Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електромережі вуличного освітлення від ТП-176, ТП-178, ТП-393 с.Піщане Золотоніського району Черкаської області
Очікувана вартість
695 618,00 UAH
UA-2021-05-18-002769-b 5ec411addbe242c0b37c32d60d354565
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Поїздник

+380974685744
+380635890079
v04410841@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04410841
Місцезнаходження: 19723, Україна , Черкаська обл., село Піщане, вул.Шеремета Руслана, будинок 98А
Контактна особа: Ірина Поїздник
+380974685744,+380635890079
v04410841@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2021 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2021 09:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2021 09:11
Очікувана вартість: 695 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 478,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватися документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою або у вигляді електронного документа. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику; - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранту та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранту із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку гаранта.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3478.09 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електромережі вуличного освітлення від ТП-176, ТП-178, ТП-393 с.Піщане Золотоніського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19723, Україна, Черкаська область, Піщане, Шеремета Руслана, 98 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватися документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою або у вигляді електронного документа. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику; - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранту та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранту із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку гаранта.

Сума забезпечення: 3478.09 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія у складі тендерної пропозиції подається у вигляді кольорового сканованого документу з оригіналу або електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства).
20 травня 2021 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 09:11
тд вул освітлення уточнена.docx
18 травня 2021 10:37
тд вул освітлення.docx
20 травня 2021 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 09:11
тд вул освітлення уточнена.docx
18 травня 2021 10:37
тд вул освітлення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 19 травня 2021 14:25
Дата відповіді: 20 травня 2021 08:47
Шановний Замовник! Звертаємось до Вас із проханням надати уточнення щодо наступного: Пунктом 8.1 (Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі пропозиції і надаються в електронному вигляді, у форматі PDF або інший формат передбачений системою електронних закупівель prozorro.gov.ua та завантажуються у відповідні форми на електронному майданчику) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 17.05.2021 року (далі – Оголошення) вимагається надати у складі пропозиції Учасника: «Копію договору на роботи, що відноситься до категорії робіт за кодом ДК 021:2015: : 45310000-3 —Електромонтажні роботи (оригінал договору) (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі)…». В той час у п.9 (Вимоги до учасника спрощеної закупівлі) Оголошення зазначається: «На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору на роботи, що відноситься до категорії робіт за кодом ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (оригінал договору) (в обсязі не менше 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі)…». Враховуючи вказані розбіжності, просимо Вас уточнити, який саме код ДК 021:2015 та який вид робіт чи послуг має бути зазначений в договорі на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання! Уточнено.
Зміни в оголошенні
Дата подання: 20 травня 2021 15:22
Дата відповіді: 20 травня 2021 16:50
Шановний Замовник! Просимо надати роз’яснення та внести зміни з наступних питань: 1. Згідно пп.11 п.8.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 17.05.2021 року (далі-Оголошення) у складі пропозиції необхідно надати копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий на ім’я учасника процедури закупівлі, згідно пп.12 п.8.1 вимагається надання «Копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видана на ім’я учасника процедури закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що згідно Порядку видачi дозволiв на виконання робiт пiдвищеної небезпеки та на експлуатацiю (застосування) машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки (в редакцiї постанови Кабiнету Miністрів України вiд 3 лютого 2021 р. № 77), надалі – Постанова, перелік робіт, наведений в Додатку №4 Оголошення здійснюється на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте, згідно з Постановою «декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій». Враховуючи те, що до набрання чинності даної постанови, перелік робіт, наведений в Додатку №4 виконувався на підставі декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi (далі – Декларація), надання учасником Декларації у складі пропозиції буде достатнім підтвердженням. Беручи до уваги вищенаведене просимо внести відповідні зміни до Оголошення шляхом надання альтернативи для подання учасником у складі пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацiї вiдповiдностi матерiально-технiчної бази вимогам законодавства з питань охорони працi. 2. Звертаємо Вашу увагу, що в пп.3 п.9 Оголошення не вірно зазначена назва коду ДК 021:2015: 45310000-3. Просимо привести у відповідність назву коду ДК, наведену в пп.3 п.9 Оголошення, до назви коду ДК, вказаної у п.2 Оголошення, а саме: вказати назву за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2021 09:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "380 8" 547 353,00
UAH з ПДВ
547 353,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 червня 2021 11:45
Електронний підпис
03 червня 2021 11:42
довiдка.pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
фiнансова_звiтнiст_.pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
посвiдчення_5_гр..pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
наказ_директора.pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
Дозвiл_робота.pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
Дозвiл_випробування.pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
витяг_ТОВ_380_8.pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
виписка_ТОВ_380_8.pdf.p7s
03 червня 2021 11:42
Кошторис.pdf
03 червня 2021 11:42
статут_ТОВ_380_8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "380 8"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "380 8"
#42735735
Переможець 547 353,00
UAH з ПДВ
09 червня 2021 16:51

Документи

09 червня 2021 16:51
Електронний підпис
09 червня 2021 16:49
Протокол 91.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2021 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "380 8"
#42735735
547 353,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2021 16:51
Електронний підпис
09 червня 2021 16:49
Протокол 91.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 09:20
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 10:09
Договір 259.pdf укладений
25 червня 2021 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 547 353,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 225,50 UAH)