Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дератизація та дезінсекція
Очікувана вартість
8 136,72 UAH
UA-2021-05-16-000050-a ed00f71dfafb4f06b726473627192fc5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудинський Михайло Федорович

(0564)92-32-01 stomat1kr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська стоматологічна клінічна поліклініка №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984518
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл.Визволення, буд.5
Контактна особа: Дудинський Михайло Федорович
(0564)92-32-01
stomat1kr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


1130,1 м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1130.1 метри квадратні
Ціна за одиницю: 3.6UAH з ПДВ
Дератизація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, площа Визволення,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
1130.1 метри квадратні
Ціна за одиницю: 3.6UAH з ПДВ
Дезінсекція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, площа Визволення,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

16 травня 2021 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Відокремлений структурний підрозділ "Криворізький міський відділ лабораторних досліджень ДУ "Дніпропетровський ОЛЦ МОЗ України"
#38529287
Переможець 8 136,72
UAH з ПДВ
16 травня 2021 17:56

Документи

16 травня 2021 17:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 13:18
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 12:11
доп угода 1.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 12:11
Електронний підпис укладений
16 травня 2021 17:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дератизація 1130.1 метри квадратні 3,60
UAH з ПДВ
Дезінсекція 1130.1 метри квадратні 3,60
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна найменування виконавця
Номер договору про закупівлю: 581
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дератизація 1130.1 метри квадратні 3,60
UAH з ПДВ
Дезінсекція 1130.1 метри квадратні 3,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 136,72
UAH (в тому числі ПДВ 1 356,12 UAH)