Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Миру (на ділянці від буд.№ 45 до буд. № 74) в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 424 162,00 UAH
UA-2021-05-18-002875-a ● 330460fd2193472c873857f6fff1e1be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72 |
Контактна особа: |
Приходько Тетяна Миколаївна +380459555037 tanya_borispil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2021 15:50 |
Початок аукціону: | 11 червня 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 424 162,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 120,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/(КЕП) (електронним підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП(КЕП) (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Назва файлу, який використовується для перевірки ЕЦП(КЕП), повинна містити номер гарантії, на якій накладено ЕЦП(КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП(КЕП). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП(КЕП). Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (Положення в редакції Постанови Національного банку № 5 від 25.01.2018) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок Головного управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. При цьому учасник надає у тендерній пропозиції сканований оригінал або копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 7120,00 грн. (сім тисяч сто двадцять гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції залишається дійсним протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП(КЕП) банка-гаранта. У разі згоди з вимогою Замовника, Учасник на тих же умовах, які були встановлені у первинній банківській гарантії, має продовжити строк дії такої банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП(КЕП) банка-гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 24. Перерахування коштів здійснюється на UA858201720355169031000023240 у Державна казначейська служба України, МФО 820172 Головне управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради, код ЄДРПОУ 36359583. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7120 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
категорія -Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Миру (на ділянці від буд.№ 45 до буд. № 74) в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08371, Україна, Київська область, Бориспільський район, с. Сеньківка, вул. Миру (на ділянці від буд.№ 45 до буд. № 74)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2021 19:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2021 19:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 02.06.2021 2.docx | |
02 червня 2021 19:30 |
ТД дорожнє покриття (зі зімнами) 4 .docx | |
02 червня 2021 18:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 02.06.2021.docx | |
25 травня 2021 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 25.05.2021.docx | |
21 травня 2021 15:36 |
Перелік змін 21.05.2021.docx | |
18 травня 2021 15:46 |
Проєкт договору.docx |
02 червня 2021 19:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
02 червня 2021 19:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 02.06.2021 2.docx
|
||||||||||||
02 червня 2021 19:30 |
ТД дорожнє покриття (зі зімнами) 4 .docx
|
||||||||||||
02 червня 2021 18:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 02.06.2021.docx
|
||||||||||||
25 травня 2021 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 25.05.2021.docx
|
||||||||||||
21 травня 2021 15:36 |
Перелік змін 21.05.2021.docx
|
||||||||||||
18 травня 2021 15:46 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо переліку техніки
Дата подання: 23 травня 2021 22:49
Дата відповіді: 25 травня 2021 14:30
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога щодо переліку техніки, яка має бути обов’язково включена до довідки про наявність обладнання та МТБ, а саме:
« Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год
Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т»
Оскільки Вами не вказане посилання на можливість еквівалентної заміни, то вимога про обов’язковість наявності вищеперерахованої техніки є дискримінаційною до нашого підприємства.
Зауважимо, що наведений Вами перелік закладається в розцінки програмного комплексу АВК та слугує в якості шаблонного для розрахунку ціноутворення. В той же час кожен підрядник має право виконувати роботи з використанням наявної у нього техніки, за умови дотримання технології ремонтів доріг.
Для прикладу, Замовник вимагає асфальтоукладальники продуктивністю 600 т/год. В той же час Учасник який підтвердить наявність асфальтоукладальника продуктивністю 700 т/год буде не відповідати вимогам Замовника, та його пропозиція буде відхилена. Теж саме стосовно іншої техніки.
Враховуючи вищенаведене, з метою уникнення дискримінаційних вимог та необхідності їх оскарження в АМКУ, ми, як учасник процедури закупівлі звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації, а саме:
- Варіант 1: видалити перелік необхідної техніки та вказати, що учасники мають підтвердити наявність техніки передбаченої технічним завданням та підсумковою відомістю ресурсів.
- Варіант 2: вказати напроти кожної техніки переліку фразу «або еквівалент»
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. В п.п.6.3. п6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації пропозиції зазначається, що «6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Вимоги до АБЗ
Дата подання: 23 травня 2021 23:07
Дата відповіді: 25 травня 2021 14:31
Вимоги до АБЗ
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога щодо надання документів на АБЗ, а саме:
«копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом на ім’я постачальника»
Просимо Замовники роз’яснити вимогу та у разі необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога стосується надання документу «Атестат виробництва», що видане компетентним органом на ім’я постачальника».
Якщо «ТАК» просимо внести відповідні змін до тендерної документації, а саме чітко визначити назву документу який необхідно надати.
Якщо «НІ» просимо детально роз’яснити що це за документ «свідоцтво про атестацію виробництва»?
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в додаток № 2 до тендерної документації
щодо переліку техніки
Дата подання: 23 травня 2021 23:44
Дата відповіді: 25 травня 2021 14:33
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога щодо переліку техніки, яка має бути обов’язково включена до довідки про наявність обладнання та МТБ, а саме: « Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 13 т Асфальтоукладальники універсальні, продуктивність 600 т/год Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т» Оскільки Вами не вказане посилання на можливість еквівалентної заміни, то вимога про обов’язковість наявності вищеперерахованої техніки є дискримінаційною до нашого підприємства.
У відповідності до п.6.2.1.5-ДСТУ Н.Б.Д.1.1.-2:2013 "При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин
(ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні)
роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і
вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт
визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями, будь-який учасник має право
провести заміну машин та механізмів".
Враховуючи вищезазначене, просимо внести необхідні зміни до тендерної документації, а саме, додати вираз «Зазначені матеріали, машини та механізми можливо замінити на еквівалентні з урахуванням необхідних параметрів для забезпечення технології та якості виконання робіт згідно проектних рішень, діючих норм та стандартів»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. В п.п.6.3. п6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації пропозиції зазначається, що «6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-18-002875-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕЙТС", Код ЄДРПОУ:42799488
Дата подання: 21 травня 2021 20:09
дискримінація учасників
Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за принципом - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищевикладене, просимо вилучити з тендерної документації наступні вимоги, щодо надання таких документів: 1. копію протоколів перевірки знання з охорони праці особи, яка відповідальна за техніку безпеки на підприємстві, посвідчень та медичних книжок працівників за формою № 1-ОМК, які зазначенні в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додатку № 2 до тендерної документації) та будуть залучені до виконання робіт відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт на об’єкті; 2 копія чинного договору на весь період виконання робіт по об’єкту, яким підтверджується можливості приймання/знешкодження відходів IV класу небезпеки, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами; 3. До довідки включаються лише обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для виконання робіт згідно предмету закупівлі, при цьому в учасника має бути не менше 75 % власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів; 4. Копія, чинного на дату подання пропозиції, кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, що є працівником учасника; 5. Копія Звіту за формою 4-ДФ за останній звітний квартал з відміткою фіскальної служби про прийняття або копію Звіту за формою 4-ДФ за останній звітний квартал з копією квитанції про прийняття електронної звітності завіреного учасником. Також відповідно до п.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В зв'язку з цим вилучіть з тендерної документації подання вищезазначених документів, в разі не вилучення даних вимог підприємство буде звертатися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2021 15:18
1. Шановний учасник! Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь). Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном. Предметом закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини, під час виконання якого будуть використовуватися: гарячі асфальтобетонні суміші з використанням асфальтоукладальника; знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування; розливання в'яжучих матеріалів, тому Замовником обґрунтовано встановлена дану вимогу. 2. Згідно зі статтею 17 ЗУ «Про відходи» та статтею 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» суб’єкт господарювання зобов’язаний мати ліцензію при проведенні операцій з небезпечними відходами.
До небезпечних відходів належать відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні та інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створювати значну небезпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людини, та які потребують спеціальних методів та способів поводження з ними.
Клас небезпеки відходів встановлюється залежно від вмісту в них високотоксичних речовин розрахунковим методом або згідно з переліком відходів, наведених у Державному класифікаторі відходів. На всі види відходів розробляється технічний паспорт згідно з Міждержавним стандартом ДСТУ-2195-93. До IV класу небезпеки входять будівельні відходи, що утворюються при будівництві, реконструкції, ремонті приміщень та споруд; відходи будівельних матеріалів і конструкцій, ґрунт, пісок, асфальт тощо, так, як пунктом 7 Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) передбачено знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм, тому є необхідність утилізації асфальтобетонних покриттів дороги. 3. Розглянувши вашу вимогу Замовником було прийнято рішення внести зміні до Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: До довідки включаються лише обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для виконання робіт згідно предмету закупівлі, при цьому в учасника має бути не менше 75 % власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів - встановити норму 50%. Даною вимогу Замовник зменшує ризики невчасного виконання робіт. 4. Відповідно до п. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником було надано варіанти підтвердження наявних працівників у Учасника, а саме:накази про прийняття на роботу або сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або договори. Так, як відповідно до вимог по предмету закупівлі передбачено розробка проектно-кошторисної документації, яка в подальшому використовуватися при виконання робіт Замовник залишив за собою право встановити таку вимогу. 5. Так як останнім часом почастішали випадки того, що в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначаються неіснуючі працівники та з метою запобігання випадкам щодо надання недостовірної інформації учасниками при поданні неіснуючих працівників, замовником було прийняте рішення щодо подання копії звіту 4-ДФ, що є підтвердженням відносин між працівником і роботодавцем.
Надання копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (4-ДФ) є правомірною та не суперечить Закону України «Про захист персональних даних».
Разом з тим, у п.3 Інша інформація розділу IV Оцінка тендерної пропозиції вказано, що учасник надає лист-згоду на обробку персональних даних особи, уповноваженої підписувати документи пропозиції, та працівників, які будуть залучені до виконання умов договору і визначені в довідці про наявність працівників (кваліфікованих спеціалістів) згідно Додатку № 5 до тендерної документації;
До небезпечних відходів належать відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні та інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створювати значну небезпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людини, та які потребують спеціальних методів та способів поводження з ними.
Клас небезпеки відходів встановлюється залежно від вмісту в них високотоксичних речовин розрахунковим методом або згідно з переліком відходів, наведених у Державному класифікаторі відходів. На всі види відходів розробляється технічний паспорт згідно з Міждержавним стандартом ДСТУ-2195-93. До IV класу небезпеки входять будівельні відходи, що утворюються при будівництві, реконструкції, ремонті приміщень та споруд; відходи будівельних матеріалів і конструкцій, ґрунт, пісок, асфальт тощо, так, як пунктом 7 Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації) передбачено знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм, тому є необхідність утилізації асфальтобетонних покриттів дороги. 3. Розглянувши вашу вимогу Замовником було прийнято рішення внести зміні до Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: До довідки включаються лише обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися для виконання робіт згідно предмету закупівлі, при цьому в учасника має бути не менше 75 % власних транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів - встановити норму 50%. Даною вимогу Замовник зменшує ризики невчасного виконання робіт. 4. Відповідно до п. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником було надано варіанти підтвердження наявних працівників у Учасника, а саме:накази про прийняття на роботу або сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування або договори. Так, як відповідно до вимог по предмету закупівлі передбачено розробка проектно-кошторисної документації, яка в подальшому використовуватися при виконання робіт Замовник залишив за собою право встановити таку вимогу. 5. Так як останнім часом почастішали випадки того, що в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначаються неіснуючі працівники та з метою запобігання випадкам щодо надання недостовірної інформації учасниками при поданні неіснуючих працівників, замовником було прийняте рішення щодо подання копії звіту 4-ДФ, що є підтвердженням відносин між працівником і роботодавцем.
Надання копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (4-ДФ) є правомірною та не суперечить Закону України «Про захист персональних даних».
Разом з тим, у п.3 Інша інформація розділу IV Оцінка тендерної пропозиції вказано, що учасник надає лист-згоду на обробку персональних даних особи, уповноваженої підписувати документи пропозиції, та працівників, які будуть залучені до виконання умов договору і визначені в довідці про наявність працівників (кваліфікованих спеціалістів) згідно Додатку № 5 до тендерної документації;
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2021 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
1 214 302,15
UAH з ПДВ
|
1 214 302,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРИСПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ" |
1 423 114,68
UAH з ПДВ
|
1 423 114,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
1 214 302,15
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 14:56
|
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРИСПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БЛАГОУСТРІЙ" #37417038 |
Переможець |
1 423 114,68
UAH з ПДВ
|
23 червня 2021 16:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2021 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 11:27
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 11:20
|
167.pdf | укладений |
07 липня 2021 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ст. 651,652,653,654 ЦКУ, п. 3.2,17.1, 17.8 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |