Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційний стенд 2000*1200мм
Очікувана вартість
16 632,00 UAH
UA-2021-05-17-007703-b 22eee73a82de41dea63e65667fc3e807
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кислун Тетяна

380504870580 0504870580@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Кислун Тетяна
380504870580
0504870580@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35260000-4: Поліцейські значки


якість яких повинна відповідати умовам державних стандартів, технічних регламентів чи умов, санітарних нормам для такого виду товару. У передбачених законом випадках, якість товару повинна підтверджуватися сертифікатам якості або сертифікатами відповідності, копії яких надаються Постачальником Замовникові при поставці товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Інформаційний стенд 2000*1200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35,стаціонар №2; Фортеця, 21, стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2021
ДК 021:2015: 35260000-4 — Поліцейські значки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 15-ти днів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

17 травня 2021 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Л-Арт"
#32615993
Переможець 16 632,00
UAH
17 травня 2021 13:58

Документи

17 травня 2021 13:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 14:28
Л-АРТ на 16632,00.pdf укладений
17 травня 2021 14:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційний стенд 2000*1200мм 4 штуки 4 158,00
UAH