Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення ПКД на проходження експертизи "Капітальний ремонт зовнішніх мереж освітлення по вул. Долгова (від пер.вул. Весела до пер. вул. Пожарського), вул. Пожарського, вул. Панфілова, вул. Різдвяна, вул. Ковальська, вул. Щаслива, вул. Бабушкіна, вул. мінська, вул. Комарова та пров. Нікопольський у м. Марганець Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
27 664,00 UAH
UA-2021-05-17-001317-c 9e36623fdb8247a281b0b9b19d823e39
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетеріна Світлана

+380500348011 zamownuk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40211027
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А
Контактна особа: Тетеріна Світлана
+380500348011
zamownuk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення ПКД на проходження експертизи "Капітальний ремонт зовнішніх мереж освітлення по вул. Долгова (від пер.вул. Весела до пер. вул. Пожарського), вул. Пожарського, вул. Панфілова, вул. Різдвяна, вул. Ковальська, вул. Щаслива, вул. Бабушкіна, вул. мінська, вул. Комарова та пров. Нікопольський у м. Марганець Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт та за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування Робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 травня 2021 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2021 13:03
Договір №41.21.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Архітектурно-проектне бюро"
#41353426
Переможець 27 664,00
UAH
17 травня 2021 13:06

Документи

17 травня 2021 13:06
Електронний підпис
17 травня 2021 13:06
Договір №41.21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:30
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 13:08
Договір №41.21.pdf укладений
17 травня 2021 13:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 664,00
UAH