможець 21 850,00
UAH з ПДВ
10 червня 2021 11:19

Документи

08 червня 2021 13:35
Електронний підпис
08 червня 2021 13:35
Протокол розгляду.PDF

Документи

10 червня 2021 11:19
Електронний підпис
10 червня 2021 11:18
Протокол про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2021 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПАЛЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ"
#39193492
21 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2021 11:19
Електронний підпис
10 червня 2021 11:18
Протокол про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 13:40
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
24 червня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 09:14
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
22 червня 2021 09:13
Електронний підпис укладений
16 червня 2021 14:27
Договір 188 від16.06.2021.pdf укладений
16 червня 2021 14:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 липня 2021 11:38
21 850,00 UAH UA988201720344240016000049755
Відділ освіти Куп'янської міської ради
UA493515330000026008052324937
ТОВ "Опалювальні системи"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.2 розділу.2 Договору №188 від 16.06.2021
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку № 1 (Калькуляція) Договору №188 від 16.06.2021
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 21 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 641,37 UAH)