Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дороги приватного сектору по вул. 1-а Екіпажна від вул. 5-а Воєнна до вул. Маршала Малиновського у Центральному районі м. Миколаєва»
Очікувана вартість
1 325 000,00 UAH
UA-2021-05-18-005745-c 97140a51fef549b388d93dc7d43067ce
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шарий Максим Олександрович

380509828125 centender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410576
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1
Контактна особа: Шарий Максим Олександрович
380509828125
centender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2021 11:20
Очікувана вартість: 1 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов'язково супроводжується забезпеченням пропозиції, яке учасник подає одночасно з поданням пропозиції та яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії, підписаної шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі в тексті - КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути: безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», із зобов’язанням банку в разі виникнення обставин, передбачених цьому пункті оголошення спрощеної закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія подається учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності КЕП або не підтвердження КЕП, яким підписано електронну банківську гарантію на ресурсі офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, подана Учасником пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним КЕП уповноваженої особи гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції становить 6 000 грн. 00 коп. (шість тисяч грн. 00 коп.). Банківські реквізити Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172, IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції Учасника має складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Учасником в складі пропозиції подається копія довідки з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та копія виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом. Вказані документи повинні бути завірені печатками Банку-гаранта та підписами уповноваженої особи Банку-гаранта, із наданням Учасником в складі пропозиції копії документу від Банку-гаранта на підтвердження повноважень уповноваженої особи на підпис цих документів. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець спрощеної закупівлі повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання переможцем закупівлі забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником за договором про закупівлю. У строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем, переможець закупівлі повинен внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю в повному розмірі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків ціни договору про закупівлю (вартості пропозиції Переможця). Розрахунковий рахунок (банківські реквізити) Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172 IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має складати не менше строку дії укладеного договору (до 31.12.2021 включно). Документом, що підтверджує надання забезпечення виконання договору є копія належним чином оформленої квитанції установи банку, яка прийняла перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на розрахунковий рахунок Замовника, або копія платіжного доручення на перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на рахунок Замовника, з відміткою банку про його прийняття. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику завірену копію вказаного документу на підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків СС2.
Учасник має можливість ознайомитись з проектною документацією за адресою: каб.113, вул. Інженерна, 1, м. Миколаїв, Миколаївської області, 54001; тел. 0512 375654; 0512 375701.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1290 метри квадратні
Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт дороги приватного сектору по вул. 1-а Екіпажна від вул. 5-а Воєнна до вул. Маршала Малиновського у Центральному районі м. Миколаєва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. 1-а Екіпажна від вул. 5-а Воєнна до вул. Маршала Малиновського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані Роботи Замовник здійснює за фактично виконані Роботи шляхом перерахунку коштів на рахунок Підрядника, на підставі виставлених рахунків від Підрядника, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов'язково супроводжується забезпеченням пропозиції, яке учасник подає одночасно з поданням пропозиції та яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії, підписаної шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі в тексті - КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути: безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5) та обов’язковим дотриманням вимог наказу Мінекономіки від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форм і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», із зобов’язанням банку в разі виникнення обставин, передбачених цьому пункті оголошення спрощеної закупівлі, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у розмірі забезпечення пропозиції. Електронна банківська гарантія подається учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності КЕП або не підтвердження КЕП, яким підписано електронну банківську гарантію на ресурсі офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, подана Учасником пропозиція відхиляється Замовником. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним КЕП уповноваженої особи гаранта. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції становить 6 000 грн. 00 коп. (шість тисяч грн. 00 коп.). Банківські реквізити Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172, IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції Учасника має складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Учасником в складі пропозиції подається копія довідки з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та копія виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом. Вказані документи повинні бути завірені печатками Банку-гаранта та підписами уповноваженої особи Банку-гаранта, із наданням Учасником в складі пропозиції копії документу від Банку-гаранта на підтвердження повноважень уповноваженої особи на підпис цих документів. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.

Сума забезпечення: 6000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі повинен надати Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання переможцем закупівлі забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником за договором про закупівлю. У строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем, переможець закупівлі повинен внести на розрахунковий рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю в повному розмірі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків ціни договору про закупівлю (вартості пропозиції Переможця). Розрахунковий рахунок (банківські реквізити) Замовника: Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 05410576 МФО 820172 IBAN UA288201720355159038000046353 в ДКСУ, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має складати не менше строку дії укладеного договору (до 31.12.2021 включно). Документом, що підтверджує надання забезпечення виконання договору є копія належним чином оформленої квитанції установи банку, яка прийняла перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на розрахунковий рахунок Замовника, або копія платіжного доручення на перерахування забезпечення виконання договору в повному розмірі на рахунок Замовника, з відміткою банку про його прийняття. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику завірену копію вказаного документу на підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
20 травня 2021 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 16:41
ОГОЛОШЕННЯ 1 Екіпажна.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2021 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 1 207 236,00
UAH з ПДВ
1 207 236,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Литвиненко А.О. 1 302 797,20
UAH з ПДВ
1 302 797,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 травня 2021 11:57
Електронний підпис
26 травня 2021 11:56
Додаткові угоди 1, 2,3.pdf
26 травня 2021 11:56
Договір 35 вул.Бабеля.pdf
26 травня 2021 11:56
Відгук.pdf
26 травня 2021 11:56
відгук по Паровозной.PDF
26 травня 2021 11:56
Відгук (2).pdf
26 травня 2021 11:56
АКТ за червень 2020.pdf
26 травня 2021 11:56
АКТ за жовтень 2020.pdf
26 травня 2021 11:56
Акт виконаних робіт 3.pdf
26 травня 2021 11:56
Акт виконаних робіт 2.pdf
26 травня 2021 11:56
Акт виконаних робіт 1.pdf
26 травня 2021 11:56
Акт за грудень 2020.pdf
26 травня 2021 11:56
Гарантія 6.21-GT.113-20.pdf

Публічні документи

26 травня 2021 11:49
Електронний підпис
26 травня 2021 11:23
Паспорт.pdf
26 травня 2021 11:23
Код.pdf
26 травня 2021 11:23
Аналог.договір.pdf
26 травня 2021 11:23
Кошторис.pdf
26 травня 2021 11:23
Згода з тех. вимогами.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Литвиненко А.О.

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Відхилено 1 207 236,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 10:26
ФОП Литвиненко А.О.
#3170518868
Переможець 1 302 797,20
UAH з ПДВ
01 липня 2021 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Литвиненко А.О.
#3170518868
1 302 797,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 09:42
Дод.угода №1 до Договору №154 від 16.07.2021.pdf зміни до договору
12 серпня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 14:00
Договір підряду № 154 від 16.07.2021.pdf укладений
19 липня 2021 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною об'ємів виконання робіт на об'єкті Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору № 154 від 16.07.2021 року на 10 793 грн. 11 коп. з 1 302 797 грн. 20 коп. до 1 292 004 грн.09 коп. та внести зміни до Дефектного акту.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 292 004,09
UAH