Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2021-05-17-001049-a 8add695e0f00421baca84b3edcd134f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Анна Володимирівна

+380637726872 glevaha-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Глевахівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44080284
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул. Вокзальна, 26
Контактна особа: Руденко Анна Володимирівна
+380637726872
glevaha-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2021 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2021 11:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2021 11:48
Очікувана вартість: 193 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 шт
Шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, смт Глеваха, вул. Вокзальна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2021 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2021 11:44
Оголошення шафи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 2 до оголошення
Дата подання: 17 травня 2021 13:00
Дата відповіді: 17 травня 2021 15:32
Зановний Замовник, просимо Вас зробити зміни до Додаток 2 до Оголошення, а саме: ISO 14001:2015 – даний сертифікат підтверджує систему екологічного менеджменту на виробництві. Звертаємо увагу, що Меблі не підлягають обов’язковій сертифікації, ліцензуванню, патентуванню, погодженню, експертизі та отриманню дозволів в Україні. Вимогу « чинний на дату розкриття сертифікат на систему якості ISO 14001:2015 виробника шкільних меблів, засвідчена печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника.» замінити на «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: IУважно вивчивши Ваше звернення повідомляємо, що воно не підлягає задоволенню з наступних підстав:
ІSO 14001 – основний міжнародний стандарт, який визначає механізм впровадження і функціонування ефективної системи екологічного менеджменту (СЕМ). Застосування цього стандарту дозволяє:
- ідентифікувати і контролювати екологічні аспекти діяльності організації, її продукції та послуг, у тому числі відповідно до вимог екологічного законодавства та інших зацікавлених сторін (місцеві та державні органи влади, неурядові організації, споживачі, співробітники, екологи та ін.);
- поступово знижувати негативну дію екологічних аспектів організації на довкілля, при цьому зберігаючи рентабельність виробництва;
- досягати постійного поліпшення екологічних показників.
Враховуючи що меблі закуповуються для навчальних закладів, їх використовувати будуть діти, нам як Замовнику, дуже важлива в тому числі їх екологічна безпека.
Сертифікат на систему якості ISO 14001:2015 дозволяє ідентифікувати і контролювати екологічні аспекти продукції та послуг підприємства.
Тому вважаємо, що дана вимога є обґрунтованою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2021 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ" 192 770,00
UAH з ПДВ
192 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2021 01:38
Електронний підпис
25 травня 2021 01:36
8. ISO_9001_14001 пiдписанi.pdf
25 травня 2021 01:36
7. Сан-гiгieн висновки.pdf
25 травня 2021 01:36
5. ст 16 фоп.pdf
25 травня 2021 01:36
4. ст 17 фоп.pdf
25 травня 2021 01:36
1. Цiнова шафи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"
#3039214858
Переможець 192 770,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 13:16

Документи

27 травня 2021 13:16
Електронний підпис
27 травня 2021 13:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"
#3039214858
192 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 13:16
Електронний підпис
27 травня 2021 13:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:50
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 09:46
Договір укладений
03 червня 2021 09:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 192 770,00
UAH