Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення ПС-330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною обладнання 330, 110 кВ та інженерних мереж (вимірювальні трансформатори з оливною ізоляцією 330, 110 кВ, ВЧ-загороджувачі, та конденсатори зв’язку 330 кВ, розрядники 330, 110 кВ). Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1 (Інв. № 030165, № 030166). Додаткові роботи 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
3 306 521,89 UAH
UA-2021-05-17-001002-b 85ece4c6a93d48cb80295bf876888512
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

(44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення ПС-330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною обладнання 330, 110 кВ та інженерних мереж (вимірювальні трансформатори з оливною ізоляцією 330, 110 кВ, ВЧ-загороджувачі, та конденсатори зв’язку 330 кВ, розрядники 330, 110 кВ). Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1 (Інв. № 030165, № 030166). Додаткові роботи 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі, що становить 548 588,48 грн без ПДВ (п’ятсот сорок вісім тисяч п’ятсот вісімдесят вісім грн. 48 коп.), крім того ПДВ 20% - 109 717,70 грн., що разом становить 658 306,18 грн. (шістсот п’ятдесят вісім тисяч триста шість грн. 18 коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі, що становить 2 498,50 грн без ПДВ (дві тисячі чотириста дев’яносто вісім грн. 50 коп.), крім того ПДВ 20% - 499,70 грн., що разом становить 2 998,20 грн. (дві тисячі дев’ятсот дев’яносто вісім грн. 20 коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт. Проміжних платежів за устаткування, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на устаткування), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі змонтованого устаткування, актів приймання-передачі устаткування, яке не підлягає монтажу з врахуванням суми отриманого авансу, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

17 травня 2021 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація виробничих та комерційних підприємств "Союз"
#21004686
Переможець 3 306 521,89
UAH з ПДВ
17 травня 2021 09:37

Документи

17 травня 2021 09:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 15:31
Ду 3 до 01-231386-21 СОЮЗ.pdf зміни до договору
11 листопада 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 14:19
ДУ 1 до 01-231386-21 СОЮЗ.pdf зміни до договору
21 січня 2022 14:19
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 09:44
Договір 01-231386-21 від 14-05-21.pdf укладений
17 травня 2021 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01-231386-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-231386-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2021 — 25 листопада 2022
Сума оплати за договором: 2 702 078,15
UAH (в тому числі ПДВ 450 346,36 UAH)