Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
1 201,30 UAH
UA-2021-05-18-000690-c e974fdc2b7884518854a729952421ca2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривицька Любов Олександрівна

+380414533522 volvol.cpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хорошівський ЦПМСД
Код ЄДРПОУ: 38215258
Місцезнаходження: 12101, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Хорошів, вул.Шевченка,42
Контактна особа: Кривицька Любов Олександрівна
+380414533522
volvol.cpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 90UAH без ПДВ
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 165UAH без ПДВ
Штамп кліше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 110UAH без ПДВ
Штамп кліше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Ціна за одиницю: 0.88UAH без ПДВ
Файл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Ціна за одиницю: 150.15UAH без ПДВ
Журнал реєстрації листків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 травня 2021 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цісар Аліна Миколаївна
#3395314563
Переможець 1 201,30
UAH
18 травня 2021 09:44

Документи

18 травня 2021 09:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 09:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 5 шт 90,00
UAH
Штамп кліше 1 шт 165,00
UAH
Штамп кліше 1 шт 110,00
UAH
Файл 200 шт 0,88
UAH
Журнал реєстрації листків 2 шт 150,15
UAH