Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт (внутрішні приміщення, покрівля) будівлі Світлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Донецька обл., Добропільський район, селище Світле, вул. Шкільна, 19А" (додаткові роботи)
Очікувана вартість
11 992 023,60 UAH
UA-2021-05-17-010558-b ● 8efd7b3af85943c2ac9a443f4d919117
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Михайлюк +380932682037 00113@dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2021 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 11 992 023,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 760,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладення Договору Учасник-Переможець вносить забезпечення виконання Договору у формі електронної банківської гарантії (згідно з Вимогами Замовника до забезпечення виконання договору про закупівлю, що викладені у додатку 8) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Мініюсті 13.01.2005 за № 41/10321, а також вимогам, визначеним у додатку 8 до цієї тендерної документації. Оформлена відповідно до вимог цієї тендерної документації банківська гарантія має бути внесена замовнику до укладання договору та у строк не пізніше ніж передостанній робочий день строку укладання договору. Цей строк зупиняється в разі розгляду скарги АМКУ та продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення АМКУ за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Якщо станом на 16 год 00 хв останнього дня зазначеного строку належним чином оформлена банківська гарантія не передана замовнику, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. У разі відмови Учасника-Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю, відшкодовуються Учасником. Забезпечення надається у розмірі 3 % від ціни договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не меншим строку дії договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (внутрішні приміщення, покрівля) будівлі Світлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розташованої за адресою: Донецька обл., Добропільський район, селище Світле, вул. Шкільна, 19А" (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85064, Україна, Донецька область, селище Світле, Добропільський район, вул. Шкільна, 19А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 15:16 |
Додаток 8.pdf | |
17 травня 2021 15:16 |
Додаток 4.pdf | |
17 травня 2021 15:16 |
Додаток 2.pdf | |
17 травня 2021 15:16 |
Проект_Договору.pdf | |
17 травня 2021 15:16 |
Специфікація Світле внутр прим, покр ЗОШ Капрем (дод роб).zip | |
17 травня 2021 15:16 |
Додаток 3.pdf | |
17 травня 2021 15:16 |
Додаток 7.pdf | |
17 травня 2021 15:16 |
Додаток 1.pdf | |
17 травня 2021 15:16 |
ТД №14 (579) Світле внутр прим, покр ЗОШ Капрем (дод роб).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 18 травня 2021 17:11
Дата відповіді: 21 травня 2021 15:35
Шановний замовник. Додатком №1 до тендерної документації встановлена вимога, що вартість виконаних робіт за кожним наданим договором, підтверджена довідкою, складеною за формою КБ-3, у якій у строчці «Разом» за графою «з початку будівництва по звітний місяць включно», має становити не менш ніж 50% вартості закупівлі (Оголошеної Замовником).
Звертаємо вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необґрунтованого обсягу предмета закупівлі. Вважаємо що встановлена вимога є дискримінаційною стосовно тих учасників, які мають досвід виконання договорів меншу, ніж 50 % від очікуваної вартості закупівлі та може свідчити, про заздалегідь визначеного переможця торгів чим Замовник порушує ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Аналогічні ситуації неодноразово розглянуті у рішеннях АМКУ щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання робіт , не менше 50 % від очікуваної вартості закупівлі. На підставі вищевикладеного, просимо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У частині другій статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік таких критеріїв.
Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо.
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасника наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Разом з тим, зі змісту частини третьої статті 16 Закону вбачається, що відповідний перелік документів визначається Замовником.
Замовником на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником визначено спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Згідно пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції подається договір (договори) будівельного підряду про виконання робіт за одним об’єктом будівництва за останні п’ять років.
Вартість виконаних робіт за кожним наданим договором, підтверджена довідкою, складеною за формою КБ 3, має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником).
На думку Учасника, вимога Замовника про встановлення кваліфікаційного критерію і спосіб його підтвердження «є дискримінаційною стосовно тих учасників, які мають досвід виконання договорів менший, ніж 50 %». Разом з тим, Учасником не зазначено, яким чином Замовник дискримінує учасника встановивши вимогу про надання аналогічного договору, вартість виконаних робіт за яким має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі.
Зазначена вимога встановлюється Замовником до невизначеного кола Учасників, є обов’язковою для всіх та кожного з них. Будь-який Учасник на рівних засадах має змогу підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію.
У відповідності з Главою 33 та статтею 42 Господарського кодексу України капітальне будівництво – систематична господарська діяльність.
Отже, здійснення Учасником капітального будівництва на систематичній основі вказує на наявність актуального досвіду у відповідній галузі господарювання, наявність кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази.
В той же час, відсутність в учасника досвіду, який задовольняє умовам тендерної документації вказує на те, що Учасником капітальне будівництво здійснюється у незначних обсягах, не систематично, як це передбачено статтею 42 Господарського кодексу України, або останнім часом не здійснюється.
Стосовно посилань на наявність рішень АМКУ, що, на думку Учасника, підтверджують наведені ним доводи, то у зверненні Учасника жодного з таких рішень не зазначено. Разом з тим, звертаємо увагу на низку правових позицій судів України з приводу порушеного питання.
Так Київським апеляційним адміністративним судом у постанові від 05.06.2018 за результатами розгляду справи № 826/9149/17 зазначено: 1) «якщо не встановлювати критерій виконання обсягів основних робіт, то фактично до участі в аукціоні повинні допускатися як підприємства, які виконували значні обсяги, так і ті, які надавали такого роду послуги в дрібних об'ємах, які не співмірні з обсягами цієї закупівлі»; 2) «критерій підтвердження досвіду виконання обсягів основних видів робіт по аналогічних договорах є об'єктивно необхідним для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки надає можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами і іншими документами».
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 14.05.2020 за результатами розгляду справи № 826/18068/17 також зазначив: «законодавством надано замовнику тендерної процедури право орієнтуватися на власні потреби, а не на можливості потенційних учасників тендерної процедури, тому він не повинен приводити власні вимоги у відповідність до їх можливостей».
Таким чином, Закон передбачає можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв, які покликані допустити до участі в закупівлі лише тих учасників, які володіють певним досвідом, матеріально-технічною базою тощо.
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасника наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, законодавством не визначено. Разом з тим, зі змісту частини третьої статті 16 Закону вбачається, що відповідний перелік документів визначається Замовником.
Замовником на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовником визначено спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Згідно пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції подається договір (договори) будівельного підряду про виконання робіт за одним об’єктом будівництва за останні п’ять років.
Вартість виконаних робіт за кожним наданим договором, підтверджена довідкою, складеною за формою КБ 3, має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником).
На думку Учасника, вимога Замовника про встановлення кваліфікаційного критерію і спосіб його підтвердження «є дискримінаційною стосовно тих учасників, які мають досвід виконання договорів менший, ніж 50 %». Разом з тим, Учасником не зазначено, яким чином Замовник дискримінує учасника встановивши вимогу про надання аналогічного договору, вартість виконаних робіт за яким має становити не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі.
Зазначена вимога встановлюється Замовником до невизначеного кола Учасників, є обов’язковою для всіх та кожного з них. Будь-який Учасник на рівних засадах має змогу підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію.
У відповідності з Главою 33 та статтею 42 Господарського кодексу України капітальне будівництво – систематична господарська діяльність.
Отже, здійснення Учасником капітального будівництва на систематичній основі вказує на наявність актуального досвіду у відповідній галузі господарювання, наявність кваліфікованого персоналу та матеріально-технічної бази.
В той же час, відсутність в учасника досвіду, який задовольняє умовам тендерної документації вказує на те, що Учасником капітальне будівництво здійснюється у незначних обсягах, не систематично, як це передбачено статтею 42 Господарського кодексу України, або останнім часом не здійснюється.
Стосовно посилань на наявність рішень АМКУ, що, на думку Учасника, підтверджують наведені ним доводи, то у зверненні Учасника жодного з таких рішень не зазначено. Разом з тим, звертаємо увагу на низку правових позицій судів України з приводу порушеного питання.
Так Київським апеляційним адміністративним судом у постанові від 05.06.2018 за результатами розгляду справи № 826/9149/17 зазначено: 1) «якщо не встановлювати критерій виконання обсягів основних робіт, то фактично до участі в аукціоні повинні допускатися як підприємства, які виконували значні обсяги, так і ті, які надавали такого роду послуги в дрібних об'ємах, які не співмірні з обсягами цієї закупівлі»; 2) «критерій підтвердження досвіду виконання обсягів основних видів робіт по аналогічних договорах є об'єктивно необхідним для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки надає можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами і іншими документами».
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 14.05.2020 за результатами розгляду справи № 826/18068/17 також зазначив: «законодавством надано замовнику тендерної процедури право орієнтуватися на власні потреби, а не на можливості потенційних учасників тендерної процедури, тому він не повинен приводити власні вимоги у відповідність до їх можливостей».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2021 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" |
11 989 167,44
UAH з ПДВ
|
11 989 167,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" |
11 991 571,09
UAH з ПДВ
|
11 991 571,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" #37155434 |
Переможець |
11 989 167,44
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2022 00:10
|
ду 3 від 28.07.2022 дог 61б-21.PDF | зміни до договору |
30 липня 2022 00:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2022 10:37
|
ду 2 від 28.04.2022 дог 61б-21.PDF | зміни до договору |
29 квітня 2022 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2022 10:26
|
ду 1 від 19.08.2021 дог 61б-21.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 16:54
|
Договір № 61б-21 від 23.06.2021.pdf | укладений |
23 червня 2021 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ду1 - зміна обсягу фінансування по роках та відповідного плану |
Номер договору про закупівлю: | 61б-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінено п.3.1, 3.3, додатки "Договірна ціна" та "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 61б-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду 2 від 28.04.2022 дог 61б-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено п. 10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61б-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду 3 від 28.07.2022 дог 61б-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |