Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 80г/м2, папка с/ш пластик, файл-глянець А4
Очікувана вартість
4 275,00 UAH
UA-2021-05-17-002434-a f2aae33222d0461397a5ff71ae519aa9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сметюх Ольга

+380504381007 policlinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 20122722
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, 43010, Волинська обл., місто Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 66А
Контактна особа: Сметюх Ольга
+380504381007
policlinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пач.
Папір А4 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт.
Папка с/ш пластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт.
Файл-глянець А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі,66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

17 травня 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Лідеравтогруп"
#39092083
Переможець 4 275,00
UAH з ПДВ
17 травня 2021 15:44

Документи

17 травня 2021 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 15:54
Договір 60.pdf укладений
17 травня 2021 15:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 80г/м2 50 пач. 79,20
UAH з ПДВ
Папка с/ш пластик 30 шт. 5,40
UAH з ПДВ
Файл-глянець А4 3 шт. 51,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 275,00
UAH (в тому числі ПДВ 712,50 UAH)