Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з виконання містобудівельного розрахунку та технічного консультування по об’єкту «Реконструкція двоповерхової адміністративної будівлі зі спорудою, розташованої за адресою: Донецька обл., м. Краматорськ, вулиця Лікарська, 13-А»
Очікувана вартість
48 600,00 UAH
UA-2021-05-17-001089-c 0149a2f462ef4c149f77f0f648c720f5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казаніна Декабрина Андріївна

0504508120 KAZANINA.DA@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Казаніна Декабрина Андріївна
0504508120
KAZANINA.DA@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71210000-3: Консультаційні послуги у сфері архітектури


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Консультаційні послуги у сфері архітектури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 71210000-3 — Консультаційні послуги у сфері архітектури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для початку надання послуг Замовником здійснюється передплата не пізніше ніж 10 (десять) банківських днів до початку надання послуг Аванс 10 Банківські 50
Надання послуг 4.2. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, наданого Виконавцем по завершенні етапів послуг, який Замовник підписує в строк 5-ти календарних днів та надає Виконавцю. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

17 травня 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПУШКІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ"
#3176102458
Переможець 48 600,00
UAH
17 травня 2021 12:32

Документи

17 травня 2021 12:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 12:34
Договір №4-40 від 17.05.2021.pdf укладений
17 травня 2021 12:33