Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту прибудинкової території за адресою вул. Тарнавського,18 в м.Тернополі
Очікувана вартість
113 000,00 UAH
UA-2021-05-17-002559-c 9b8f8e5bc88247038f36b35a4dfa8cd1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2021 16:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2021 16:32
Очікувана вартість: 113 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту прибудинкової території за адресою вул. Тарнавського,18 в м.Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46024, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Тарнавського,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу у тому числі на 2023р. по об'єкту: "Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту прибудинкової території за адресою вул. Тарнавського,18 в м.Тернополі" Аванс 60 Робочі 30
Виконання робіт Можливість відстрочки платежу у тому числі на 2023р. по об'єкту: "Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту прибудинкової території за адресою вул. Тарнавського,18 в м.Тернополі" Пiсляоплата 60 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2021 16:28
Прибудинкова територія вул. Тарнавського_18.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2021 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради 113 000,00
UAH з ПДВ
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2021 09:26
Електронний підпис
24 травня 2021 09:25
Сертифікати.pdf
24 травня 2021 09:25
Свідоцтва.pdf
24 травня 2021 09:25
Листи відгуки.pdf
24 травня 2021 09:25
Довідки і листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради
#21156999
Переможець 113 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2021 15:44

Документи

02 червня 2021 15:44
Електронний підпис
02 червня 2021 15:37
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2021 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради
#21156999
113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2021 15:44
Електронний підпис
02 червня 2021 15:37
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2023 12:23
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 15:54
Додаток 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:53
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 09:32
Додаток 3.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 12:52
Договір.pdf укладений
22 червня 2021 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.6.2. договору №502 від 22.06.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1. вказаного Договору і викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 502
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством та п.6.2. договору №502 від 22.06.2021р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1. вказаного Договору і викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 502
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 83 190,79
UAH (в тому числі ПДВ 13 865,13 UAH)